הוספת מוצרים לחנות השופיפיי שלכם

14.10.21 | נכתב ע”י נעם אדירי2 דקות קריאה

לאחר שבשיעור הקודם למדנו איך לבחור ולעצב את ערכת הנושא, כעת נדבר על איך מוסיפים מוצרים לחנות השופיפיי שלכם. 

צריכים ליווי אישי?

מומחי בית הספר לאיקומרס ילוו אתכם אישית בהקמת החנות שלכם, בפרסום ממומן ובכל דבר שתצטרכו.

הנושאים בהם נעסוק בעמוד זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

הוספת מוצרים לחנות שלכם

כדי להוסיף מוצר לחנות שלכם, לחצו על Products ולאחר מכן על Add product.

כותרת ותיאור – Title and Description

בחלק זה תנו כותרת ותיאור למוצר שלכם. בכותרת, כדאי לתאר ב- 3-4 מילים את המאפיין העיקר של המוצר (למשל “חולצה עם כיתוב רקום”) בתיאור, אנחנו ממליצים להתחיל עם לדבר על על היתרונות של המוצר שלכם ולאחר מכן לפרט את המאפיינים שלו. זיכרו כי אנשים קונים קודם כל על בסיס רגש וצורך- הם לא קונים כי משהו “עשוי מטיטניום”, הם קונים כי הם רוצים משהו חזק ועמיד לאורך זמן.

תמונות  – Media

תמונות הן אחד מהאלמנטים החשובים ביותר במכירת מוצרים באינטרנט. אם התמונות שלכם לא טובות, יהיה לכם הרבה יותר קשה לבצע מכירות באתר. בחלק זה הוסיפו 4-5 תמונות שממחישות בצורה הטובה ביותר את המוצר שלכם. 

טיפ: אם אתם עוסקים בדרופשיפיניג ואין לכם מספיק זמן כדי להזמין את המוצר, לבדוק אותו ולצלם אותו (למשל עם שירות צילומים ב Fiverr) –  ברוב המקרים לספק של המוצר יהיו מספר תמונות שתוכלו להשתמש בהן. בכל אופן, אנחנו ממליצים בחום לצלם בעצמכם כדי שתוכלו לקבל זוויות שונות וצילומים ייחודיים.

תמחור – Pricing

התמחור הוא פשוט. המחיר שהזנתם הוא המחיר שהלקוחות ישלמו. בחלק מצד ימין Compare at price תוכלו להזין מחיר שיופיע בתור המחיר לפני ההנחה. זה אופציונלי בלבד ותוכלו להשאיר את זה ריק. 

מלאי – Inventory 

אם תרצו שהחנות שלכם תעקוב בדיוק אחר המלאי הקיים, תוכלו להזין כאן את כמות המוצרים הזמינים למכירה וכן את המק”ט והברקוד של המוצרים. תוכלו גם להשאיר את ההגדרות האלה ריקות. 

הערה – בחנויות דרופשיפינג המלאי, הברקוד והמק”ט מעודכנים בד”כ אוטומטית ע”י הספק של המוצרים. 

משלוח  – Shipping 

כאן תצטרכו להזין את ההגדרות רק אם אתם שולחים את המוצרים שלכם ע”י חברת שילוח שמחשבת את עלות השילוח לפי משקל החבילה. אם אתם לא בטוחים אם אתם זקוקים לזה, אזכנראה שלא. תוכלו להשאיר את השדות ריקים.

וריצאיות – Variants

כאן תוכלו להוסיף וריאציות של מוצרים כמו גודל או צבע. לדוגמה, אם אתם מוכרים חולצות אתם יכולים להוסיף גודל (S, M, L) וצבע (אדום, ירוק, כחול).

כותרת מטא

אלו הכותרת והתיאור המופיעים בדפי תוצאות החיפוש באינטרנט. תוכלו להשאיר את שדות אלו ריקים. 

2. יצירת קולקציה - Collections

קולקציה היא קבוצה של מוצרים אשר מאוגדים יחד לאוסף מוצרים משותף. ניתן ליצור קולקציה למשל שתיצור אוסף של “נעלי גברים” או “מוצרים בהנחה” וכו’.

כדי ליצור קולקציה, לחצו על Collections ואז על Create collection.

כותרת ותיאור הקולקציה

בדומה לדפי המוצר, גם לדפי הקולקציה שלכם יש כותרת ותיאור. עם זאת, אתם לא חייבים כרגע לכתוב תיאור – זוהי רק פסקה שמופיעה מעל המוצרים שלכם בדף הקולקציה. זה יכול לעזור מבחינת קידום אתרים בצורה אורגנית (SEO), אבל יכול גם להפריע לנראות של הדף.

קולקציה ידנית וקולקציה אוטומטית

באפשרותכם להוסיף מוצרים לקולקציה באופן ידני (האופציה הראשונה – Manual) ע”י בחירת המוצרים אחד – אחד.  אופציה נוספת היא להוסיף את המוצרים לקולקציה באופן אוטומטי ע”י נתינת תגית (Tag) כתנאי הוספה לקולקציה. למשל  – אם תחליטו ליצור קולקציה של כל מוצרי הקיץ, תוכלו לתת את התגית “Summer” כתנאי הוספה לקולקציה. בשלב הבא, תעברו על המוצרים בחנות שלכם ולכל מוצר שרלוונטי – תוסיפו את התגית “Summer” לכל מוצר. 

את תגית המוצר תוכלו להוסיף בדף עריכת המוצר, מצד ימין

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. שאלות נפוצות ​

לא. תוכלו להעלות מוצרים ללא הגבלה לחנות השופיפיי שלכם.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >