הוסף מוצרים לחנות שלך

14.10.21 | נכתב ע”י נעם אדירי2 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

הנושאים בהם נעסוק בעמוד זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

1. הוסיפו מוצרים לחנות שלכם

עכשיו הגיע הזמן לחלק המהנה – הוספת מוצרים!

כדי להוסיף מוצר לחנות שלכם, לחצו על מוצרים ולאחר מכן על הוסף מוצר.

כותרת ותיאור

הכוונה היא לכותרת ותיאור של המוצר שלכם. בתיאור, אנחנו ממליצים לדבר על היתרונות של המוצר שלכם קודם כל ולאחר מכן לפרט את המאפיינים של המוצר. אנשים קונים על בסיס רגש וצורך- הם לא קונים כי משהו “עשוי מטיטניום”, הם קונים כי הם רוצים משהו שהוא עמיד לאורך זמן.

לעזרה בכתיבת התיאורים שלכם, הסתכלו במדריך הכתיבה של תיאורי המוצר.

תמונות

תמונות חשובות ביותר במכירת מוצר באינטרנט. אם התמונות שלכם לא טובות, תאבדו את האמינות והמכירות.

לעזרה בצילום מוצרים, עקבו אחר המדריך לרעיונות לצילום מוצרים.

הערה: תוכלו להגדיר את החנות שלכם בקלות ובזריזות אם כבר יש לכם את התמונות. או שתיקחו אותם מהיצרן/הספק שלכם או (ורצוי) שתצלמו אותם בעזרת צלם מקצועי אם אתם יכולים.

טיפ למקצוענים: אם אתם עוסקים בדרופשיפיניג ואין לכם מספיק זמן כדי להזמין את המוצר, לבדוק אותו ולצלם אותו, לעתים קרובות ליצרן יהיו תמונות שתוכלו להשתמש בהן. אבל אנחנו ממליצים לצלם בעצמכם, בגלל שתמונות היצרן בדרך כלל לא טובות. וגם כי תוכלו לקבל זוויות שונות וצילומים ייחודיים.

ארגון

סוג המוצר הוא סוג המוצר (כלומר, טלפון, תה, שירותים וכו ‘) שאתם מוכרים. סוגי מוצרים הם דרך אחת ליצור אוספי מוצרים שעליהם נדבר בעוד שנייה.

הספק משמש לצורכי משלוח ומלאי. אלא אם אתם משלבים API של ספק, אינכם צריך לדאוג לגבי זה. (אם אתם לא יודעים מה זה, אתם לא צריך לדאוג לגבי זה.)

אוספים מאפשרים לכם להוסיף ידנית מוצרים לאוסף של מוצרים, ולעזור ללקוחות לעיין במלאי שלכם. נדבר יותר על אוספים בשלב 8.

תגים הם דרך לארגן מוצרים באוספים ולשפר את פונקציית החיפוש באתר שלכם. אם אנחנו מתייגים משהו כ- “תה” והלקוח מחפש “תה” בשדה החיפוש באתר שלנו, כל מה שתויג “תה” יופיע.

תמחור

התמחור הוא פשוט. המחיר שהזנתם הוא המחיר שהלקוחות ישלמו. ההשוואה במחיר תוצג לצד המחיר האמיתי שהזנתם כדי להשתמש בעיגון מחירים, אסטרטגיית ייעול המרות.

הסתכלו במדריך כיצד לתמחר מוצר לעזרה נוספת.

מלאי

הגדרות מלאי יעזרו במעקב אחר המלאי. אתם יכולים ליצור מק”ט מותאם אישית עבור כל מוצר אם תרצו. תוכלו גם להשאיר את ההגדרות האלה ריקות.

משלוח

כאן תצטרכו להתאים את הגדרות המשלוח רק אם אתם שולחים את המוצרים שלכם באמצעות USPS תעריפים מוזלים עבור Shopify (אם אתם לא בטוחים אם אתם זקוקים לזה, כנראה שלא. תוכלו להשאיר את השדות ריקים).

וריצאיות

כאן תוכלו להוסיף וריאציות של מוצרים כמו גודל או צבע. לדוגמה, אם אתם מוכרים חולצות אתם יכולים להוסיף גודל (S, M, L) וצבע (אדום, ירוק, כחול).

כותרת מטא

הכותרת והתיאור המופיעים בדפי תוצאות החיפוש באינטרנט. הסתכלו במדריך שיטות העבודה המומלצות בדף המוצר המקושר להלן לקבלת עזרה.

טיפ למקצוענים: מעוניינים בעזרה נוספת כדי לייעל את דף המוצר שלכם למכירות מקסימליות?  הסתכלו במדריך שלנו במדריך שיטות העבודה המומלצות בדף המוצר.

2. יצירת אוסף מוצרים

האוספים או הקטגוריה היא קבוצה של מוצרים דומים, המבוססת על תגים, סוגים, ספקים וכו’. הם עוזרים ללקוחות שלכם למצוא מוצרים דומים. לדוגמה, “נעלי גברים” יכולות להיות אוסף.

כדי ליצור אחד, עברו אל אוספים ולחצו על יצרת אוסף.

כותרת אוסף

בדומה לדפי המוצר, גם לדפי האוסף שלכם יש כותרת ותיאור. עם זאת, אתם לא חייבים כרגע לכתוב תיאור – זוהי רק פסקה שמופיעה מעל המוצרים שלכם. זה יכול לעזור מבחינת קידום אתרים, אבל יכול גם להפריע. עדיף לעשות זאת ברגע שיש לכם לפחות שני מוצרים באוסף.

ידני לעומת אוטומטי

באפשרותכם להוסיף מוצרים באופן ידני לאוספים שלכם על ידי לחיצה על האוסף, חיפוש המוצר מתחת אזור המוצרים ובחירת המוצרים להוספה.

לחילופין, תוכלו להוסיף מוצרים באופן אוטומטי על ידי הגדרת סוג האוסף כ- “אוטומטי” והגדרת התנאים לפי הצרכים שלכם (כמו תג מוצר = “תה”). בשיטה זו, בכל פעם שתוסיפו מוצר מתויג כ- “תה”, הוא יתווסף לאוסף זה באופן אוטומטי.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >