צור דפי מפתח קניות מקוונים לחנות שלך

14.10.21 | נכתב ע”י נעם אדירי2 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

צריכים ליווי אישי?

מומחי בית הספר לאיקומרס ילוו אתכם אישית בהקמת החנות שלכם, בפרסום ממומן ובכל דבר שתצטרכו.

הנושאים בהם נעסוק בעמוד זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

1. מהם דפים טכניים?

עד עכשיו התמקדנו במוצרים אותם אתם מוסיפים לחנות שלכם. אבל כשאתם יוצרים חנות אונליין, אתם צריכים קצת יותר מכמה מוצרים… מה למשל? אתם צריכים לעזור ללקוחות שלכם להבין את העסק שלכם, לספק להם פרטים חיוניים ובעיקר ליצור אמינות ולתת להם סיבות טובות לבטוח בכם ולבצע רכישה בחנות שלכם.  

פקטור מאד משמעותי בכל הנ”ל הם הדפים הטכניים.  הנה הדפים העיקריים שכדאי שיהיו בחנות שלכם: 

  • דף יצירת קשר דף זה נותן ללקוחות דרכי התקשרות ברורים להגיע אליכם במידה ויש להם שאלות (מייל/טלפון). בנוסף, העמוד יכול להפנות אותם למקום שבו יוכלו למצוא תשובות, כגון דף שאלות נפוצות.
  • דף אודות (“עלינו”) לקוחות רוצים לדעת מי עומד מולם בחנות… בדף זה תוכלו לשתף קצת עליכם וכן מהי הסיבה שהקמתם את העסק שלכם. 
  • דף שאלות נפוצות עוזר להקל על ידי מענה על הפניות הנפוצות ביותר מלקוחות. אלה שאלות שבדרך כלל חוזרות על עצמן.
  • דפי מדיניות ישנם דפים משפטיים מסוימים שיכולים לסייע בהגנה עליכם במקרה של מחלוקות, כגון מדיניות החזרה ומדיניות פרטיות.
 
את כל הדפים ניתן ליצור  ב – Online store -> Pages 

 

2. דף אודות ("עלינו")

בדף ה”אודות” תוכלו להשתמש ביתרון שאתם (עדיין) עסק קטן שגדל עם הזמן וכך לרכוש את אמון הלקוחות כסוחרים חדשים. איך למשל? 

אתם יכולים להציג סרטון שמראה אתכם כמייסדים של העסק, קישורים לפרסים או תעודות שקיבלתם, קטעי עיתונות בהם הופעתם, תמונות או וידאו שמראות את תהליך ייצור המוצרים, או בגדול כל דבר שיכול לעמוד זה לספר ללקוחות שלכם מי אתם ובמה אתם מתמחים.

בכמו כן, בדיוק כמו שעשיתם עבור המוצרים שלכם, תוכלו להתאים אישית גם את התצוגה המקדימה של מנוע החיפוש של הדפים שלכם על סמך איך שאתם רוצים שתיאור הדף יופיע בתוצאות מנועי החיפוש. תוכלו לעשות את זה תחת  Search engine listing preview

3. דף יצירת קשר

לדף יצירת הקשר יגיעו הלקוחות שלכם שלכם במידה וירצו לשאול שאלה או לקבל תמיכה.
רוב ערכות הנושא של שופיפיי יאפשרו לכם לכם ליצור עמוד זה בקלות. כל מה  שתצטרכו לעשות הוא ליצור דף חדש, ולאחר מכן לבחור בתבנית יצירת קשר באיזור התבניות מצד ימין (כמו בתמונה למטה).

עכשיו התווסף טופס צור קשר לדף שלכם. לאחר מכן תוכלו לכתוב כמה הוראות שיעזרו ללקוחות ליצור קשר או אפילו לקשר אותם לדפים אחרים, כמו שאלות נפוצות, כדי לעזור לקונים לפתור בעיות בצורה עצמאית עד כמה שניתן. 

4. דפי מדיניות

מדיניות היא שיטה סטנדרטית לעסקים מקוונים.דפי המדיניות נותנים ללקוחות שלכם מידע לגבי המדיניות שלכם במגוון נושאים עיקריים הנוגעים לעסק שלכם. כמו כן, הם גם יכולים לעזור להגן עליכם משפטית במקרה של מחלוקות עם לקוחות.

דפי המדיניות העיקריים שאנחנו ממליצים שתשלבו בחנות שלכם: 

  • מדיניות החזרות – מהי המדיניות שלכם בנוגע להחזרות והחלפות? עד כמה זמן הלקוחות יכולים לבצע החזרה? באיזה מצב המוצר צריך להיות? זיכרו כי מדיניות החזרה “נדיבה” יכולה לסייע ללקוחות לבצע רכישה בבטחון גדול יותר.
  • מדיניות הפרטיות – מדיניות פרטיות מתארת כיצד אתם אוספים מידע על הלקוחות שלכם. זהו מסמך משפטי ומומלץ להתייעץ עם עו”ד לפני שתכתבו אותו. במידה ואתם פותחים חנות הפונה לקהל הבינלאומי, תוכלו להשתמש בכלי יצירת מדיניות הפרטיות של שופיפיי
  • מדיניות משלוחים- מדיניות המשלוחים מסייעת להסביר למה הלקוחות שלכם אמורים לצפות בנוגע לעלויות המשלוחים, זמני הייצור ומהירות האספקה לאזורים שאליהם אתם שולחים.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5. שאלות נפוצות ​

הנה הדפים העיקריים שכדאי שיהיו בחנות שלכם: 

  • דף יצירת קשר דף זה נותן ללקוחות דרכי התקשרות ברורים להגיע אליכם במידה ויש להם שאלות (מייל/טלפון). בנוסף, העמוד יכול להפנות אותם למקום שבו יוכלו למצוא תשובות, כגון דף שאלות נפוצות.
  • דף אודות (“עלינו”) לקוחות רוצים לדעת מי עומד מולם בחנות… בדף זה תוכלו לשתף קצת עליכם וכן מהי הסיבה שהקמתם את העסק שלכם. 
  • דף שאלות נפוצות עוזר להקל על ידי מענה על הפניות הנפוצות ביותר מלקוחות. אלה שאלות שבדרך כלל חוזרות על עצמן.
  • דפי מדיניות ישנם דפים משפטיים מסוימים שיכולים לסייע בהגנה עליכם במקרה של מחלוקות, כגון מדיניות החזרה ומדיניות פרטיות.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >