בחירת ועיצוב תבנית לחנות

14.10.21 | נכתב ע”י נעם אדירי4 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

הנושאים בהם נעסוק בעמוד זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

ב- Shopify תמצאו ערכות נושא המתאימות לכל סוג של חנות אונליין.

לדוגמא, ערכת נושא KINGDOM מתאימה לחנות אלקטרוניקה שמחפשת עיצוב נקי ומודרני.

חנויות עם מוצרים בודדים ימצאו את ההתאמה המושלמת בערכת נושא Parallax

ערכת נושא Empire מתאימה לחנויות עם קטלוג מוצרים גדול.

בפתיחת חשבון Shopify, ערכת נושא Debut היא הברירת מחדל. במדריך זה נלמד אתכם איך להחליף לערכת נושא אחרת מהמגוון הרחב של Shopify.

1. לשנות את ערכת הנושא Shopify שלכם

אתם יכולים לראות את העיצוב הנוכחי של החנות שלכם על ידי כניסה לתוך לוח הבקרה Shopify וביקור בסעיף “נושאים” באמצעות לוח הניווט.

אם לא התקנתם ערכות נושא אחרות, ערכת הנושא Debut תהיה הברירת מחדל.

אתם רשאים להוסיף עד 20 ערכות נושא לספריית העיצובים שלך (כולל ערכת הנושא המוגדרת כברירת מחדל). בכל עת תוכלו לבצע התאמות אישיות לערכת נושא בודדת או לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify לכל ערכת נושא אחרת שהתקנתם.

שימו לב שעצם התקנת ערכת הנושא לספרייה שלכם לא אומר שהנושא פעיל. כל נושא שהוא פעיל ויפורסם יופיע בקטע “ערכות נושא עכשוויות” בדף הנושאים. שאר ערכות הנושא יירשמו מתחתיו תחת “נושאים נוספים”.

2. כדי לשנות את ערכת הנושא הפעילה שלך ב- Shopify

שלב 1:  נווטו ללוח הבקרה של ערכות נושא

לאחר שנכנסתם ללוח הניהול של Shopify, השתמשו בחלונית הניווט כדי לעבור לחנות מקוונת> ערכות נושא.

שלב 2: מצאו את ערכת הנושא החדשה שלכם

כדי לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify, מצאו את ערכת הנושא החדשה בקטע “ערכות נושא נוספות” בדף ערכות הנושא.

לחצו על פעולות> פרסם לנושא הרצוי.

שלב 3: פרסמו את ערכת הנושא החדשה שלכם

בחלון הפרסום שמופיע בנושא החדש, לחצו על “פרסם”. זה יהפוך את הנושא החדש לפעיל, יבטל את העיצוב הישן שלכם, ויעביר אותו לקטע “נושאים נוספים”.

זכרו, אתם יכולים להשתמש רק בנושא פעיל אחד בכל פעם.

3. התוכן שלכם בטוח בעת שינוי ערכות נושא

כל תוכן שהעלתם לאתר שלכם לפני שינוי נושאים יישאר. זה כולל שינויים בדף הבית שלכם, פרטי יצירת קשר, דפי קטלוג, מוצרים ודפים חדשים שיצרתם. 

דבר מרכזי שיש לזכור הוא כי כל שינוי שנעשה בקוד או בקבצי התבניות של העיצוב שלכם יכול שלא לעבור לנושא החדש. כאשר אתם מפעילים ערכת נושא חדשה, קבצי התבנית של אותה ערכת נושא מחליפים קבצי תבנית קודמים. 

לדוגמה, אם ערכתם את הקוד להוספת אפשרויות סרגל צד בקובץ תבנית ספציפי בעיצוב הקודם שלכם, כנראה ששינויים אלה לא יהיו קיימים לאחר שינוי נושא העיצוב שלך ב- Shopify. סביר להניח שתצטרכו לשכפל את השינויים שלכם בנושא החדש אם יש תכונות מותאמות אישית או אלמנטים עיצוביים שברצונכם להעביר.

ההתאמות האישיות הקודמות שלכם לא אבודות. 

כל ההתאמות האישיות שביצעתם לנושא הקודם יישמרו. זה מאפשר לכם לחזור במהירות ללא שום דבר שאבד אם אתם לא מרוצים משינוי העיצוב שלכם ב- Shopify.

4. איך לשנות את ערכת הנושא שלכם - רכישת ערכות נושא חדשות

לפניכם שתי דרכים לרכוש נושא חדש אם ברצונכם לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify.

  • רכשו ערכת נושא בחינם או פרימיום מחנות Shopify
  • העלו את הנושא שרכשתם ממקום אחר

הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש בחנות הנושא של Shopify, המלאה במגוון נושאים המסווגים לפי אוספים ותעשיות.

חנות הנושאים Shopify כוללת ערכות נושא חינם וגם פרימיום, כל אחת עם תכונות ייחודיות ופריסות מעניינות שיעזרו לכם למצוא עיצוב מתאים לחנות אונליין שלכם.

כל אחד מהנושאים בחנות של Shopify כולל קישור לצפייה בתצוגה מקדימה חיה, כמו נסיעת מבחן, כדי לעזור לכם לקחת את הנושא לסיבוב לפני שבוחרים בו או קונים נושא פרימיום.

ספק ואבן היא קמעונאית מקוונת המתארחת בפלטפורמת Shopify, והיא נבנתה באמצעות הנושא של ברוקלין (בחינם) מ- Shopify.

התסכלו במדריך המעודכן שלנו בנושא הנושאים הטובים ביותר של Shopify לשנת 2019 לקבלת אפשרויות נהדרות יותר בחינם ובפרמיום.

לאחר שתהיו מוכנים, תוכלו להתקין את ערכת הנושא לספרייה שלכם ישירות מחנות הנושא Shopify. לאחר ההתקנה, הנושא יהיה זמין להתאמה אישית ולפרסום בכל פעם שתרצו לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify.

5. העלאת נושא משלכם

ערכות Shopify זמינות גם מחוץ לחנות הנושא Shopify. מפתחי צד שלישי מציעים מגוון נושאים עבור Shopify, המקודדים באמצעות Liquid קוד המותאם אישית ל- Shopify.

אם אתם רוכשים ערכת נושא מגורם שלישי מוכר ואמין, תוכלו להעלות את קבצי העיצוב דרך מרכז השליטה של ​​הניהול שלכם. לאחר ההעלאה, העיצוב החדש שלכם יופיע בספריית הנושאים בדיוק כמו אלה שנרכשו מחנות הנושא Shopify, והם זמינים להתאמה אישית ולפרסום לאחר שמוכנים.

6. מה יש לקחת בחשבון כשמשנים את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify

כשאתם בוחרים נושא לחנות שלך ב- Shopify, אל תתמקדו יותר מדי בשאלה האם אתם אוהבים את אופן התצוגה המקדימה של העיצוב. יש מספר גורמים שכדאי לזכור לפני שתשנו את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify.

לא רק עיצוב האתר הוא פקטור חשוב, קחו בחשבון שגם הנושא שתבחרו יכול להשפיע על ביצועי החנות שלכם.

מחקר אחד מצא כי 75% מהצרכנים טוענים שעיצוב אתרים ופונקציונליות לקויים יכולים להשפיע על האמון שלהם באתר חדש. אם החנות שלכם תיתן תחושה לא אמינה ולא ידידותית, עם חווית משתמש ירודה, תתקשו להשיג את אמון הלקוחות וסביר להניח שתתמודדו עם נטישת עגלה ושיעורי יציאה מדף כניסה.

נסו לא לבסס את בחירותכם על הצבעים או רכיבי הסגנון בתצוגה המקדימה מכיוון שכל נושא יאפשר לכם להתאים אישית את האפשרויות הללו. במקום זאת Shopify ממליצה לשאול את עצמכם שורה של שאלות בעת הקניה כדי לבחור בחוכמה את נושא ה- Shopify שלכם:

  • איזו חוויה אני מנסה ליצור עבור הלקוח שלי?
  • אילו תכונות רצויות אני רוצה לחנות שלי?
  • מה המתחרים שלי עושים שאני אוהב, ואיך אני יכול לחקות את זה?
  • איך אני רוצה שהמוצרים שלי יוצגו?
  • כמה מוצרים אציג בחנות שלי?
  • האם אני רוצה נושא בתשלום או בחינם?

כמה דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם ניגשים לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify למשהו חדש:

  • שקלו האם המוצרים והקטגוריות שלכם יעבדו עם הנושא כפי שהוא, או אם יהיה צורך בקוד מותאם אישית
  • תחשבו כמה תוכן אתם רוצים בחנות שלכם; האם הנושא מסוגל להציג את התוכן שלכם כראוי?
  • נסו להבין כיצד אמור להיות מוצג התוכן ותבדקו האם יש לכם את הנכסים עבורו; האם הנושא דורש תמונות קאבר גדולות עם  טקסט?
  • האם הלוגו והמותג שלכם יתאימו היטב לפריסה והעיצוב של הנושא?

תוודאו שאתם יכולים לקבל תמיכה לערכת הנושא; האם ניתן להגיע למפתחים או שיש קהילת תמיכה פעילה לנושא?

בחירת נושא לא קשורה רק לאם אתם אוהבים את הערכת נושא או לא; מדובר על האופן שבו הנושא ואפשרויותיו ישפיעו על חווית הקנייה של הצרכנים.

7. התאימו בקלות את ערכת הנושא שלך עם Shogun

השלב הראשון בשינוי ערכת הנושא של Shopify הושלם – עכשיו הגיע הזמן ליהנות. לאחר שבחרתם נושא העונה על הצרכים שלכם מבחינת המראה הויזואלי והתחושה של חנות האונליין שלכם, הגיע הזמן להתאים אותו אישית. כמעט כל נושא מ- Shopify עמוס באפשרויות שיעזרו לכם להתאים אותו למותג הייחודי שלכם. אתם יכולים להשתמש בלוח הבקרה של מנהל Shopify שלכם כדי לבצע שינויים בסיסיים או לקחת את ההתאמה האישית צעד קדימה באמצעות אפליקציית Shogun עבור Shopify.

לאחר שהתאמתם את הנושא לטעמכם, הגיע הזמן לעלות אותו לאוויר! עקבו אחר השלבים שלמעלה כדי לשנות את ערכת הנושא שלכם ב- Shopify, לחצו על פרסם ותאפשרו ללקוחות שלכם להנות מהעיצוב החדש של חנות האונליין שלכם.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

8. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >