כיצד להגדיר את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו6 דקות קריאה

בחלק השני של קורס הפרסום בפייסבוק שלנו ניגש יש לעניינים ונלמד איך להקים את הקמפיין הראשון שלכם.

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

1. הגדרת תקציב ותזמון סדרת המודעות 

במידה ובשלב יצירת הקמפיין סימנתם את כפתור “מיטוב תקציב הקמפיין” (CBO) ככבוי – הגדרת התקציב תעבור לרמת סדרת מודעות (אדסט).   

בשלב זה תצטרכו לבחור את :

  1. סוג התקציב שלכם (יומי או כולל)
  2. כמה תרצו להוציא (בהתאם למה שבחרתם – תקציב ליום או תקציב כולל)
  3. תאריך ההתחלה והסיום המתוכנן של הקמפיין

 

2. הגדרת הקהלים 

בשלב הבא, תצטרכו להגדיר את הקהלים בפניהם יופיעו המודעות שלכם. תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות:

  1. שימוש בקהלים השמורים של פייסבוק. 
  2. שימוש בקהלים מותאמים אישית אותם יצרתם.
תוכלו למקד את הקהלים לפי תחומי עניין, התנהגות ודמוגרפיה. הגדרת הקהל הנכון היא אחד הדברים החשובים ביותר במסע הפרסום שלכם. בהמשך הקורס נעסוק בנושא זה בהרחבה רבה. 

אעשר תבחרו בקהל מסויים, פייסבוק תציג את טווח החשיפה היומי המשוער של המודעות שלכם. בנוסף, המערכת תודיע אם הקהל שלכם גדול מדי או קטן מדי ע”י המונה בצד ימין של הדף.

 

3. הגדרת מיקומי המודעות

בשלב הבא תצטרכו לבחור איפה יוצגו המודעות שלכם ע”י פייסבוק – מיקומים אוטומטיים או ידניים. ברירת המחדל בנקודה זאת היא המיקומים האוטומטיים  – אלו שלפי פייסבוק יתנו את התוצאות הטובות ביותר. במידה ותבחרו במיקומים ידניים, תצטרכו לבחור באיזה מקומות בדיוק יופיעו ולא יופיעו המודעות.

לאחר מכן, תועברו לשלב הבא – הגדרת המודעות שלכם. 

 

שלב 7: הגדר את מודעות הפייסבוק שלך

זהו השלב האחרון בתהליך יצירת הקמפיין. כאן תוכל לבחור את סוג המודעה המועדפת עליך בפייסבוק ולהוסיף את תמונות המודעה שלך ולהעתיק.

אנו נעשה שיעור מעמיק בנושא בניית מודעות הפייסבוק הטובות ביותר האפשריות בפרק הבא, אך לעת עתה, בואו נסתכל על היסודות של מה שאתה צריך לעשות כדי להרכיב את המודעה שלך.

כדי להתחיל, עליך לבחור באחת מהן:

אם אתה יוצר מודעה מאפס, יהיה עליך להזין את כל האלמנטים המרכיבים את המודעה שלך: התמונות, הסרטונים, העתק וכו ‘. כל אלה ניתן למצוא בקטע קריאייטיב המודעה.

 

כשתסיים למלא את כל המידע הזה, לחץ על פרסם.

זהו – עשיתם את מסע הפרסום הראשון שלכם בפייסבוק!

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >