היכרות עם קהלי פייסבוק

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו4 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס
הנושאים בהם עוסק חלק זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

לפייסבוק יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי יום, ולכן קריטי שתמקד רק לאנשים שעשויים להתעניין במוצר שלך.

פרסום בפייסבוק מציע מגוון רחב של כלי מיקוד, כולל מספר אפשרויות לקהל המאפשרות לך למקד את הקוראים שיש להם סיכוי גבוה ביותר להתגייר, בין אם הם יצרו אינטראקציה עם המותג שלך ובין אם לאו.

פייסבוק הלכה רחוק יותר מכל פלטפורמה אחרת לתת לך את הטווח, הנתונים והאלגוריתמים הדרושים כדי למקד את הקהל המושלם שלך. כל שעליך לעשות הוא ללמוד כיצד למצוא את מחט הזהב שלך בערימת השחת של פייסבוק. על ידי שליטה בסוגי קהלים אלה ואפשרויות מיקוד, אתה כבר בדרך להגדיר את בסיס הלקוחות העתידי שלך.

1. כיצד ליצור קהלים

בפייסבוק קהלי פייסבוקשאליהם מתייחסים למאגרי האנשיםאתה ממקד כאשר אתה מפרסם בפייסבוק.

תוכל ליצור או לערוך קהלים אלה באמצעות הקטע ‘קהלים’ במנהל המודעות שלך. כדי להגיע לשם, עבור אלשלך מנהל המודעות, לחץ על סמל תשע הנקודות בפינה השמאלית העליונה ולאחר מכן בחר קהלים.

כעת תוכל לבחור את סוג הקהל שאתה רוצה ליצור. בדף זה ישנן ארבע אפשרויות; עם זאת, בקהלי מודעות מיוחדים רוב המפרסמים אינם משתמשים בדרך כלל.

בחלקים הבאים נציג בפניכם את האפשרויות האחרות בדף זה שיכולות לעזור לכם ליצור קהלים ממוקדים בפייסבוק:

  • קהלים שמורים: קהלים הבנויים על הכללה או אי הכללה של אנשים בפייסבוק על סמך דמוגרפיה משותפת, תחומי עניין או התנהגות.
  • קהלים מותאמים אישית: קהלים המבוססים על נתונים מרשימות לקוחות לא מקוונות או מאינטראקציות מקוונות עם אנשים באתר שלך, באפליקציה או בנוכחות שלך בפייסבוק.
  • קהלים דומים: קהלים של אנשים שמעולם לא יצרו אינטראקציה עם העסק שלך, אך פייסבוק מאמינה שהם דומים לאחד מהקהלים הפעילים בהתאמה אישית שלך.

2. קהלים שמורים עם מיקוד מפורט

קהלים שמורים מכוונים למשתמשים בהתבסס על גילם, מיקומם, תחומי העניין, המגדר, תחומי העניין וכו ‘. במקום לפרסם רק לכולם, תוכל למקם את המודעות שלך בפני האנשים הסבירים ביותר להתגייר.

לדוגמה, אם בבעלותך בית קפה בקמפוס באוניברסיטה, תוכל להשתמש בקהלים שמורים כדי למקד לסטודנטים הנוסעים לקמפוס מדי יום, למורים שאוהבים קפה או לסטודנטים בינלאומיים ששפתם העיקרית אינה אנגלית.

כיצד ליצור קהל שמור

התחל ליצור את הקהל הראשון שנשמר על ידי מעבר לקטע קהלים במנהל המודעות שלך ולאחר מכן לחיצה על צור קהל שמור.

כשאתה ממלא את הקהל השמור שלך, אתה יכול:

  • להוסיף שם קהל לא
  • לכלול או לכלול קהלים מותאמים אישית
  • למקד למיקום
  • כלול טווחי גילאים
  • התמקדות לפי מין
  • בחר אנשים לפי שפה
  • הוסף חיבור כמו “אנשים שאהבו את הדף שלך”
  • השתמש במיקוד מפורט

הבשר האמיתי של קהלים שמורים נמצא במיקוד מפורט, כך שברגע שתסיים לשנות את האפשרויות האחרות, נוכל לבחון מקרוב את העלאת הקהל שלך לשלב הבא.

צמצום הקהלים השמורים שלך עם מיקוד מפורט מיקוד

מפורט מסייע לך לצמצם את הקהל השמור שלך על ידי הכללה או אי הכללה של אנשים על סמך הדמוגרפיה, תחומי העניין והתנהגותם. על ידי התאמה לגורמים אלה, תוכל לצמצם את קהל המודעות הטוב ביותר שלך.

לפני שתתחיל, זה יכול לעזור להכיר את האפשרויות שלך על ידי לחיצה על לחצן עיון בצד תפריט המיקוד המפורט.

מכאן תוכל להתחיל לחקור את כל הדמוגרפיה, תחומי העניין והתנהגויות שתוכל לכלול או לא לכלול בקהל שלך.

לדוגמה, בדוגמה של בית הקפה האוניברסיטאי שלנו, תוכל לבנות קהל ממוקד המיועד לסטודנטים במיקום האוניברסיטה שלך.

לקהל הציל הזה, התמקדנו באנשים אשר: נוסעים

  • לבית הספר
  • מזוהים עם אוניברסיטת הרווארד
  • מעוניינים בקפה
  • אינם מורים

 

, בתקווה שקהל מסוג זה יהיה מעוניין לעצור בחנות שלנו כדי לנצל מבצע בדרך לשיעור. . כללנו מורים בקהל זה, כך שניתן להתאים את המודעות שלנו במיוחד לדבר עם תלמידים. נוכל גם ליצור קהל שמור נפרד למיקוד מורים במועד מאוחר יותר.

3. קהלים מותאמים אישית של פייסבוק קהלים מותאמים

אישית של פייסבוק הם קהלים שאתה יכול ליצור על סמך נתונים שנאספו במצב לא מקוון, באתר שלך או בדף הפייסבוק שלך.

שלא כמו קהלים שמורים, שבהם אתה מוצא את הקהלים שלך על סמך תכונות משותפות, קהלים מותאמים אישית נוצרים מאנשים שכבר יצרו אינטראקציה עם העסק שלך. תוכל להשתמש בקהלים אלה כדי למקד מחדש את מבקרי האתר הקודמים ואנשים שהתעסקו בתוכן או באפליקציה שלך.

תוכל ליצור קהל מותאם אישית על ידי בחירה באפשרות יצירת קהל מותאם אישית מהתפריט קהלים.

משם תועבר לתפריט מקור קהל מותאם אישית, שם תוכל לבחור את מקור הנתונים לקהל המותאם אישית שלך.

עבור אנשים רבים, האפשרויות למקורות פייסבוק יהיו קלות יותר מהאחרות מכיוון שפייסבוק מספקת את כל הנתונים הדרושים לך. בדרך זו, לא תצטרך לייבא או לסנכרן נתונים מהאתר, האפליקציה או רשימות הלקוחות שלך.

לדוגמה, תוכל לבחור סרטונים ולמקד מחדש מודעות לאנשים שצפו ב -50% מאחד הסרטונים הפופולריים ביותר שלך. מכיוון שאנשים אלה כבר גילו עניין במותג שלך, המשמעות היא שסביר יותר שהם ירצו לנסות מבצע בחינם או ללמוד על המוצרים החדשים שלך.

אם אתה מעוניין ליצור קהלים מותאמים אישית המבוססים על נתוני האתר שלך, יהיה עליך להתקין פיקסל של פייסבוק. למד עוד על פיקסלים בפייסבוק ומה הם יכולים לעשות עבור הפרסום שלך בפייסבוק במדריךשלנו לפיקסלים המלא.

למבט מלא יותר כיצד להגדיר קהלים מותאמים אישית בפייסבוק לכל מקור, תוכל לקרוא אתשלנו מדריך המתחיליםלקהלים מותאמים אישית.

4. קהלים דומים לפייסבוק קהלים דומים

לפייסבוק הם קהלים המבוססים על אינטראקציות של לקוחות, נתוני פיקסל או קהלים מותאמים אישית קיימים שלך.

שלא כמו קהלים מותאמים אישית שממקדים אנשים שכבר יצרו אינטראקציה עם המותג שלך, קהלים דומים מחפשים למצוא אנשים דומים למשתמשים הקיימים שלך. זה עובד כך:

  • אתה יוצר קהל מותאם אישית המבוסס על האנשים שקיימו איתך אינטראקציה.
  • אתה יוצר קהל דומה שאומר לפייסבוק למצוא אנשים הדומים לאנשים בקהל המותאם אישית שלך.
  • אתה אומר לפייסבוק עד כמה אתה רוצה שהאנשים האלה יהיו לקהל המותאם אישית שלך.
  • מיקוד לקהל החדש לגמרי שלך עם מודעות כדי להתחיל להביא את האנשים האלה לראש משפך המכירות שלך.

קהלים דומים עובדים כל כך טוב מכיוון שהם מאפשרים לך להגיע לאנשים הדומים למאגר הלקוחות הקיים שלך. הרעיון הוא שאם משהו עובד עבור הלקוחות הקיימים שלך, הוא אמור לעבוד היטב עבור כל אדם דומה.

תוכל ליצור קהל דומה על ידי לחיצה על צור קהל דומה בתפריט קהלים.

לאחר מכן תוכל לבחור את מקור הנתונים שעליו תבסס את הקהל החדש שלך (נתוני פיקסל, קהלים מותאמים אישית עדכניים, נתוני דף פייסבוק), מיקום הקהל החדש שלך ועד כמה אתה רוצה שהקהל שלך יהיה דומה לנתוני המקור.

קהלים דומים יכולים להיות אחת מאפשרויות המיקוד הטובות ביותר שיש לך בפייסבוק מכיוון שהם יכולים להרחיב את טווח ההגעה של מסע הפרסום שלך לאנשים חדשים שסביר להניח שהם יתעניינו בהצעה שלך. אם כבר יש לך קהל לקוחות ייעודי של אנשים שאוהבים את המוצרים שלך, הגיוני שתרצה לפרסם לאנשים אחרים שחולקים איתם יחסים משותפים.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >