פירוט סוגי המודעות בפייסבוק

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו8 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס
הנושאים בהם עוסק חלק זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

על ידי הבנת פורמט המודעה שלך בפייסבוק ואפשרויות סוג המודעה שלך, תוכל לעצב מודעות פייסבוק המתאימות לקהל הספציפי שלך ולמטרות השיווק שלך – ולהפיק את המרב מחוויית הפרסום שלך בפייסבוק.

1. פורמט מודעה בסיסי

פייסבוק הוא הפריסה הבסיסית של המודעה שלך: תמונה אחת עם טקסט, סרטון, חוויה אינטראקטיבית במסך מלא וכו ‘. ישנם רק שבעה פורמטים בסיסיים של מודעות, אך בעזרת שבעת אלה תוכל לעצב מספר עצום של סוגי מודעות המיועדים ליעדי פרסום שונים.

בחלק להלן, נציג את שבעת פורמטי המודעות לפני שנרחיב לסוגי המודעות הרבים שתוכל ליצור איתם.

מודעות תמונה מודעות

תמונה הן פורמט המודעה הבסיסי ביותר. הם מכילים תמונה אחת בלבד וניתן להשתמש בהם במספר סוגי מודעות, מיקומים ויחסי גובה -רוחב שונים.

קל ליצור מודעות תמונה ויכולות להציג את המוצר או השירות שלך ביעילות אם אתה משתמש בתמונות באיכות גבוהה. פורמט מודעה זה מהווה בחירה מצוינת כמעט לכל שלב במשפך, בין אם ברצונך להגדיל את מודעות המותג שלך או לקדם מכירה כדי להגדיל את ההמרות.

למרות שמודעות תמונה הן בחירה מצוינת לכל מקום, הן יכולות להיות מגבילות מכיוון שיש לך רק תמונה אחת להעביר את המסר שלך. אם אתה רוצה להדגים כיצד המוצר שלך פועל או להציג מספר מוצרים, פורמט התמונה היחידה אינה הבחירה הטובה ביותר שלך.

שיטות עבודה מומלצות למודעות תמונה:

  • שימו לב ליחסי גובה -רוחב, כך שהמוצר הסופי שלכם לא יימתח או יתנתק.
  • השתדל ליצור תמונות איכותיות הבולטות משאר הפייסבוק.
  • שמור את המסר שלך ממוקד על ידי שימוש רק בכמות הטקסט שאתה צריך.

למידע נוסף על מפרטי מודעות תמונה.

מודעות וידאומודעות

וידאו משתמשות בסרטון יחיד כדי לשווק מוצר או שירות.

פרסום בוידאו מניע מעורבות קהל גבוהה, ואפילו חברות קטנות יותר יכולות ליצור סרטונים פשוטים לאירוח וליצירת קשר עם הקהל שלהם.

החיסרון היחיד במודעות וידאו הוא שהן צורכות זמן רב. אם יש לך מסרים פשוטים, תמונה או קרוסלה עשויים לבצע את העבודה ביעילות רבה יותר.

שיטות מומלצות למודעות וידאו:

  • שמור על הסרטונים שלך קצרים (פייסבוק מציעה פחות מ -15 שניות).
  • תתחיל במכה ותעורר את הקהל שלך.
  • קרא את המדריך המלא שלנואפקטיביות למודעות וידאובפייסבוק.

למידע נוסף על מפרטי מודעת וידאו.

מודעותשקופיות מודעות

מצגתמצגת מורכבות מ -3 עד 10 תמונות או סרטון יחיד המופעל במצגת. מודעות אלה הן בן דודו הקטן של מודעות וידאו מכיוון שהן משתמשות פי חמישה בנתונים ומיועדות לשימוש בשווקים שבהם חיבורי האינטרנט בדרך כלל מוגבלים.

מודעות מצגת יכולות גם להוות אבן קפיצה מצוינת לאנשים שאין להם ניסיון בהכנת סרטונים אך עדיין רוצים למשוך את עיני הקורא עם התנועה והצליל שהופכים את מודעות הווידאו ליעילות כל כך.

שיטות מומלצות למודעות מצגת:

  • השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה כדי להשפיע.
  • הכנס מוזיקה (שיש לך את הזכות להשתמש בה).
  • מקד לאזורים עם אינטרנט איטי עם גרסאות של מצגת שקופיות של מודעות הווידאו הטובות ביותר שלך.

מצגות שקופיות חולקות את אותם המפרט של מודעות וידאו.

מודעות סיפורימודעות

מודעות הן חוויות מקיפות במסך מלא המופיעות בין המשתמשים שצופים בפייסבוק, אינסטגרם, מסנג’ר או וואטסאפ. אתה יכול ליצור את הסיפורים שלך עם סרטונים, תמונות או אפילו קרוסלות.

סיפורים מציעים הרבה יותר חופש ביטוי מאשר מודעות הווידאו או התמונה הרגילות שלך, מכיוון שאתה יכול להתנסות באפקטים של וידאו, אמוג’ים ואפילו מציאות מוגברת כדי ליצור רושם על הצופים שלך.

פורמט ה- Stories מצוין להצגת המותג שלך, אך סיפורים אינם ממוקמים בפידים של פייסבוק, כך שהם אינם כדור כסף למפרסמים. המדיה בסטוריז דורשת עיצוב שונה ממודעות תמונה או וידאו, כך שתאלץ ליצור תוכן ייחודי רק עבור סיפורים, מה שיגרום להם לעבוד יותר באופן כללי.

שיטות מומלצות למודעות סטוריז:

  • שמור על קצב הסטוריז שלך במהירות, עם מעבר תכוף בין תמונות וסרטונים שונים.
  • השתמש בכלים כמו תנועה ומציאות רבודה כדי לשפר את חווית הצפייה.
  • בצע אופטימיזציה של התמונות והסרטונים שלך לשימוש במסך מלא.

 קבל מידע נוסף על מפרטי מודעות של סטוריז

מודעותלחוויה מיידית מודעות ניסיון

מיידי (בעבר מודעות בד ציור) הן מודעה אינטראקטיבית לנייד בלבד המאפשרת למשתמשים לקיים אינטראקציה עם התוכן שלך בפייסבוק.

עם מודעות ניסיון מיידי, חברי קהל היעד שלך יכולים להחליק בין קרוסלה של תמונות, להטות את המסך לכיוונים שונים ולהתקרב או להתקרב על ידי הזזת קצות האצבעות. מודעות ניסיון מיידי נטענות גם פי 10 מהר יותר מאשר יישומי אינטרנט סלולריים רגילים!

מודעות ניסיון מיידי הן כלי נהדר בסך הכל, אך אם אינך חדש בפרסום בפייסבוק, הן עשויות לדרוש יותר זמן ממה שהן שוות. אם אינך בקיא במיוחד בטכנולוגיות, עדיף פשוט לדבוק בפורמטים בסיסיים יותר של מודעות.

שיטות מומלצות למודעות של חוויה מיידית:

  • פייסבוק ממליצה לך להשתמש בחמישה עד שבעה מרכיבים (תמונות, סרטונים וכו ‘) במודעה שלך, שכן אלה מעורבים יותר.
  • השתמש בתבנית מוכנה מראש כדי לחסוך זמן.
  • חזור על הנושא המרכזי שלך לעתים קרובות לאורך המודעה שלך.

 

למידע נוסף על מפרטי מודעה של חוויה מיידית.

מודעות קרוסלהמודעות

עם קרוסלה, הקוראים יכולים לדפדף במספר תמונות או סרטונים, כל אחד עם כותרת, קישור או תיאור משלו.

קרוסלות נהדרות להכיר לקוראים מגוון רחב של המוצרים שלכם, מכיוון שלכל תמונה בקרוסלה יכול להיות דף נחיתה משלה המותאם במיוחד למוצר זה.

ניתן להשתמש ביעילות בפורמט הקרוסלה גם לספר סיפור או להסביר תהליך על ידי פיצול כל חלק על פני חלקים שונים של הקרוסלה שלך.

שיטות מומלצות למודעות קרוסלה: צור

  • מספר כותרות ייחודיות, CTAs ותיאורים לכל חלק בקרוסלה שלך.
  • הצג קודם את התמונות או הסרטונים עם הביצועים הטובים ביותר כדי לרתק את הקהל שלך.
  • קישור למספר דפי נחיתה לחוויה מותאמת אישית יותר.

 

למידע נוסף על מפרטי מודעות קרוסלה.

מודעות אוסף

 מודעתאוספת היא כמו חוויה ניידת בחלונות ראווה שבו, עם ברז אחד, קוראים יכולים לגלול מערך המוצר שלך. אתה יכול לחשוב על מודעות אוסף כמודעת קרוסלה מתקדמת יותר-שתיהן מציגות את מערכי המוצרים שלך, אך מודעות אוסף ניתנות להתאמה אישית ומסך מלא יותר.

מודעות אוסף מושלמות לחנויות מקוונות גדולות, אך לחברות שמוכרות מספר מוגבל של מוצרים או שירותים, כנראה שישנן אפשרויות טובות יותר עבורך.

שיטות מומלצות למודעות אוסף:

  • תן לאלגוריתמים של פייסבוק להחליט אילו מוצרים מהקטלוג שלך כלולים לכל משתמש ספציפי.
  • מלא את הקטלוג שלך במגוון מוצרים שפייסבוק יכולה לבחור מהם.
  • בחר תמונה שמושכת את העין כדי למשוך אנשים ללחיצה על המודעה.

למידע נוסף על מפרטי מודעות אוסף.

2. מודעות מסוגיפייסבוק

מודעותבפייסבוק נוצרות בהתבסס על מטרות כגון מותג מודעות, מרות או הפניות. לכל אחת מהיעדים הללו יש מודעה מתאימה שנועדה להשיג את המטרה; אלה נקראים סוגי מודעות.

בחלק הבא, נעבור על סוגי המודעות שתוכל ליצור בפייסבוק. חילקנו אותם לפי המקום שבו אתה יוצר את סוגי המודעות האלה. בעזרת פרסום בפייסבוק, תוכל ליצור מודעות בשני מקומות:

  • דף הפייסבוק
  • שלך מנהל המודעות שלך

בדרך כלל, יוצר המודעות בדף הפייסבוק שלך מתמקד בפשטות ומהירות, בעוד שיוצר המודעות מנהל המודעות מאפשר לך להתעמק יותר. הבנת מה שאתה יכול לעשות בשתי הפלטפורמות האלה היא המפתח ליצירת מודעות בפייסבוק.

3. מודעות שנוצרו מדף הפייסבוק שלך

הדרך הקלה ביותר ליצור מודעות פייסבוק היא ישירות מדף הפייסבוק שלך. פשוט לחץ על כפתור קידום ותוכל להתחיל בתהליך הוצאת המותג והמוצרים שלך. אינך יכול ליצור את כל המודעות מדף הפייסבוק שלך, אך תוכל ליצור:

  • פוסטים מוגבר
  • דףאוהב מודעות
  • מודעות מבקרים באתר מודעות
  • רכישות מודעות
  • מודעות אוטומטיות מודעות
  • לידים מודעות
  • אירועים

כפי שאתה יכול גם ליצור מודעות לידים ומודעות אירועים במנהל המודעות, נסתכל בסוגי המודעות האלה בחלק הבא.

פוסטים מוגברים

בכל פעם שאתה מפרסם משהו בדף הפייסבוק שלך, פייסבוק מציעה לך את ההזדמנות להעצים את טווח ההגעה של הפוסט באמצעות פוסט מוגבר.

לאחר שתלחץ על קדם, בחר קדם פוסט כדי להציג את הפוסט שלך לאנשים אחרים ברשת הפרסום של פייסבוק.

הפוסט המוגבר ייראה בדיוק כמו פוסט רגיל בפייסבוק, עם הערה ממומנת על גבי המודעה.

מודעותמודעות

אהבתי דף”אהבתי דף הן האפשרות הטובה ביותר להגדלת אהבתי הדף שלך. ניתן להציג אותם בכל המיקומים ולכלול CTA גלוי (קריאה לפעולה) המאפשר לקוראים לאהוב מיד את הדף שלך.

תוכל ליצור מודעת ‘אהבתי דף’ על ידי לחיצה על האפשרות קדם את הדף שלי בתפריט ‘קדם’.

מודעות המבקרים באתר

זה סוג של מודעות עוזרת לקדם את אתר האינטרנט החיצוני על ידי שליחת אנשים לדפי נחיתה או רשומות בבלוג שלך. אתה יכול להשתמש במודעות של מבקרים באתר במספר מיקומים, ומאפשר לך להגיע לקהל גדול.

תוכל ליצור מודעת מבקרים באתר על ידי לחיצה על האפשרות קבל יותר מבקרים באתר בתפריט קדם.

ראשית עליך להצהיר אם המודעה שלךבאחת המיוחדות. רוב המודעות לא יקבלו זאת, אך חשוב לבדוק אם אחת מהן רלוונטית למודעה שלך.

לאחר מכן, עליך להחליט אם תשתמש בבדיקות A/B. יצירת מבחן מפוצל, או מבחן A/B, מאפשרים לך להריץ ניסויים ולאסוף נתונים שמראים לך את אסטרטגיות אופטימיזציה לקריאייטיב, למיקום, לקהל ולמסירה.

זה תמיד רעיון טוב להגדיר את זה, כך שתוכל לייעל את מסעות הפרסום שלך כך שיפעילו ביעילות רבה ככל האפשר. אם ברצונך להגדיר בדיקות A/B באופן מיידי, לחץ על מדריך הבדיקות A/B של מודעות פייסבוק לקבלת הסבר על כל התהליך.

לבסוף, יש לנו אופטימיזציה של תקציב הקמפיין. כאשר תכונה זו מופעלת, פייסבוק תקבע כיצד להקצות את תקציב הקמפיין שלך בין מערכי המודעות הרבים שלך בצורה היעילה ביותר האפשרית. אם אתה מעדיף לא לבחור זאת, תוכל לקבוע כמה כסף יועבר לכל קבוצת מודעות באופן ידני. נעבור על זה יותר לעומק בפרק 6.

שלב 4: הגדרת תקציב מסע הפרסום והצעת מחיר

לתקציב המודעות שלך בפייסבוק ואפשרויות הגשת הצעות מחיר הן נושאים כה חשובים שהקדשנו להם את כל פרק 7.

מודעות רכישות אתר

 מודעת הרכישה באתר משתמשת בנתוני פיקסל פייסבוק כדי למצוא מודעות על אנשים שכבר הביעו עניין במוצרים באתר שלך.

לפני שתשתמש במודעות אלה, יהיה עליך להגדיר את הפיקסל שלך בפייסבוק כך שיוכל לאסוף את כל הנתונים הדרושים לך.

תוכל לבצע מודעה לרכישת אתר על ידי לחיצה על האפשרות קבל עוד רכישות אתרים בתפריט קדם.

מודעות אוטומטיות

 אוטומטיות של מודעות הנה איזון מושלם בין דחיפת דף פשוט קמפיין שיווקי מניין המאורגן ממנהל המודעות שלך. במקום שתגרום לך לעשות הכל, המודעה האוטומטית תוביל אותך לאורך התהליך, תוך שימוש ב- AI כדי לעזור לך להפיק את המרב מהמיקוד, המיקומים ותקציב המודעה שלך.

תוכל ליצור מודעה אוטומטית על ידי לחיצה על האפשרות התחל בעבודה עם מודעות אוטומטיות בתפריט ‘קדם’.

מודעות מסנג’ר

מיקומים נתמכים:

 מודעות מסנג’ר מופיעות בלשונית הראשית של פייסבוק, שבה אנשים מבלים זמן בצ’אט עם חברים.

משתמש יראה את המודעה שלך בתיבת הדואר הנכנס בין השיחות שלו, והוא יכול ללחוץ כדי ליזום שיחת פייסבוק עם הדף שלך

מפרט:

  • גודל תמונה מומלץ: 1,200 x 628 פיקסלים
  • רוחב מינימלי 254 x 133
  • יחס תמונה: 1.9: 1
  • טקסט: 125 תווים
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור: 30 תווים

4. מודעות שנוצרו ממנהל המודעות שלך מנהל

המודעות שהגדרנו בפרק 2 הוא המקום השני לעיצוב מודעות בפייסבוק. ל- Ads Manager יש יותר אפשרויות בהשוואה לדף הפייסבוק שלך. כמו כן, אם ברצונך ליצור קהלים או קטלוגים מותאמים אישית, יהיה עליך לבצע זאת באמצעות מנהל המודעות, מה שהופך את זה לחנות חד פעמית לכל צרכי המודעה שלך בפייסבוק.

בעת יצירת ממנהל המודעות, אתה יכול לעשות:

  • מודעות אירוע (זמינה גם מפייסבוק הדף שלך)
  • במודעות הצעת
  • מודעות יצוק (זמינה גם מתוך דף הפייסבוק שלך)
  • מודעות קריאייטיב הדינמית
  • מודעות דינמיות
  • מודעות אפליקציה לנייד

אירוע מודעות

מודעת  אירועמודעה עוזר לך לשווק את אירועי הפייסבוק שלך לשוק היעד שלך, עוזר לך להגדיל את טווח ההגעה וההשפעה של האירועים שלך.

בהתאם לגודל הרלוונטיות של האירוע שאתה מקדם, ייתכן שתרצה להגביל את טווח הגיאוגרפיה של המודעה לאנשים המתגוררים באותה עיר או אזור כמו האירוע.

מודעותהמבצע

סוג המודעה הזה מושלם לבעלי חנויות מקוונות או מרצפות שרוצות למשוך יותר אנשים לחנויות שלהם.

בעזרת מודעת מבצע, תוכל לתת למשתמשים את ההזדמנות לפדות מבצע מיוחד על המוצרים או השירותים שלך. על ידי הצעת הנחה מיוחדת או קידום מכירות בפייסבוק, תוכל לעודד לקוחות חדשים לנסות את המוצר שלך או להחזיר לקוחות ותיקים הזקוקים לדחיפה הקטנה הזו כדי להתחייב שוב.

יצוקמודעות

להוביל מודעה היא מודעה עם טופס מיידי קשור אלי, כך שתוכל ללמוד מידע רב ערך על לקוחות פוטנציאליים בעתיד.

אתה יכול להשתמש במודעות לידים כדי לאסוף מידע ליצירת קשר עבור קידומי מכירות עתידיים, לערוך מחקר שוק על קהל היעד שלך או להניע מעורבות עם המותג שלך.

תוכל ללמוד עוד על סוג זה של מודעת פייסבוק על ידי עיוןשלנו במדריך המלאבנושא הכנת מודעות לידים.

מודעות קריאייטיב דינמי

נוצרת מודעה יצירתידינמיקה היא מודעה שבה אתה נותן קריאייטיבים מרובים של מודעות פייסבוק, לקריאות לפעולה ולהעתיק סטים כי זה אז יכול לערבב-ו-התאמה למקד כל קורא הפרט.

מודעות אלה מושלמות כאשר יש לך מוצר בעל מספר שווקי יעד. לדוגמה, תוכל לקדם את מכירת חג המולד שלך באמצעות מודעה קריאייטיבית דינאמית עם מספר מוצרים וקריאייטיב המיועדים לזוגות, הורים או סבים, ואז פייסבוק תבחר את המתאימה ביותר לכל קורא.

מודעות דינאמיותהמודעות

של פייסבוק הדינמיות הן כמו מודעות רימרקטינג לתצוגה על סטרואידים. הם מכוונים למשתמשים בהתבסס על פעולות (או חוסר פעילות) בעבר באתר שלך באמצעות מודעה המתוזמנת בצורה מושלמת.

כל שעליך לעשות הוא להעלות את קטלוג המוצרים שלך לפייסבוק ולבדוק שוב שהפיקסל שלך מותקן כראוי באתר שלך. פייסבוק מטפלת באוטומציה ובמיקוד מחדש! למידע נוסף על מודעות דינמיות, קרא את מדריך המתחילים שלנו.

מודעות לאפליקציות לנייד מודעות לאפליקציות

לנייד הן הבחירה המושלמת להעלות התקנות רבות יותר לאפליקציית הנייד שלך. מודעה זו מוצגת רק בפיד החדשות לנייד.

כאשר משתמשים לוחצים על התקנת קריאה לפעולה במודעה שלך, חנות האפליקציות תופיע מייד. זה מקל על הקוראים שלך לעבור במהירות מהתעניינות באפליקציה שלך להורדה במהירות.

ועכשיו אפשר להתחיל לעבוד

כפי שראית, לפייסבוק יש מגוון רחב מאוד של פורמטים וסוגי מודעות שיכולים לענות על הצרכים של כל עסק. במידת האפשר, אנו ממליצים לךמביאים לבדוק פורמטים שונים של מודעות ולראות אילו מהםביצועים טובים יותר עבורך. זה יספק את התוצאות הטובות ביותר במחיר הנמוך ביותר.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

5. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >