יצירת מודעת פייסבוק הממירה

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו3 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס
הנושאים בהם עוסק חלק זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

קריאייטיב של מודעות פייסבוק וקופירייטינג הם בין מרכיבי המודעה המובילים המחליטים אם מסע הפרסום שלך יצליח. אם משתמש בפייסבוק גולש דרך פייסבוק והמודעה שלך לא תופסת את עינו ומניעה אותו לבצע את הצעד הבא, מסע הפרסום שלך ייכשל ללא קשר לכמה טוב האסטרטגיה והמיקוד של מסע הפרסום שלך.

1. עיצוב

המודעה הוא הכל על איך המודעה שלך נראית. עיצוב המודעות חשוב מכיוון שהוא מושך את עיני אנשים, אך הוא יכול להשפיע גם על העלות להמרה (עלות לרכישה) ועל עלות הקליק (עלות לקליק) מכיוון שפייסבוק מתחשבת באיכות המודעות בעת תמחור הצעת המחיר שלך.

בחירת פורמט המודעה וקריאייטיב

הקריאייטיב הם התמונות, הסרטונים או עיצובים חזותיים עיקריים אחרים בהם תשתמש במודעה שלך. כשאתה מחליט על הקריאייטיב שלך או על רכיב העיצוב העיקרי של המודעה שלך, יהיה עליך להחליט על שני דברים מרכזיים:

  • באיזה פורמט מודעה תבחר (תמונה, וידאו, קרוסלה וכו ‘)?
  • איך יראו הקריאייטיבים?

תוכל לבחור בין מספר פורמטים שונים של מודעות בשלב יצירת הקמפיין, בהתאם ליעד הקמפיין שלך (בחנו את פורמטי המודעות השונים בפרק 3).

לדוגמה, בעת יצירת קמפיין המרות באמצעות מנהל המודעות, תינתן לך האפשרות ליצור מודעת תמונה, מודעת וידאו, מודעת מצגת, מודעת קרוסלה או מודעת אוסף. תוכל אפילו לבחור להוסיף גם גירסת חוויה מיידית של המודעה שלך.

בעת ההחלטה באיזה פורמט מודעה לבחור, עליך לשקול את כישוריך, זמנך ויעדיך השיווקיים. כמה פורמטים של מודעות דורשים הרבה עבודה כדי להגדיר, כמו אוספים, שבהם עליך להגדיר קטלוג או להוסיף ידנית כל מוצר שברצונך לפרסם, ולעצב את החוויה המיידית שבה הם ישוכנו. בהתאם למצבך, מודעת תמונה פשוטה עשויה להיות גישה טובה וחסכונית יותר עבור המותג שלך.

לאחר שהחלטת על פורמט, עליך לבחור את קריאייטיב המודעה שלך. לעשות זאת על ידי לחיצה על הכפתור המתאים בקטע קריאייטיב המודעה.

לאחר לחיצה, תפתח חלון שבו תוכל לבחור את הקריאייטיב בו ברצונך להשתמש. בדוגמה זו, בחרנו הוסף מדיה.

מכאן תוכל להעלות תמונות שכבר יצרת או לבחור תמונות שכבר נמצאות בחשבון שלך, פייסבוק או דפי אינסטגרם.

שיטות מומלצות לעיצוב מודעות פייסבוק

כדי לעזור לך ליצור קריאייטיבים מנצחים של מודעות שיביאו לך קליקים בעלות נמוכה לקליק, ערכנו רשימה של פריצות עיצוב המודעות בפייסבוק האהובות עלינו.

כדי ליצור עיצובים יפים של מודעות פייסבוק, עליך:

  • לשמור על המודעות שלך צבעוניות כך שימשכו מיד את תשומת לבם של אנשים.
  • הצב את הצעת הערך העיקרית שלך בתמונת המודעה כך שאנשים יקראו אותה ברגע שיראו את המודעה שלך.
  • צור מודעות בניגוד לעדכון החדשות.
  • השתמש בגודל התמונה או הווידאו הנכונים למיקום המודעה שלך כך שקריאייטיב המודעה שלך ייראה טוב בכל מסך.

 

אתה יכול לראות כמה מהעקרונות האלה במשחק במודעות הפייסבוק שלנו.

המודעה שלנו צבעונית, כשהכתום הבוהק מנוגד לכחול של פייסבוק כדי למשוך את עיני הקוראים. כללנו טקסט כדי לפתות את הקוראים לעשות את הצעד הבא של קריאת המאמר שלנו. לבסוף, המודעה שלנו מעוצבת כהלכה, כך שהכל מתאים יפה לדף. עם מודעות, תמונות הן רק חצי מהקרב, אז עכשיו בואו נסתכל איך לכתוב עותק מודעה יעיל.

2. עותק המודעה

שלך הוא החלק השני בחשיבותו במודעה שלך בפייסבוק, מיד לאחר עיצוב המודעה. מטרת עותק המודעה היא לשכנע את הקוראים לפעול, בין אם זה ללמוד יותר או לקנות את המוצר שלך.

למודעות הפייסבוק שלך יש מספר שדות שבהם תוכל למקם טקסט: הטקסט

  • הראשי: מופיע מעל קריאייטיב המודעה שלך
  • הכותרת: הכותרת המודגשת מתחת לקריאייטיב המודעה
  • התיאור: הטקסט מתחת לכותרת

הגדרת עותק המודעה שלך בפייסבוק

הגדרת עותק המודעה שלך הוא סופר קל. בתהליך יצירת המודעות תתבקש למלא את החסר, וכל שעליך לעשות הוא לוודא שהעותק הנכון יגיע למקומות הנכונים.

תראה גם תצוגה מקדימה של מסע הפרסום שלך בצד ימין של תהליך ההגדרה. לפני שאתה מפרסם מודעה, חשוב שתבדוק את התצוגה המקדימה כך שתדע שהיא יוצאת בדיוק כפי שדמיינת אותה.

שיטות עבודה מומלצות להעתקת מודעות

כתיבת מודעה נהדרת אינה קלה. אתה רוצה ליצור משפטים בעלי השפעה, בהירות ותמציתיות המשכנעים אנשים לעשות את הצעד הבא עם המודעה שלך, אשר יהיה השלב הבא.

עם זאת בחשבון, הנה רשימת הטיפים המובילים שלנו בכדי שתכתוב עותק מהשורה הראשונה תוך זמן קצר.

  • כתוב כמה גרסאות שונות של עותק המודעה שלך כך שתוכל לבדוק אותן A/B.
  • השתמש בלחצני CTA.
  • שמור על זה קצר ושמור על זה ברור.
  • כתוב עם קהל היעד שלך בראש.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >