הגדרת מנהל העסק (Business Manager) בפייסבוק

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו4 דקות קריאה

ברוכים הבאים לקורס הפייסבוק שלנו! בפרק הראשון נדבר על הגדרת חשבון מנהל העסקים (Business Manager) וחשבון מנהל המודעות (Ad Manager) שלכם בפייסבוק.

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

Business Manager הוא הכלי שנועד להיות הפלטפורמה המרכזית שלכם  בפייסבוק לניהול של כל הנכסים הדיגיטליים שלכם בפייסבוק.

באמצעות Business Manager תוכלו:

  • לראות למי יש גישה לדפים ולחשבונות המודעות שלכם ולהסיר או לשנות את ההרשאות שלהם.
  • לשתף את חשבון Business Manager שלכם עם סוכנויות כדי שיוכלו לעזור לכם בניהול הקמפיינים שלכם בפייסבוק.
 

כדי לפתוח חשבון Business Manager בפייסבוק, אתם צריכים קודם לוודא שיש לכם חשבון פייסבוק אישי. שלב ראשון  – הכנסו ל business.facebook.com ולחצו על יצירת חשבון. בשלב הזה תתבקשו לחבר את הפרופיל האישי שלכם לפרופיל העסקי שאתם כרגע פותחים.

לאחר מכן מלאו את הפרטים בחלון שקפץ ולחצו על “שלח”. שימו לב! הפרטים שיופיעו פה הם לא הפרטים שיופיעו בפרסומות שתיצרו בהמשך. 

לפני שתוכלו ליצור קמפיינים, ה – Business Manager שלכם חייב לנהל לפחות דף פייסבוק אחד.

כדי להוסיף דף פייסבוק ל – Business Manager שלכם, עברו לדף הבית, לחצו על “כלים נוספים” בסרגל ובחרו ב”הגדרות העסק”.

תחת “חשבונות” לחצו על “דפים”

בנקודה הזאת יופיעו 3 אפשרויות שונות:

  • הוספת דף
  • בקשת גישה לדף
  • יצירת דף חדש

בחרו את האופציה שהכי מתאימה לכם (יש הסבר קצר מתחת לכל אופציה) . 

בשלב הבא, עליכם ליצור חשבון מודעות בפייסבוק. החשבון הזה ישויך לחשבון העסקי שפתחתם. תחת “חשבונות” לחצו על “חשבונות מודעות”

לחצו על “הוסף”.

מהתפריט שנפתח, תוכלו לבחור להוסיף חשבון מודעות (חשבון קיים שכבר פתחתם בעבר), לבקש גישה לחשבון מודעות או ליצור חשבון מודעות חדש. בחרו את האפשרות הנכונה עבורכם.

 

2. הגדרת פרטי תשלום

בשלב הבא, נגדיר את פרטי התשלום לחיוב עבור המודעות. 

מסרגל הצד בחרו ב”חשבונות מודעות”, סמנו את חשבון המודעות ואז לחצו על “פרטי תשלום” מצד ימין.

לאחר מכן תגיעו לדף הבא : 
בדף זה תוכלו : 
  • להוסיף אמצעי תשלום חדשים.
  • לערוך את אמצעי התשלום הנוכחיים שלכם.
  • להגדיר את תקרת ההוצאה של החשבון שלכם.
  • לעיין בחשבון הבא שלכם.

טיפ של אלופים : אם אתם מתכוונים לפרסם בהיקף רחב יחסית, אנחנו מציעים שתוסיפו גם אמצעי תשלום משני. זה ימנע מפייסבוק לעצור את כל הקמפיינים שלכם במידה והכרטיס הראשי שלכם יפוג או שיגיע לתקרת המגבלה החודשית.

הגדרת מגבלת ההוצאה בחשבון

אתם יכולים לשלוט בסך העלויות של הקמפיינים שלכם על ידי הגדרת מגבלת הוצאה בחשבון המודעות. במידה ותעשו זאת – המודעות שלכם יושהו כאשר תגיעו למגבלה שהגדרתם.

תוכל להוסיף מגבלת הוצאה בחשבון על ידי לחיצה על סמל שלוש הנקודות שליד מגבלת הוצאה בחשבון.

כתבו את הסכום שתרצו ולחצו על “שמור”.

מגבלות ההוצאה על חשבון המודעות יכולה להיות שימושית במיוחד כאשר אתם עובדים עם חברה שמנהלת לכם את חשבון הפייסבוק ואתם רוצים לוודא שלא יוכלו להוציא יותר ממה שתכננתם.מה שכן – לא כדאי להגדיר את הסכום נמוך מדי, אחרת תצטרכו לעדכן אותו לעתים קרובות.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

6. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >