דיווח על מודעות פייסבוק: כיצד לעקוב אחר הביצועים

15.10.21 | נכתב ע”י לירון לבו4 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס
הנושאים בהם עוסק חלק זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

אתה עושה את המחקר, יוצר את מסע הפרסום שלך בפייסבוק, מחכה לתוצאות ו… שום דבר לא קורה. ההתרשמות לא מגיעה, הלידים לא מתממשים והמכירות לא מצלמות בשמיים. לא משנה כמה תנסה, זה יקרה לך בסופו של דבר, ולכן אתה צריך להכיר את הדיווח: מעקב, התאמה ולמידה מהקמפיינים שלך.

דיווח הוא מה שיהפוך אותך ממתחיל במודעות פייסבוק למומחה. לא משנה כמה מסעות הפרסום שלך מדהימים, עליך לעקוב אחריהם לאורך כל חייהם כדי שתוכל ללמוד כיצד לשפר אותם – ולשפר את הקמפיינים העתידיים שלך.

1. מודעות פייסבוק מדווחות במנהל המודעות

הדרך הקלה ביותר לסקור את הנתונים ממסעות הפרסום שלך היא במנהל המודעות של פייסבוק. כאן תוכל למדוד את הביצועים של כל מודעה שאתה מציג.

לאחר שתתחיל להריץ קמפיינים, עליך להתחיל לראות את התוצאות ממלאות כל עמודה בלוח המחוונים שלך. אם אתה רוצה לראות את הביצועים האחרונים של מסע פרסום, סנן רק לשבעת הימים האחרונים עם בורר התאריכים בפינה השמאלית העליונה. תוכל גם להשתמש בבורר התאריכים כדי להשוות שתי תקופות זמן שונות על ידי החלפת השוואה, כך שתוכל לראות כיצד הביצועים של מסע הפרסום שלך השתנו עם הזמן.

למרות שהגדרות ברירת המחדל במנהל המודעות אמורות לתת לך סקירה טובה של מה שקורה עם מסעות הפרסום שלך, תוכל להתעמק הרבה יותר עם כמה שינויים ותצוגות פשוטות.

נהל נתונים עם עמודות דוחות מודעות

בהתאם ליעדים שלך, תוכל להתאים אישית את העמודות של מנהל המודעות כדי להסתיר את הנתונים שאינך צריך ולהדגיש את מה שחשוב לך.

כברירת מחדל, טבלת מנהל המודעות שלך צריכה לכלול:

  • תקציב: סוג התקציב שבו מסע הפרסום שלך משתמש
  • בהגדרות ייחוס: פרק הזמן שנקבע כי פייסבוק תייחס המרות לקמפיין מודעות ספציפי זה.
  • תוצאות: כמה פעמים מסע הפרסום שלך השלים את מטרתו בהצלחה, בין אם זה המרות, הופעות, לייקים וכו ‘.
  • טווח הגעה: מספר האנשים הייחודיים שראו אתהמודעה שלך
  • הופעות: המספר הכולל של הפעמים שהמודעה שלך הוצגה על מסך (כולל השני, השלישי, הרביעי וכו ‘, צפיות של אדם)
  • עלות לתוצאה: כמהעל קמפיין מודעות זה לעומת כמה תוצאות שהוא הניב
  • הוצאתסכום הוצאה: סכום הכסף הכולל שהוצאת על מודעה זו מסע הפרסום
  • מסתיים: כאשר מסע הפרסום שלך אמור להסתיים

 

כדי לערוך עמודות אלה, פשוט לחץ על התפריט הנפתח עמודות בפינה השמאלית העליונה של מנהל המודעות.

לאחר לחיצה על עמודות, תקבל רשימה של אפשרויות לבחירה, כולל רשימה של אפשרויות מוגדרות מראש שיכולות לעזור לך למצוא את המדדים הדרושים לך, בהתאם ליעדים שלך. לדוגמה, כאשר מסעות פרסום מתמקדים בהנעת אנשים לחנות שלך, אתה יכול לבחור המרות לא מקוונות כדי לראות מדדים כמו רכישות לא מקוונות, הפניות לא מקוונות ומחיר לרכישה.

אם אף אחת מההגדרות הקבועות מראש לא עובדת, תוכל גם להתאים אישית את העמודות בעצמך על ידי לחיצה על התאמה אישית של עמודות.

לאחר שבחרת בעמודות הרצויות, תוכל אפילו לשמור את התצורה המותאמת אישית שלך כקביעה מוגדרת מראש, כך שתוכל לחזור אליה בכל עת שתצטרך.

תוכל ללמוד עוד על מדדי מודעות וכיצד לבחור את אלה שיעזרו לקמפיין שלך להצליח על ידי קריאת המדריך הפשוט להבנת מדדי מודעות פייסבוק.

השתמש בדוחות מתקדמים עם פירוט מסעות

פרסוםשל מנהל המודעות התפריט ‘פירוט’ מאפשר לך לחרוג ממדדים בסיסיים על ידי כך שתוכל לראות את קבוצות המשנה הספציפיות של הנתונים שלך. קבוצות משנה אלה מסווגות לשלוש קבוצות עיקריות:

  • מסירה: למי נמסרה המודעה וכיצד נמסרה.
  • פעולה: אילו פעולות אנשים ביצעו במהלך האינטראקציה שלהם עם המודעה שלך ואחריה.
  • זמן: מיין את נתוני המודעות לפי פרקי זמן של ימים, שבועות, שבועיים או חודשים.

 

בתוך כל קבוצה, יש לך מספר אפשרויות. בכל פעם תוכל לקבל פירוט אחד מכל אחת מהקטגוריות הפעילות כדי להיכנס לעומק עוד יותר של הנתונים שלך.

החלפת תקלות שונות יכולה לתת לך תובנות לגבי המרכיבים הבודדים של מסעות הפרסום שלך. לדוגמה, בתמונה למטה, פירחנו את מסעות הפרסום שלנו לפי מיקום, ומאפשרים לנו למצוא את כל המיקומים עם ביצועים גרועים כדי שנוכל לכבות אותם לטובת מיקומים בעלי ביצועים טובים יותר.

אם מסע הפרסום שלך משתמש במספר קריאייטיבים של מודעות, מיקומים או תזמוני פרסום, פרק את התצוגה לפי משתנים עצמאיים אלה כדי לראות אילו וריאציות מביאות לך את התוצאות הרצויות לך. אפס חלקים עם ביצועים לא טובים באסטרטגיית המודעות שלך, כך שתוכל ללמוד למודעות עתידיות ולייעל את המודעות הנוכחיות עבור מה שעובד הכי טוב.

שמור ואוטומטי דוחות קמפיינים

כדי להקל על חייך, תוכל לקבל את פייסבוק באופן אוטומטי לדואר אלקטרוני ישירות לדואר הנכנס שלך.

כדי להגדיר דוח, לחץ על סמל שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה ובחר באפשרות דיווח מודעות.

לאחר מכן לחץ על צור דוח ובחר את סוג הדוח שתרצה לערוך (טבלת ציר, תרשים קו מגמה או תרשים עמודות). תמיד תוכל לשנות את סוג התרשים לאחר מכן.

השתמש בסרגל הימני כדי להפוך את הדוח לשלך על ידי הוספת המדדים שברצונך לראות כלולים בדוח המותאם אישית שלך.

כשיש לך את הדוח כפי שאתה רוצה אותו, לחץ על ההיפר-קישור הכחול בפינה השמאלית העליונה. ההיפר -קישור שלך עשוי להיראות שונה בהתאם למדינה שלך וכמה חשבונות מודעות אתה מדווח עליהם.

בחלון הבא, יהיה עליך לבחור את חשבונות המודעות המשויכים, לעבור על תזמון דוא”ל, לבחור את תדירות המסירה ולאחר מכן להוסיף מנויים מאנשים שיש להם גישה לחשבון.

עם הגדרת דיווח חוזר, אתה יכול לצפות לשלוח אליך דוחות אוטומטיים, כך שלעולם לא תשכח לבדוק שוב את מסעות הפרסום שלך.

2. צור את הדוחות שלך עם AdEspresso

אם אתה משתמש ב- AdEspresso כדי לנהל את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק, תוכל לנצל מספר אפשרויות דיווח מתקדמות.

זה כולל נתונים חזותיים שיציגו לך את תוצאות בדיקת A/B שלך, כך שתוכל לייעל את מסע הפרסום הנוכחי שלך לקבלת תוצאות מקסימליות.

כל פעם שאתה מפעיל ניסוי של מודעות פייסבוק, דיווח אוטומטי של מודעות פייסבוק של AdEspresso יודיע לך איזו וריאציה מביאה את הביצועים הטובים ביותר. תכונה זו יכולה לחסוך לך הרבה זמן שאחרת תוכל להשקיע בעצמך כדי לגלול את הנתונים באופן ידני.

עם AdEspresso, תוכל גם ליצור דוחות PDF יפים המשותפים לצוות שלך, ללקוחות שלך או למי שצריך אותם.

בכמה לחיצות בלבד, תוכל לקבל דוח יפה שמופיע בתיבת הדואר הנכנס שלך בכל עת שתמצא לנכון.

לאחר שתבדוק את התצוגה המקדימה של הדוח שלך, תוכל להגדיר את המשלוח שלך כך שיישלח לכתובות דוא”ל ספציפיות או שייווצר מ- AdEspresso וישלח אליך בדוא”ל. אנו נדאג להפיק את הדוח בכל יום, שבוע או חודש כשהתוצאות האחרונות שלך מוכנות לעיון בתיבת הדואר הנכנס שלך.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

3. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >