כיצד לערוך מחקר שוק מקוון

18.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן |  9 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

הנושאים בהם עוסק חלק זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

1. מהי מטרתו של מחקר שוק מקוון?

ביצוע מחקר שוק מקוון דורש זמן וכסף. אך השקעת משאבים אלה במחקר מסחר אלקטרוני הגיונית מהסיבות הבאות: 

1. קבל הבנה מעמיקה יותר של קהל היעד שלך.

ידיעת קהל היעד שלך היא קריטית לבוא עםחדשים, רעיונות למוצריםפיתוח מנצחת אסטרטגיהשיווקית ויצירת העתק כימתגיירים.

אישיות מסחר אלקטרוני עוזרות גם להבטיח שאתה מדבר ישירות לצרכי הלקוח ומספק את כל הציפיות שלו. 

זכור כי למרות שידיעת הדמוגרפיה של שוק היעד שלך חשובה, זה לא מספיק כשלעצמו. 

בנוסף לידיעה מיהם לקוחות המטרה שלך, עליך גם להבין מה הם חושבים, מרגישים ומעריכים.

מחקר שוק מקוון, במיוחד מחקר איכותני, יכול לעזור לך להתעמק במניעים הפנימיים המניעים רכישה. 

2. למד התנהגויות של לקוחות. 

הבנת האופן שבו לקוחות היעד שלך עושים קניות באינטרנט יכולה לעזור לך לשפר את השימושיות של האתר שלך ולספקטובה יותר חווית לקוח. כל נקודה של חיכוך במסע הקונה מפחיתה את שביעות רצון הלקוחות ומגדילה את הסבירות לנטישת עגלה, אובדן מכירה או החמצת הזדמנות לשמירה. 

מחקר שוק מקוון יכול לעזור לך לזהות את נקודות החיכוך והפרעות העסקה הנפוצות. לאחר מכן, השתמש בידע זה כדי לפשט את הניווט, להקל על גילוי המוצר ולשפר את שיעורי ההמרות

3. מצאו הזדמנויות עסקיות חדשות. 

יש הרבה הזדמנויות עסקיות למסחר אלקטרוני שיכולות לגרום לחברה שלך להצליח יותר:

ביצוע מחקר עסקי מקוון והתבוננות בנתוני השוק יכול לעזור לך לחשוף את ההזדמנויות הטמונות בפשטות. מראה.

2 סוגי מחקר שוק

הרעיון לעשות “מחקר שוק מסחר אלקטרוני” עשוי להיות גבוה. אך בכל הנוגע לביצוע, עליך לשלוט בשתי שיטות מחקר בלבד: 

1. מחקר ראשוני. 

מחקר עיקרי הוא איסוף נתונים שנעשה על ידך תוך שימוש במשאבים הפנימיים שלך.

להלן מספר דוגמאות:

  • סקרים מקוונים ושאלונים.
  • ראיונות אישיים, מעמיקים.
  • קבוצות מיקוד מקוונות. 

במילים אחרות, עם מחקר עיקרי, אתה הוא זה שעושה את איסוף הנתונים, ואז מנתח את הנתונים האלה כדי לחלץ תובנות עסקיות הניתנות לפעולה.

2. מחקר משני. 

מחקר משני הוא שימוש בנתונים ותובנות, המיוצרים על ידי מישהו אחר.

להלן מספר דוגמאות:

  • סטטיסטיקה ממשלתית. לדוגמה, אם אתה בענף הבריאות,הלאומי המרכזלסטטיסטיקה של בריאות יכול להוות מקור נתונים רב ערך.
  • סטטיסטיקה בענף. Statista הוא אתר מצוין ללימוד מידע על שוק מסוים. חברות רואי החשבון הגדולות 4 עורכות גם המון מחקר מקורי בתעשייה. 
  • דיווחים בענף. לדוגמה, HubSpot מפרסם “דו”ח מצב השיווק” השנתי שבו הם משתפים את מחקר השיווק המקוון שלהם ומספקים סקירה כללית של המגמות העדכניות ביותר בתעשייה. 

ככזה, עם מחקר משני, מישהו אחר אוסף את הנתונים ואז מפרש אותם עבורך.

3. אופן ביצוע מחקר שוק

שוק חיוני להבנת היעד הדמוגרפי, תנאי השוק והתחרות. 

כך תוכל לבצע מחקר שוק למסחר אלקטרוני כדי לאסוף תובנות רלוונטיות ואיכותיות על שוק היעד שלך. 

1. ערוך מחקר על מילות מפתח. 

מחקר מילות מפתח יכול לעזור לך להבין אם יש ביקוש למוצר שאתה רוצה למכור באינטרנט.

למרות שכמויות החיפוש הגבוהות אינן אומרות שהרעיון של המוצר הוא רווחי, הן מעידות על עניין אמיתי בקרב הצרכנים. 

יתר על כן, מחקר מילות מפתח שימושי גם כאשר אתה עובד עלשלך אסטרטגיית השיווק הנכנס מכיוון שהוא מאפשר לך לאתר הזדמנויות ליצירת תנועה אורגנית בעזרת אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

כמה מכלי המחקר הפופולריים בחיפוש מילות מפתח הם:

עם זאת, כלי פרימיום כגון Ahrefs או SEMRush מספק לבעלי עסקים תובנות ברמה עמוקה יותר. 

בעוד Ahrefs הוא כלי מתוחכם שעשוי לקחת זמן להשתלט עליו, תוכל ללמוד כיצד לבצע בעזרתו מחקר בסיסי של מילות מפתח תוך 10 דקות בלבד.

כל שעליך לעשות הוא לצפות “הדרכה למחקר מילות מפתח: מההתחלה ועד הסוף” בסרטוןשבו סם אה מסביר את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל. 

הדרכה זו מועילה במיוחד ליזמי מסחר אלקטרוני מכיוון שסם משתמש בחנות מסחר אלקטרוני חדשה המוכרת מחשבים, חלקי מחשב, אביזרי מחשב ותוכנה כדי להציג את חבלי המחקר. 

להלן סיכום מהיר:

  • צור רעיונות למילות מפתח. התחל בהקלדת מספר מילות מפתח רחבות הקשורות לעסק שלך (למשל “מחשב”), ולאחר מכן עבור לדוח “בעלאותם מונחים” כדי להרחיב את רשימת הרעיונות שלך. לאחר מכן סנן את הרעיונות האלה למילות מפתח, קבץ אותם לפי כוונת חיפוש (מידע, ניווט, מסחרי, עסקאות) והעריך את הפוטנציאל העסקי שלהם. 
  • נתח את עשר תוצאות החיפוש המובילות של גוגל. ראה אילו אתרים כבר מדורגים עבור מילת מפתח היעד. שימו לב לפורמט התוכן. שקול להשתמש בסוג תוכן דומה, אך חפש הזדמנויות לשיפור הפוסטים שפורסמו. 
  • העריך כמה קשה יהיה לדרוג ב- Google עבור מילת המפתח הזו. תסתכל על מספר הדומיינים המפנים ודירוג הדומיינים של עשר תוצאות החיפוש המובילות. התחרות עם אתרים בעלי דירוג דומיין דומה לשלך היא האסטרטגיה הטובה ביותר. 
  • נתח רלוונטיות אקטואלית. ראה כיצד האתר שלך משתווה לאלה שבעשרת תוצאות החיפוש המובילות. האם אתה נמצא באותו ענף? האם זה תחום מסחרי? האם הוא מוציא לאור נישה, המכסה את הנושא באופן בלעדי? פעולה זו תעניק לך תובנות נוספות לגבי הקושי לדירג את מילת המפתח הספציפית הזו. 
  • הנדס הפוך את הנושאים המניעים תנועה לאתרי המתחרים שלך. עבור אל סייר האתר Ahrefs, הזן את שם הדומיין של מתחרה ועבור לדוח הדפים המובילים. לאחר מכן התבונן בתנועה, במילות המפתח המובילות והדומיינים המפנים. 

סאם אה גם מדגיש כי מחקר מילות מפתח אינו עוסק בנפח החיפוש בלבד. המטרה שלך היא למצוא נושאים שלקוחות פוטנציאליים מחפשים, ליצור תכנים חינוכיים סביבם ולהתאים את ההצעות שלך.

בסופו של יום, איכות התעבורה מנצחת את כמות התנועה. כאשר אתה שוקל מילת מפתח מסוימת, שאל את עצמך האם הדירוג שלה יוביל ליותר מכירות, ולא רק לתנועה נוספת. 

2. סיים את התחרות. 

אתה יכול ללמוד הרבה על שוק על ידי ניתוח התחרות, אז בדוק מי המתחרים העיקריים שלך ובדוק אותם.

שים לב שלמרות שאתה עושה מחקר שוק למסחר אלקטרוני, אסור לך להסתכל רק על עסקים של מסחר אלקטרוני.

לדוגמה, LARQ מוכרת בקבוקי מים באינטרנט, אך הם גם מתחרים מול שווקים מקוונים וחנויות מקוונות נישה. לפני שהשיק את העסק, ג’סטין וואנג ערך הרבה מחקר שוק כדי לוודא שאין מתחרה ישיר עם אותה הצעה.

ברגע שיש לך רשימה של שחקני המפתח בענף שלך, עליך לבדוק אתשלהם

  • המודל העסקי. איך הם מקבלים את המוצרים שלהם? האם הם משלוחים או נושאים מלאי? האם הם משתמשים בשירותי לוגיסטיקה של צד שלישי (3PL) ? מהי אסטרטגיית התמחור שלהם? מהי האסטרטגיה השיווקית שלהם? מהי מדיניות ההחזרות שלהם? רשמו את כל התשובות. 
  • משפך מכירות. כיצד הם מושכים לקוחות פוטנציאליים לאתר שלהם (שיווק באמצעות תוכן, פרסום בתשלום, קידום אתרים וכו ‘)? כיצד הם הופכים את המבקרים באתר ללקוחות משלמים? האם הם מוכרים יותר? מכירה חוצה? למכור למטה? האם הם שולחים מיילים עגולים נטושים אוטומטיים? ייתכן שתרצה לעבור על כלשלהם משפך המכירות כדי לראות כיצד הכל מוגדר. 
  • אתר אינטרנט. איזה סוג של פלטפורמת מסחר אלקטרוני יש להם? כמה זמן לוקח לאתר שלהם לטעון? האםשלהם עיצוב החנות המקוונת נראה מקצועי? באילו רכיבי מיתוג הם משתמשים? כיצד פועלת זרימת הקופה שלהם (מספר השלבים, מספר טפסי השדה וכו ‘)? בסך הכל, האם הם מספקים חווית משתמש מספקת? 

מחקר כל זה יעזור לך לקבוע:

  • מה עובד. אתה לא צריך להעתיק באופן ישיר את המתחרים שלך. אבל גם אין צורך להמציא את הגלגל מחדש. בחר את שיטות העבודה הטובות ביותר והחל אותן על העסק שלך.
  • מה לא עובד. אתה עלול להיתקל בחיכוכים נפוצים כגון טעינה איטית של דפים, ניווט מבלבל, תמונות מוצר באיכות נמוכה וכו ‘. שים לב לכל זה וודא שאתה לא עושה את אותן טעויות בעסק שלך. 
  • מה ניתן לייעל. כשאתה מתעמק בלוגיסטיקה של העסק של מתחרה, אתה עלול לחשוף הזדמנויות אופטימיזציה שיכולות לעזור לך להציע מוצרים טובים יותר, מחירים נמוכים יותר ומשלוח מהיר יותר. 

ואל תיבהלו מחברות מבוססות.

זכור כי אפילו התאגידים הגדולים בעולם, כמו גוגל, פייסבוק ואמזון, היו פעם חברות הזנק חדשות.

גם אתה יכול לגזור לעצמך מקום בענף שלך. למעשה, מחקר שוק מקיף הוא בדיוק מה שמאפשר לעסקים קטנים להתחרות מול חברות גדולות. אתה רק צריך לחשוף משהו שיעניק לך יתרון תחרותי. 

3. חקר מגמות עכשוויות. 

כשאתה עוסק בחקר מוצרים למסחר אלקטרוני, עליך תמיד לבדוק את מגמות הצרכנים העדכניות ביותר. השתמש ב- Google Trends כדי לחשוף אותם.

להלן שתי השאלות שיכולות לסייע במחקר מוצרים מקוונים:

  • האם העניין במוצר זה יורד, יציב או גדל?
  • האם העניין במוצר זה הוא עונתי או שהוא נשאר אותו דבר כל השנה?

פשוט הקלד מילת מפתח רלוונטית ובחר פרק זמן.

לדוגמה, אם תקליד “צמחים מלאכותיים” ותבחר את “5 השנים האחרונות” כמסגרת הזמן שלך, תראה שהעניין במילת מפתח זו היה יציב, עם עלייה ניכרת בשנה האחרונה.

רמת עניין מתונה אך יציבה כזו עשויה להצביע על הזדמנות לבניית עסק בר קיימא, לאורך זמן. 

בדוק את ההנחה שלך בחיפוש מהיר של עסקים כאלה בגוגל. וכן, יש לנו Autograph Foliages – חברה שמוכרת צמחים מלאכותיים כבר למעלה מ -40 שנה! 

כמו כן, כאשר אתה רואה מגמה קרובה, נתח אותה מזוויות שונות. לדוגמה, CBD הוא שוק חדש ומבטיח עם מגוון הזדמנויות עסקיות. אז במקום לעשות CBD-הכל, שקול נישה. 

Lab to Beauty, למשל, זכתה להצלחה רבה במכירת מוצרי יופי חדורי CBD. 

כמו כן, היזהר כאשר למגמה יש מסלול מטורף כלפי מעלה כרגע. כי עליית ריבית בזמן אמת עשויה להתגלות כאופנה קצרת מועד. 

למרות שזה בסדר לנצל טרנדים לוהטים, אתה לא צריך לבנות את כל העסק שלך סביבם. ודא כי הבסיס שלך יציב.

4. השתמש במדיה חברתית. 

המדיה החברתית היא אוצר של תובנות צרכניות. זה המקום שבו אנשים משדרים את תלונותיהם, משאלותיהם, העדפותיהם ושאיפותיהם. אבל כדי למצוא את חתיכות הזהב של החוכמה, אתה צריך לצלול עמוק. 

כדי להימנע מלהיכנס לעומק החור של ארנבת האינטרנט, שמור על המחקר העסקי שלך באינטרנט: 

  • עקוב אחר משפיעים בענף שלך. נתח את דעותיהם, שיחותיהם ושותפויות העבר עם מותגים.
  • עקוב אחר האשטאגים רלוונטיים. זהה את ההאשטאגים הרלוונטיים ביותר למוצרים שלך ולאחר מכן הרגל לעקוב אחריהם באופן קבוע.
  • לנתח את הרגשת המתחרים. שמור אוזן על מה שאנשים אומרים על המתחרים שלך. זוהי דרך מצוינת להבין מהן נקודות החוזק והחולשה שלהן. שים לב כי המידע היקר ביותר טמון לעתים קרובות בפוסטים המזכירים חברה מתחרה או את מוצריה, אך אינם מתייגים אותם. 

ניתוח טקסט יכול להועיל כאן. טכניקת למידת מכונה זו עוזרת לנתח כמויות אדירות של נתונים טקסטואליים ולחלץ ממנו מידע רלוונטי. 

לדוגמה, תוכנת ניתוח טקסט יכולה לנתח את כל הציוצים בעזרת האשטאג ספציפי. לאחר מכן הודע לך אם הרגש הכללי היה חיובי או שלילי, אילו מילים הופיעו בתדירות הגבוהה ביותר וכו ‘. השקעה בתוכנות ניתוח טקסט תיתן לך תמונה הרבה יותר מדויקת של השוק ותנתח מגוון רחב יותר של רעיונות המשותפים ברשת. 

בחירת השפה שבה משתמשים הלקוחות שלך-מילים, סלנג, מטאפורות-לביטוי העדפותיהם היא דרך קצרה לכתיבת עותק טוב יותר. על ידי הזרמת הקול של נתוני לקוחות להודעות שלך, אתה גורם למגרשים שלך להרגיש אישיים ורלוונטיים יותר. 

5. בנה חנות מסחר אלקטרוני מקוון ובדוק את המים. 

בשלב מסוים הגיע הזמן לעבור מתיאוריה לפרקטיקה. לאחר שתצבור מספיק תובנות, בדוק את הרעיון העסקי שלך על ידי הצגתו לשוק. בסופו של דבר, תגובת שוק היעד היא הדבר היחיד שחשוב. 

כך עליך לנהוג:

  • בחר פלטפורמת מסחר אלקטרוני. האפשרויות הפופולריות כוללות BigCommerce, Shopify, WooCommerce, Magento וכו ‘. בצעו מחקר ובחרו פתרון המתאים ביותר לצרכיכם. 
  • הקמת אתר המסחר האלקטרוני שלך. יהיה עליך למיין את עיצוב האינטרנט, לכתוב את העותק וליצור דפי מוצר. אתה יכול לעשות את כל זה בעצמך או לשכור שותפים לסוכנות שיעזרו לך.
  • הפוך תנועה לחנות המקוונת שלך. קידום אתרים, שיווק באמצעות תוכן ומדיה חברתית כולם נהדרים, אך הם אסטרטגיות ארוכות טווח הדורשות זמן לעבודה. בינתיים, אם אתה רוצה לשים את המוצרים שלך מול לקוחות היעד שלך במהירות, ההימור הטוב ביותר שלך הוא שיווק ביצועים.

אל תחכו עד שהכל יהיה “מושלם” בכדי להשיק את העסק שלכם. 

למעשה, פעולה זו תהיה טעות. מכיוון שללא משוב ממקור ראשון, ממילא לא תוכל להתאים את גודל ההצעה שלך. 

עם ההשקה, עליך להעריך ניחוש מושכל על סמך מחקר השוק שלך לגבי מה שידהד את הלקוחות הפוטנציאליים ולאחר מכן להציב את המוצרים מולם. 

כך תתחילו ללמוד מה עובד ומה לא ותוכלו להתאים את הגישה בהתאם בהתאם לצמיחת העסק שלכם. 

6. מינוף פורומים ומשוב לקוחות.

פורומים מקוונים של נישה מהווים מרחב נוסף ללמידת ההעדפות של הלקוחות שלך. 

כדי להשיג את הסקופים הטובים ביותר, בצע את הפעולות הבאות: 

  • גלה אילו פורומים מקוונים הם הפופולריים ביותר בנישה שלך.
  • הירשם לאלה ובדוק שוב.
  • תורם לדיונים כדי לבנות את האמינות שלך. 
  • הצב שאלות והתחל בשיחות כדי להבין טוב יותר את הקהל שלך.

לחלופין, תוכל לבקש מהלקוחות הנוכחיים שלך לתת משוב. 

זה אפילו יותר קל לעשות: 

  • שלח סקר שוק באינטרנט באמצעות SurveyMonkey או Typeform לקונים הנאמנים ביותר שלך. 
  • ערכו ראיונות לקוחות אישיים. בקש ממעריצי העל לקפוץ איתך לשיחות של 15 דקות. אנשים אוהבים להביע את דעותיהם ורוצים להרגיש שהם נשמעים. אז יתברר שקל יותר להשיג כמה משיבים ממה שאתה חושב!
  • שלח מיילים אוטומטיים בבקשה לקבל משוב. אחרי שאתה קונה משהו מאמזון, סביר להניח שתקבל מייל שיבקש ממך לדרג אותו. אתה יכול לעשות את אותו הדבר בעסק המסחר האלקטרוני שלך. בנוסף לקבלת משוב על המוצרים שלך, תוכל גם ליצור ביקורות של לקוחות.

וכן, אתה יכול גם להשתמש בתוכנת ניתוח טקסט כדי לנתח משוב של לקוחות. פתרון אוטומטי יכול להיות מועיל במיוחד אם יש הרבה נתונים (למשל, אתה רוצה לעבור על כל הודעות האימייל של הלקוחות שקיבלת אי פעם!).

לבסוף, שימו לב במיוחד למשוב של לקוחות לא רצויים, גם אם הוא שלילי. אנשים שהביעו את דעותיהם באינטרנט בוודאי הרגישו שמשהו חשוב אם החליטו להתאמץ לפנות אליכם.

4. סיכום

אנו מתפתים לחשוב שאנחנו “פשוט יודעים” מה לקוחות היעד שלנו רוצים. 

אבל ככה הטיות נכנסות לחשיבה שלנו. במקום “להעריך” מה שוק היעד שלך רוצה, בצע את עבודת השדה והוכח את ההנחות שלך. 

השתמש בנתונים כמותיים ואיכותיים רלוונטיים כדי למסד את מה שרוכשי המטרה שלך אוהבים, לא אוהבים ומתגעגעים אליהם. אז תעשה מעשה!

5. שאלות נפוצות בנושא מחקר שוק מקוון

1. מהו מחקר שוק מקוון?

מחקר שוק מקוון הוא סוג של מחקר שוק המנצל שני סוגי נתונים הקיימים ברשת – הנתונים שבבעלותך והנתונים שפרסמו אחרים. איסוף וניתוח מידע מסוג זה יכול לעזור לך ללמוד יותר על קהל היעד שלך ולהגדיל את הצעותיך בגודל הנכון. 

2. איך עושים מחקר שוק?

מחקר שוק מורכב ממחקר ראשוני ומשני. מחקר ראשוני כולל איסוף נתונים בעצמך באמצעות סקרים, ראיונות לקוחות וקבוצות מיקוד. מחקר משני כולל ניתוח נתונים שנאספו על ידי מישהו אחר, כגון סטטיסטיקות ממשלתיות, סטטיסטיקות תעשייה ודוחות תעשייתיים. 

3. מדוע מחקר שוק עוזר להצלחה של מסחר אלקטרוני?

מחקר שוק מאפשר לך להבין טוב יותר את קהל היעד שלך. וככל שאתה מבין טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, כך קל יותר לבוא עם רעיונות קיימא למוצרים, לכתוב עותק משכנע ולהפעיל קמפיינים שיווקיים אפקטיביים. 

4. האם אתה יכול לערוך סקרים לביצוע סקר שוק?

כן, סקרים הם כלי מחקר שוק חשוב בעל ערך. אתה יכול לאסוף נתונים כמותיים ואיכותיים בדרך זו, ישירות מהלקוחות שלך או מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. שקול להשתמש בתוכנת סקר כדי לייעל את התהליך. 

5. האם Quora הוא מקום מצוין להתחיל בו למחקר?

Quora יכולה להיות מקום מצוין לערוך מחקר שוק מכיוון שהיא מאפשרת לך לדעת בדיוק מה הלקוחות שלך חושבים. שקול להירשם לנושאים הרלוונטיים לנישה שלך ולהשתתף בדיונים.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

6. שאלות נפוצות ​

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

עוד בבית הספר לאיקומרס:

קורס הדרופשיפינג המלא

כל המידע שאתם צריכים כדי להקים עסק דרופשיפינג מוצלח

עולם הדרופשיפינג פותח אפשרויות לא מוגבלות : מכירת כל מוצר לכל מקום בעולם -ללא קניית מלאי. יחד נלמד איך להרים עסק דרופשיפינג מאפס למאה.  לדף הקורס>

קורס פייסבוק אדס המלא

פרסום ממומן בפייסבוק אף פעם לא היה פשוט יותר

איך מייצרים את המכירה ראשונה ואיך ממשיכים אותה עד לרצף מכירות שוטף? הכל על מערכת הפרסום המתקדמת בעולם, למתחילים ולמתקדמים.

לדף הקורס >

קורס שופיפיי המלא


הכל על שופיפיי מא’ ועד ת’

כל מה שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות בפלטפורמת האיקומרס המובילה בעולם. החל מהשלבים הבסיסיים ביותר של הקמת חנות ועד לאופטימיזציה של חנויות קיימות.  לדף הקורס >