3 דרכים לבנות קהלים חמים של מודעות פייסבוק

12.10.21  | נכתב ע”י לירון לבו |  6 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

מחפש דרכים חדשות לבנות קהלי מיקוד חמים בפייסבוק? רוצה להעלות יותר מכירות בעזרת המודעות שלך?

במאמר זה תלמד כיצד להשתמש בשלושה סוגים של פורמטים של מודעות פייסבוק לשיפור התוצאות שלך.

מס '1: כיצד להשתמש במודעות ניסיון מיידיות של פייסבוק כדי לבנות קהלים חמים

מודעות ניסיון מיידי הינן פורמט לא מנוצל המאפשר לך ליצור חוויה מותאמת לנייד במסך מלא עבור הקהל שלך, והן אינן צריכות לעזוב את הפלטפורמה כדי ללמוד עוד על המוצר או השירות שלך.

מודעות ניסיון מיידיות מוצגות עם סרגל כותרות רחב. כאשר המשתמש לוחץ על המודעה, יוצג לו אתר מיני במסך מלא בתוך אפליקציית פייסבוק.

כשאתה מעצב מודעת ניסיון מיידי-או כל מודעה, לצורך העניין-שלושה אלמנטים מרכזיים (“3 ה- Cs”) יקחו את המודעה שלך מטוב לגדול: יצירתי מושך את העין, העתק משכנע וקריאה לפעולה שאין לעמוד בפניה ( CTA). כך המודעה שלמעלה משתמשת ביעילות ב- 3Cs:

קריאייטיב : במודעת החוויה המיידית למעלה, The Five Minute Journal משתמשת בתמונה פשוטה כדי להציג את המוצר שלה. הפשטות של הקריאייטיב הזה עוזרת לו להתבלט בפיד חדשות עסוק אחרת. 

תמונות בסגנון דומה משמשות לאורך החוויה המיידית ליצירת עקביות. הקריאייטיב משופר עוד יותר בעזרת הסברים והדגשות בהירים, כפי שמוצג להלן.

CTA : CTA במודעה זו יוצר תככים על ידי הצעת טרנספורמציה שקהל היעד של העסק ירצה להשיג מבלי להסביר כיצד. בתוך החוויה המיידית, CTA הוסף לסל מעודד משתמשים לבקר באתר כדי לרכוש את המוצר. 

העתק : בניית אמון ואמינות בתוך העותק שלך יכולה להוביל להמרות מהירות יותר. על ידי שימוש בשמות המוכרים לקהל שלו, The Five Minute Journal נתן מיידית לאמינות המוצר שלו ויצר רצון בקרב אנשים לברר יותר כיצד הם יכולים ליישם טקס יומי דומה. העותק המשמש בחוויה המיידית ממשיך נושא זה וכולל יחסי ציבור מפרסומים מפורסמים כמו ווג .

צור מודעת ניסיון מיידי

יצירת מודעת חוויה מיידית בלתי נשכחת היא פשוטה להפתיע. ברמת המודעה, פשוט בחר ניסיון מיידי כיעד ובחר את התבנית המועדפת עליך.

בחר את התבנית המתאימה ביותר לסוג החוויה שאתה רוצה שללקוחות יהיו עם העסק שלך. אם אף אחת מהתבניות האלה לא מתאימה לצרכים שלך, תוכל לעצב חוויה מותאמת אישית משלך כדי להציג את המוצרים או השירותים שלך ולעודד את הקהל שלך לבצע את הצעדים הבאים כדי לקנות ממך.  

להלן סקירה של התבניות הזמינות, שכולן נועדו להניע מכירות:

  • תבנית השירות בעסק המיידית זמינה כאשר אתה בוחר את מטרת קמפיין מכירות קטלוג . זה מאפשר לך להציג מוצרים בפריסת רשת כך שהקהל שלך יוכל לגלוש יותר מהמוצרים שלך במקום אחד.   
  • רכישת הלקוחות המיידיים התבנית יוצרת דף נחיתה נייד מלוטש שיעזור לעסק שלך לבלוט מהקהל בלי הקהל שיצטרך לעזוב את יישום פייסבוק.  
  • Storytelling מידיים התבנית נותנת לאנשים דרך מעניין לחקור המותג, המוצר או השירות שלך באמצעות תמונות, וידאו וטקסט.  
  • פייסבוק בודקת כרגע תבנית AR חדשה שתיצור חוויה סוחפת שמעודדת אנשים לנסות את המוצרים שלכם באמצעות אפקטים של מצלמות במציאות רבודה. 

התאם אישית כל קטע בחוויה המיידית שלך עם התמונות ו/או הסרטון המועדפים עליך. ודא שהטקסט משכנע וכלול CTA חזק על הכפתור שלך (תווית) כדי לפתות את הצופים לפעול.

שימוש בחוויות מיידיות ליצירת קהלים

ברגע שמודעת החוויה המיידית שלך תתחיל לפעול, תוכל ליצור קהלים מותאמים אישית של אנשים שעשו איתם אינטראקציה. תוכל גם ליצור קהלים דומים כדי להגיע לאנשים עם תכונות דומות.  

בעת הגדרת קהלים מותאמים אישית ממשתמשי החוויה המיידית שלך, תוכל למקד לכל המעורבים על ידי בחירת אנשים שפתחו את החוויה המיידית הזו. אם אתה מעדיף למקד לאנשים שהוכיחו רמה גבוהה יותר של כוונה, בחר באנשים שלחצו על כל קישור בחוויה המיידית הזו.

#2: כיצד להשתמש במודעות קרוסלה של פייסבוק כדי לבנות קהלים חמים

מודעות קרוסלה בפייסבוק הן דרך עוצמתית למקם את העסק שלכם ולהמיר צופים ללקוחות. פורמט זה מאפשר לך לשלב עד 10 תמונות או סרטונים למודעה אחת שתטען באופן אינטואיטיבי על מסך הצופה לצורך אינטראקציה קלה. בעוד שמודעת תמונה אחת מצוינת להדגשת תכונות המוצר, פורמט מודעת הקרוסלה מאפשרת לך להציג למשתמשים את המוצרים הרלוונטיים ביותר עבורם.

פורמט מודעה זה הוא אינטראקטיבי, ומשתמשים יכולים לגלול בין סדרות תמונות או סרטונים. בשל האופי האינטראקטיבי שלהן, מודעות קרוסלה יכולות לייצר יותר מעורבות מאשר פורמטים של תמונה או וידאו בודדים, ולהגדיל את הזמן המושקע בצפייה בהודעה שלך.

תוכל להוסיף תמונות באופן ידני לפורמט המודעות של הקרוסלה כדי ליצור חוויה סוחפת. לדוגמה, במודעה זו מ- Qettle, כל כרטיס חולק סקירת לקוחות אחרת, ונותן לאנשים יותר סיבות לקנות את המוצר.

טיפ למומחים : השתמש בכותרות קצרות במודעות קרוסלה כדי להבטיח שהטקסט לא ינותק בעת הצפייה בנייד. 

אם תבחר ביעד מכירת קטלוג, תוכל להשתמש בפורמט קרוסלה להצגת מוצרים מקטלוג מקושר . יש לכך יתרון נוסף בהתאמה אישית של המודעות שלך לצופה, הצגת מוצרים שהם הכי יעניינו אותם בהתבסס על הפעילות הקודמת שלהם באתר שלך בתוך תקופה מוגדרת. 

אתה יכול להציג ללקוחות קיימים מוצרים הקשורים לרכישה האחרונה שלהם כדי להגדיל את ערך הלקוח שלהם. סוג מודעה זה יכול לשמש תזכורת גם למבקרים חדשים באתר שאולי היו מסיחים את דעתם בעת ששקלו רכישה.

כך תוכל להשתמש ב- 3 Cs במודעת קרוסלה:

קריאייטיב : בדיוק כמו כל המודעות, גם הקרוסלות צריכות להפסיק גלילה אך אפשר ליהנות גם מהקריאייטיב בכל כרטיס ולפתות אנשים לגלול דרכם. שקול לקחת את הקהל שלך במסע אינפורמטיבי על כל כרטיס, לספק יותר פרטים על אותו המוצר, או השתמש בכרטיסים כדי לספר סיפור על כל האוסף שלך. 

העתק : יהיה עליך לבדוק את עותק המודעה בקרוסלות כדי למצוא מה מהדהד ביותר את קהל היעד שלך. המודעה של שרלוט טילברי למטה משתמשת בכיתוב קצר כדי לפתות אנשים לגלול בין כרטיסי המוצר. עם זאת, עבור עסקים שאינם ידועים כל כך, כיתובים ארוכים יותר עשויים להיות מוצלחים יותר.

CTA : כל כרטיס קרוסלה יכול להציג CTA אחר אך אין כלל שאומר שאתה צריך לעשות זאת. CTA אחד חזק עשוי לעבוד טוב יותר עבור מסע הפרסום שלך.

הגדרת מודעת קרוסלה בפייסבוק

כדי להגדיר מודעת קרוסלה בפייסבוק, בחר בפורמט קרוסלה ברמת המודעה.

תוכל ליצור עד 10 כרטיסים, שכל אחד מהם מכיל כותרת, תיאור וכתובת אתר. קרוסלות יכולות להכיל תמונות, סרטונים או שילוב של השניים.

אם יצרת בעבר מודעות קרוסלה בעבר, תוכל לבחור כרטיסים מתוך המודעות האלה, ולהקטין את הצורך ליצור אותן מאפס.

פייסבוק נותנת לך את האפשרות להציג באופן אוטומטי את הכרטיס המתפקד בצורה הטובה ביותר בחזית המודעה שלך. אבל אם צריך להציג את הכרטיסים בסדר ספציפי כדי שיהיה הגיוני לקהל שלך, עדיף לבטל את הסימון של האפשרות הזו ולהציג אותם בסדר שיצרת אותם.

שימוש במודעות קרוסלה ליצירת קהלים

כשאתה בוחר את היעד של מודעת הקרוסלה שלך, שליחת אנשים לחוויה מיידית ולא לאתר שלך מאפשרת לך לבנות קהל מותאם אישית מאנשים שעסקו בחוויה המיידית, כפי שתואר לעיל.

#3: כיצד להשתמש במודעות וידאו של פייסבוק לבניית קהלים חמים

הסרטון ממשיך לצמוח בפופולריות ואינו מראה סימני האטה. שימוש בווידאו במודעות הפייסבוק שלך יכול לשרת מטרות מרובות, שהבולט שבהן הוא לתפוס את תשומת הלב של אנשים בזמן שהם גוללים בפיד החדשות

וידאו הוא גם דרך יעילה

  • הציגו במהירות את המוצרים והשירותים שלכם בפני קהל קר.
  • בנה רצון על ידי הצגת האופן שבו המוצרים שלך יכולים לעבוד או להשיג תוצאות בעת מיקוד מחדש לקהלים חמים יותר.
  • הגדל אמון על ידי שיתוף ביקורות של לקוחות בתחתית משפך המכירות.

למרות שמודעות וידאו מעולות לבניית מודעות למותג ולהעברת תנועה למוצר או שירות, עדיין עליך לשלב את שלושת ה- Cs כדי שהן יוכלו להמיר היטב:

CTA : למרות שזה מפתה להשתמש ב- CTA כדי לעודד אנשים לצפות בסרטון שלך, כשזה מגיע להגדלת ההמרות, CTA של מודעת הווידאו שלך אמור לתת לאנשים מידע מפתח או סיבה לפעול לרכישה. 

לדוגמה במודעה שלהלן, Hydrow משתמשת בהצעה הקשורה למחיר כדי לתת לאנשים תמריץ ללחוץ.

קריאייטיב : מודעות הווידאו של פייסבוק נועדו מטבען למשוך תשומת לב ולהפסיק אנשים לגלול. אך עליך גם לשקול היטב את תוכן הווידאו עצמו. 

הסרטון בן 60 השניות במודעה למעלה מציג את המוצר בו משתמשים על ידי מגוון אנשים במסגרות שונות, וכולל כיתובים גדולים כדי לדבר עם אנשים שצופים ללא קול. הוא מעביר את המאפיינים הייחודיים של המוצר המוצע ומראה כיצד ניתן לאחסן את המוצר, מה שמתגבר על אחת ההתנגדויות המרכזיות של אנשים כאשר הם שוקלים לקנות משהו בסדר גודל כזה.

העתק : העתקת מודעת הווידאו צריכה לפנות הן לסיבות ההגיוניות של הלקוח והן לסיבות הרגשיות שלו. במודעה של הידרו העותק באמת מדבר אל קהל היעד של החברה – אנשים המעוניינים לשחק כדורגל – ובכך לנצל את רגשותיהם. ועל ידי הכללת ההצעה שוב, היא נותנת לאנשים סיבות הגיוניות לקנות עכשיו.

צור מודעת וידאו בפייסבוק

הגדרת מודעת וידאו בפייסבוק היא קלה. ברמת המודעה, בחר תמונה בודדת או וידאו והוסף את הסרטון המועדף עליך.

בשדה טקסט ראשי, הוסף עותק משכנע לאנשים שמחפשים מידע נוסף על מה שהם ימצאו לאחר שהם ילחצו על ההצעה הנפלאה שלך.  

הקפד להזין CTA שאין לעמוד בפניו בשדה הכותרת בכדי לתת לקוראים סיבה לפעול.

לבסוף, בעזרת האפשרות עריכת וידאו, תוכל להוסיף שכבות טקסט או לוגו ולבצע התאמות לפני פרסום המודעה שלך.

טיפ למומחים : השתמש בסקר כדי לעודד את הצופים לענות על שאלות בנוגע לתוכן הווידאו שלך.

שימוש במודעות וידאו ליצירת קהלים

עם ההשפעה של שינויי הפרטיות האחרונים ב- iOS על פרסום בפייסבוק , מודעות הווידאו הפכו לחשיבות עוד יותר מכיוון שאתה יכול לכוון מחדש אנשים שעסקו בסרטונים שלך כדי להביא אנשים למטה יותר במשפך. 

כאשר אתה יוצר קהל מותאם אישית של צופי וידאו , בחר את רמת המעורבות הנדרשת כדי לצרף להתווסף לקהל שלך. התמקדו בפרק הזמן שבו צופים צפו – ככל שהצופה צפה בתוכן שלכם יותר, כך הסיכוי שהם יקנו מכם גבוה יותר. 

ניתן גם להגדיר זמן שימור לכל היותר 365 ימים. זמן השמירה הוא כמה זמן מישהו יישאר בקהל שלך לאחר צפייה בסרטון שלך לפני הסרתו.

סיכום

שלושת הפורמטים של מודעות פייסבוק יכולים להניב יותר מכירות עבור רוב סוגי העסקים, אך חשוב לבצע כמה בדיקות. האפשרות המוצלחת ביותר עבורך עשויה להיות תלויה בקהל שלך ובסוג המוצר או השירות שאתה מציע, לכן התנסה במגוון גישות לפני שתחליט על אחת מהן המתאימה ביותר.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס