מה זה מיילים לנטישת עגלה?

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  1 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

צריכים ליווי אישי?

מומחי בית הספר לאיקומרס ילוו אתכם אישית בהקמת החנות שלכם, בפרסום ממומן ובכל דבר שתצטרכו.

הנושאים בהם נעסוק בעמוד זה: (לחצו על הלינק לקפיצה לחלק הרלוונטי לכם)

1. מה זה אימיילים של נטישת עגלה?

אימייל של נטישת עגלה נטושות זה מונח מעולם המסחר המקוון המשמש לתיאור תזכורות אוטומטיות שנשלחות ללקוחות היוצאים מהאתר לאחר הוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם לאחר שלא ביצעו צ’ק -אאוט.

2. למה חשוב לשלוח אימייל של עגלה נטושה?

אימייל של עגלה נטושה היא שיטה פופולרית והיא טכניקת ייעול המרות המשמשת לשחזור מכירות שאבדו. עד 75% מהקונים שהפסיקו מתכוונים לחזור ולהשלים את הרכישה, ולכן חשוב מאוד לתפוס אותם כל עוד הם עדיין מעוניינים ברכישה על ידי הצגת תזכורות עדינות על כוונתם הראשונית. סדרה של אימיילים אוטומטיים של עגלות נטושות מבטיחות שהחנות המקוונת שלכם לא תישכח ותנצל את ההתעניינות. בממוצע, מיילים של עגלות נטושים משיגים שיעור המרה של 4.64%, לעומת שיעור של 0.17% בלבד בניוזלטר קידום מכירות.

3. מתי כדאי לשלוח אימייל של עגלה נטושה?

הנוהג הסטנדרטי הוא לשלוח 2-3 אימיילים לאחר נטישת עגלה כדי לנסות למשוך כמה מהקונים שהתכוונו לרכוש. המייל הראשון אמור לצאת מיד לאחר נטישת העגלה. כמה מחקרים מצביעים על כך שמיילים שנשלחו בתוך 20 הדקות הראשונות לנטישת העגלה, נהנים בממוצע משיעור המרות של 5.2%, ואילו מיילים שנשלחו בתוך השעה הראשונה משיגים שיעור המרה של 4.5%. אנחנו ממליצים לבצע מספר בדיקות A/B כדי לקבוע את הזמן הטוב ביותר עבור המוצרים והלקוחות שלכם.

רצוי לשלוח את המייל השני 1-3 ימים לאחר נטישת העגלה, ואת המייל השלישי לאחר 4-7 ימים. הנושא העיקרי של האימיילים בפעם השלישית צריך להיות תזכורת ללקוח שעגלת הקניות שלו לא תישמר וכי יכול להיות שיגמר המלאי. קודי קופונים הם אחד התמריצים הפופולריים ביותר שמשתמשים בהם באימייל האחרון לתזכורת של עגלה נטושה כדי לגרום ללקוח לפעול באופן מיידי.

4. באיזה כלים תוכלו להשתמש כדי לשלוח אימייל של עגלה נטושה?

יש הרבה כלים מצוינים שתוכלו להשתמש בהם כדי לשלוח מיילים של עגלה נטושה. אנחנו ממליצים את שתבדקו את  Jilt, Abandon Aid ואת Abandon App אם אתם משתמשים בשופיפיי, או ב- Rejoiner ו-Rescuer Cart, אם אתם משתמשים בפלטפורמה אחרת.