דף נחיתה

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  3 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט ייחודי, עצמאי שנועד אך ורק להניע מטרת המרה אחת. המטרות של דף נחיתה יכולות להשתנות מלכידת נתוני מבקר באמצעות טופס לידים ועד לשכנע משתמשים ללחוץ לדף אחר.

סוגי דפי נחיתה

חשוב להבין שכל דפי הנחיתה הם בעצם דפי אינטרנט, אך לא כל דפי האינטרנט הם דפי נחיתה. לדוגמה, דף הבית שלך אינו דף נחיתה מכיוון שהוא בנוי לביצוע מספר פונקציות ובעל מטרות שונות. מאפיין מרכזי של כל דף נחיתה הוא שהוא נועד להשיג מטרה אחת, אך מטרה זו משתנה בהתאם לסוג דף הנחיתה.

דפי נחיתה הם כלי שיווקי מצוין להנעת מכירות ישירות (דף נחיתה של מוצר במסחר אלקטרוני), ליצירת לידים (נפוץ בשיווק תוכן) ולבניית מערכות יחסים (המתמקדות בהמרות מיקרו). ישנם בעצם 6 סוגים שונים של דפי נחיתה, לכל אחד מהם מטרה מובחנת:

  • דף נחיתה ליצירת לידים. טופס לידים שנועד לאסוף פרטי משתמשים (שם, כתובת דוא”ל, חברה וכו ‘) הוא מרכיב מרכזי בדף לידים. מטרת דף זה היא לשכנע את המבקרים להשאיר את המידע שלהם, כך שלרוב אין הפרעות, כגון קישורי ניווט אואחרים CTA, שעלולים להסיט את תשומת הלב של אנשים למקום אחר.
  • דף נחיתה בלחיצה. דף ההקלקה, המשמש בדרך כלל במשפקי מסחר אלקטרוני, נועד לשכנע את המבקר לעבור לדף אחר, לשמש שלב “חימום” לפני הצגת ההצעה בפועל או השלמת הרכישה. מטרת דף זה היא לספק מידע נוסף ולהדגיש את יתרונות המוצר על מנת לקרב את המבקרים להחלטת קנייה.
  • סחטו את דף הנחיתה. המטרה היחידה של דף סחיטה היא ללכוד כתובות דוא”ל וזו יכולה להיות טקטיקה יעילה מאוד להרחיב רשימת דוא”ל. המבקרים נדרשים להזין את כתובת הדוא”ל שלהם כדי להמשיך הלאה לאתר.
  • דף נחיתה להתיז. דף Splash הוא דף מבוא שמברך את המבקרים לפני שהם נכנסים לאתר. הוא משמש בדרך כלל כדי להסב את תשומת לב המבקרים למידע חשוב, כגון המהדורה האחרונה או אזהרה, אולם לא נאהב בקרב משתמשי האינטרנט.
  • דף נחיתה של מכירות. דף מכירות בנוי להניע המרות. מטרתו לספק את כל המידע שלקוח עשוי להזדקק לו בעת קבלת החלטת רכישה. דפי נחיתה אלה מגיעים בשני סוגים: צורה קצרה וארוכה. דף בעל טופס קצר משמש בדרך כלל למוצרים זולים יותר ומשתמש בכפתור CTA יחיד. דף נחיתה ארוך הוא שימושי בעת מכירת מוצרים ושירותים מורכבים יותר הדורשים הוכחות ומידע נרחב. לדפים בעלי צורות ארוכות יש בדרך כלל שני לחצני CTA-אחד בראש הדף ואחד בתחתית.
  • דף נחיתה של המגרש. בדרך כלל משתמשים בדף נחיתה לפיצ’ר כדי להציג מוצר ולהדגיש את היתרונות שלו. הוא נותן פחות חשיבות לצורת הליד ומאפשר למוצר לקחת את הבמה המרכזית.

כיצד לייעל דף נחיתה?

דפי נחיתה ממוקדים יכולים לעזור לך להגדיל את הסבירות להמיר תנועה מפרסום, דוא”ל או קמפיינים ברשתות חברתיות ללידים. על ידי התאמת יעד מסע הפרסום שלך למטרה של דף נחיתה ממוקד, אתה ממזער את הסיכון לנפילת מבקרים ויצרת חוויה חלקה. ראשית, תחליט איזו פעולה ברצונך שהמבקר יבצע ולאחר מכן בנה דף נחיתה המתמקד אך ורק בביצוע פעולה זו.

אם תתחיל לבדוק את ייעול ההמרות טקטיקותלשיפור ביצועי החנות שלך, תבחין במהירות שאופטימיזציה של דפי נחיתה היא חלק בלתי נפרד מתהליך זה. לא תוכל להשיג החזר ROI חזק על מאמצי השיווק שלך (מודעות PPC, מודעות מדיה חברתית, שיווק בדוא”ל וכו ‘) אם שיעור היציאה מדף הנחיתה שלך הוא דרך הגג. זכור כי אופטימיזציה של דפי נחיתה היא משחק לטווח ארוך הדורש ערימות ניסויים ובדיקות A/B, אך ישנם כמה כללי אצבע כלליים שתוכל לעקוב אחריהם כדי ליישם את השיטות הטובות ביותר.  

  • ייעל את עותק המוצר. תיאורי מוצר וכותרות עוקבים, המותאמים למילות מפתח, יעזרו לך למשוך ולהמיר את הלקוחות הנכונים.
  • קבל את תמונות המוצר נכון. השתמשו בתמונות איכותיות וגדולות ודינאמיות עם צילומי זווית מרובים. הטמעה של תכונת זום המוצר על מנת לאפשר ללקוחות שלכם לבחון מקרוב את פרטי המוצר.
  • השתמש בסקירות של קונים. חיבור סקירות של לקוחות ישירות לדפי מוצר יכול לעזור לך להגדיל את האמון והמרות, אך הקפד לבדוק זאת לפני שתרוץ עם זה.
  • הגדל את המכירות והניע את התנועה באמצעות רשימות משאלות. הוספת כפתורי “רוצה” או “שמור מאוחר יותר” יכולה לעזור ללקוחות שלך לזכור מה הם רצו לקנות אך לא היו מוכנים להתחייב.
  • מינוף מכירה צולבת וטקטיקה ומשלימה.  התאם אישית את המלצות המוצר שלך כדי להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע.
  • הוסף תמיכה בצ’אט חי כדי לסייע ללקוחות שלך ולהפחית אתהכניסה שיעור היציאה מדף. תוכל גם להשתמש בתמלילי צ’אט חי כדי לזהות פערים במידע על מוצרים.
  • השתמש בסרטוני מוצר. אחת הדרכים להגדלת ההמרות היא לנצל את עוצמת הווידאו ולעזור ללקוחות לדמיין את המוצרים טוב יותר.
  • הציגו באופן בולט פרטי משלוח. הודע מוקדם על עלויות המשלוח וזמני האספקה ​​כדי למנוע מהלקוחות לרדת בהמשך מסע הרכישה.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס