שיווק

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  3 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

בדואר אלקטרוני מהו שיווק בדוא"ל?

שיווק בדוא”ל הוא אסטרטגיה שיווקית המשתמשת בדוא”ל ככלי להעברת מסרים מסחריים וליצור מכירות. שיווק בדוא”ל מהווה את עמוד השדרה של אסטרטגיית השיווק במסחר אלקטרוני ויכול להיות פשוט כמו שליחת הודעות אימייל לנטוש עגלה או מורכב כמו קמפיינים רבים לטיפוח דוא”ל שנועדו לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח ולייצר יותר מכירות לטווח ארוך.

מדוע חשוב שיווק בדוא"ל?

  • שיווק בדוא”ל הוא אחת הטקטיקות השיווקיות הוותיקות הוותיקות ביותר שממשיכות לתפוס את המקום הראשון בתמהיל השיווק של רוב היזמים. מכיוון שאנשים מופגזים בהצעות קידום מכירות ובקמפיינים מסחריים בכל מקום שהם מחפשים, תיבת הדואר הנכנס נשארת מקלט אחרון של שלום ובדידות באינטרנט. אם אתה יכול להיכנס לתיבת הדואר הנכנס שלהם, אתה יוצר מערכת יחסים חזקה שבוודאי תוביל למכירות בעתיד. הנה הסיבה שרוב המשווקים עדיין סבורים כי שיווק בדוא”ל הוא הכלי החזק ביותר בקופסה:

    • דוא”ל מייצר את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה. על
      פי VentureBeat, דוא”ל הוא ערוץ הפרסום היעיל ביותר המייצר החזר ROI של 38 $ על כל הוצאה אחת. מקינזיהדו”ח שלמראה שדוא”ל עדיין יעיל פי 40 ברכישת לקוחות חדשים מאשר פייסבוק או טוויטר. ולפי DMA, כאשר נעשה נכון, פילוח שיווק בדוא”ל יכול להגדיל את הכנסות המכירות ב -760%.
    • לדוא”ל יש טווח הגעה עצום
      Radicati צופה כי עד סוף 2019 מספר חשבונות הדוא”ל הפעילים יגיע ליותר מ -2.9 מיליארד. זה יותר משתמשים פעילים מאשר פייסבוק (1.8 מיליארד) וטוויטר (315 מיליון) יחד. כל מי שפעיל באינטרנט חייב להיות בעל כתובת דוא”ל, מכיוון שהוא מתפקד כמעט כמו מטבע של האינטרנט. אז כשזה מגיע לאיתור לקוחות חדשים באינטרנט, דוא”ל הוא הכלי החזק ביותר שיש ליזמים מקוונים.
    • לאימייל יש שיעורי המרות גבוהים
      שיעור הקליקים הכולל בכל פורמטי המודעות והמיקומים הוא 0.17%, שהם פחות מ -2 קליקים לכל 1000 הופעות. CTR בפייסבוק מגיע בממוצע ל 0.119%, בעוד שהטוויטר נע בין 1 ל -3%. לאימייל, לעומת זאת, יש שיעור קליקים של 3.42% בממוצע, בכל המגזרים והמכשירים. העלויות של הפעלת קמפיינים לשיווק בדוא”ל נמוכות בהרבה בהשוואה לערוצי פרסום מקוונים אחרים, ולכן הוא מדורג בעקביות ככלי לייצור לידים חסכוני ביותר.
    שיווק דוא”ל ידידותי לנייד צומח במהירות
    לפי Salesforce, 68% מהחברות כבר שילבו שיווק סלולרי בתמהיל השיווק שלהן כתוצאה מחשיבותו הגוברת.מדהימים 79% מהאנשים משתמשים בסמארטפונים כדי לבדוק את הדוא”ל שלהם (זה אחוז גבוה יותר מאשר משתמשים בסמארטפונים כדי לבצע שיחות), כך שזה לא מפתיע שדוא”ל שנפתח בנייד גדל ב -180% בשלוש השנים האחרונות וההמרה הממוצעת של הסמארטפון השיעורים עלו ב -64%. יצירת קמפיינים מותאמים לנייד היא מינימום מוחלט. גישה טובה עוד יותר תהיה לייעל כל היבט של מסעות הפרסום שלך בדוא”ל כדי לעודד יותר תנועה ומכירות.

סוגי מיילים של מסחר אלקטרוני

כאשר 33% מהצרכנים מדווחים כי לדוא”ל יש את ההשפעה הגדולה ביותר על ההוצאה המקוונת שלהם, כדאי לבחון את סוגי הדוא”ל של מסחר אלקטרוני שהיעילים ביותר ביצירת מכירות.

דוא”ל ברוכים הבאיםהדוא”ל הואהראשון שנשלח למנוי חדש. כמעט 75% מהצרכנים מצפים לקבל הודעת דוא”ל מבורכת כאשר הם נרשמים לאתר חדש.  

הודעות דוא”ל עגלה נטושות הן תזכורות דוא”ל אוטומטיות הנשלחות ללקוחות היוצאים מאתר לאחר הוספת פריטים לעגלת הקניות שלהם אך לפני ביצוע הצ’ק אאוט. מיילים בעגלה נטושים ממוצעים בשיעור של 4.64% והמרות ומהווים טכניקת יעילות יעילה ביותר של המרות.

הודעות דוא”ל עסקיות נשלחות למשתמשים בתגובה לפעולה כלשהי. הם מופעלים בדרך כלל בזמן אמת ואוטומטיים. חלק מהסוגים הפופולריים ביותר של הודעות דוא”ל לעסקאות כוללות קבלות רכישה, איפוס סיסמה, הפקרת עגלה, בקשות תמיכה ועוד רבות אחרות.

הודעות דוא”ל לתגמולהודעות הןדוא”ל אוטומטיות שנועדו לשמח ולתגמל לקוחות נאמנים עם מבצעים ועסקאות מיוחדות. הודעות דוא”ל לתגמול מופעלות בדרך כלל לאחר השגת אבן דרך מסוימת (למשל, כאשר לקוח מוציא סכום כסף מסוים באתר) ונהנה משיעורי פתיחה והמרות גבוהים במיוחד. נסה להציע מוצר מיוחד הזמין להם רק כמו ניחוח מיוחד או עגילים במהדורה מוגבלת.

דוא”ל מכירת פלאש הוא הודעת דוא”ל שנשלחה להודיע ​​על הצעה לזמן מוגבל ולהוביל תנועה למכירה שלך. הודעות דוא”ל למכירת פלאש מסתכנות בכך שהנמען מסומן כדואר זבל בשל אופי הפרסום שלהן, אך הן מייצרות עלייה של 35% בשיעורי העסקה.  

לקבלת טיפים כיצד לייעל את מסעות הפרסום שלך בדוא”ל, עייןשלנו בגיליון הרמאים לשיווק הדוא”ל.

כלים לשיווק דוא"ל

יש אינספור כלים לשיווק דוא”ל לבחירה, אך הבולטים שבהם כוללים:

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס