18 כלי ה- SEO הטובים ביותר שמומחי SEO משתמשים בהם למעשה בשנת 2021

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  7 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

שליטה באופטימיזציה של SEO יכולה להיות קשה, במיוחד אם אתה רק מתחיל. למרבה המזל, קל למצוא את כלי ה- SEO הטובים ביותר, ריכזנו את כולם ברשימה זו. פנינו ליותר מ -30 מומחי SEO כדי לברר מהי תוכנת ה- SEO הטובה ביותר ומהם כלי מעקב אחר מילות מפתח המרשימים את מומחי ה- SEO. אתה לא צריך לנסות את כל הכלים האלה, אתה רק צריך להבין איזה מהם הכי מתאים לעסק שלך.

למה להשתמש בכלי SEO?

כלי קידום אתרים חוסכים לך ממחקר מילות מפתח מייגע וניתוח נתונים. בעזרת כלים אלה תוכל לראות מה עובד ואילו חלקים באסטרטגיה שלך יכולים להרוויח משיפורים. כלי ה- SEO הטובים ביותר מספקים גם דוחות על האופן שבו אתה עומד במתחרים והיכן טמונות ההזדמנויות הגדולות ביותר. יתר על כן, הם מאפשרים לך למדוד את ביצועי החיפוש במדינות, אזורים או שפות.

זה משתפר. אם אתה מנהל יותר מאתר אחד, כלי SEO יכולים לסייע לך להעריך את הביצועים של כל אתר תוך כדי תנועה. יזמים רבים עם מספר אתרים בסופו של דבר מכניסים הרבה נתונים לגיליונות אלקטרוניים ומנתחים אותם באופן ידני. אבל זה הופך עד מהרה למכריע ומעלה את הסיכון שהדיווחים לא יהיו מדויקים. למרבה המזל, אתה יכול להשתמש בתוכנת SEO כדי לחסוך שעות של מאמץ וליצור דוחות מדויקים בלחיצה.

למה להשתמש בכלי SEO?

1. Ahrefs: כלי מילות מפתח SEO

Ahrefsמכלי הוא אחדה- SEO המומלצים ביותר ברשת. זה רק השני בגוגל כשזה מגיע לסורקי האתרים הגדולים ביותר. מומחי קידום אתרים לא יכולים לקבל מספיק מהתכונה ‘ביקורת אתרים’ של Ahrefs מכיוון שהיא הכלי הטוב ביותר לניתוח SEO. הכלי מדגיש אילו חלקים באתר שלך זקוקים לשיפורים כדי לדרג טוב יותר במנועי החיפוש. מנקודת ניתוח מתחרים מבט של, סביר להניח שתשתמש ב- Ahrefs כדי לקבוע את הקישורים האחרונים של המתחרה שלך כדי להשתמש בהם כנקודת מוצא למותג שלך. תוכל גם להשתמש בכלי SEO זה כדי למצוא את התוכן המקושר ביותר לנישה שלך, לבדוק ולתקן קישורים שבורים באתר שלך ולקבל סקירה כללית של הדפים הביצועים הטובים ביותר שלך (כך שתוכל לראות איזה מידע מצייר אצל המבקרים) . 

2. מסוף החיפוש של Google: כלי ה- SEO המוביל,

המוצע בחינם לכולם עם אתר אינטרנט, מסוף החיפוש של Google מאפשר לך לעקוב ולדווח על נוכחות האתר שלך ב- Google SERP. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לאמת את האתר שלך על ידי הוספת קוד לאתר שלך או דרך Google Analytics ותוכל לשלוח את מפת האתר שלך לאינדקס. למרות שאינך זקוק לחשבון Search Console כדי להופיע בתוצאות החיפוש של Google, תוכל לשלוט על מה יופיע באינדקס ואיך האתר שלך מיוצג באמצעות חשבון זה. ככלי לבדיקת קידום אתרים, Search Console יכול לעזור לך להבין כיצד גוגל ומשתמשיה צופים באתר שלך ולאפשר לך לבצע אופטימיזציה לביצועים טובים יותר בתוצאות החיפוש של Google. הוא שימושי במיוחד לאתרים חדשים מכיוון שהוא מאפשר לבעלי אתרים לשלוח דפי אינטרנט לאינדקס חיפושים.

3. SEMRush: שיווק כלי SEO שיווק כלי

SEO כמו SEMRushחביבי נוטים להיותמעריצים בקהילת SEO. מומחים אוהבים שהם מאפשרים לך להעריך בקלות את הדירוג שלך, כמו גם לזהות שינויים והזדמנויות דירוג חדשות. אחת התכונות הפופולריות ביותר של כלי SEO זה היא ניתוח Domain vs Domain, המאפשר לך להשוות בקלות את האתר שלך למתחרים שלך. אם אתה מחפש דוחות ניתוח שיעזרו לך להבין טוב יותר את נתוני החיפוש של האתר שלך, את התעבורה או אפילו את המתחרים שלך, תוכל להשוות מילות מפתח ותחומים. הכלי On-Page SEO Checker מאפשר לך לעקוב בקלות אחר הדירוג שלך ולמצוא כמה המלצות כיצד לשפר את ביצועי האתר שלך.

4. KWFinder: כלי מילות מפתח SEO כלי מילות

מפתח SEO כמו KWFinder מסייע לך למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך בעלות תחרות נמוכה יותר. המומחים משתמשים בכלי SEO זה כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר ולהריץ דוחות ניתוח על קישורים נכנסים ו- SERP (דף תוצאות מנועי חיפוש). כלי מעקב הדירוג שלהם עוזר לך לקבוע בקלות את הדירוג שלך תוך מעקב אחר השיפור שלך על סמך מדד מפתח אחד. בנוסף, אם זה לא מספיק, תקבל המון רעיונות חדשים למילות מפתח שיעזרו לך לדרג את האתר שלך אפילו גבוה יותר.

5. Moz Pro: תוכנת SEO

SEO תוכנת SEO Mozמכלי ממשיכה לצוץ כאחדה- SEO הטובים ביותר שמומחים משתמשים בהם בפועל. כמה מומחים התלהבו מכך שמוז תמיד היה מעודכן למרותהקבועים של גוגל שינויי האלגוריתם. אחרים שיבחו את פורטל הצ’אט של מוז המאפשר להם תמיד לקבל תשובה מרתקת לכל שאלה שנשאלת. בין אם אתם מחפשים המלצות למילות מפתח או סריקת אתרים, Moz היא תחנת כוח בשירות מלא. אתה יכול לקבל תובנות נהדרות לגבי ביצועי האתר שלך, אך גם כיצד לשפר אותו. יש להם גםבחינם של MozBar סרגל כליםשניתן להוריד כדי לראות את המדדים של אתר האינטרנט שלך בזמן גלישה בכל דף. אם אתה רוצה ללמוד עוד על קידום אתרים, כדאי לך לשקול גם את MozCon, הכנס השנתי שלהם.

6. Ubersuggest: כלי מעקב אחר מילות מפתחכלי

Ubersuggestחינמי למציאת, שפותח על ידי ניל פאטל, הואמילות מפתח המסייע לך לזהות מילות מפתח וגם את כוונת החיפוש מאחוריהם על ידי הצגת SERPs המובילים מביטויים קצרים עד זנב ארוך, תוכל למצוא את המונחים הנכונים לשימוש באתר שלך עם מאות הצעות מכלי מילות המפתח הנהדר הזה בחינם. מדדים של Ubersuggest כוללים בדוחותיה נפח מילות מפתח, תחרות, עלות לקליק ומגמות עונתיות. כלי זה מתאים הן לקידום אתרים אורגני והן ל- PPC בתשלום, כלי זה יכול לעזור לך לקבוע אם כדאי למקד מילת מפתח ועד כמה היא תחרותית. 

7. לענות לציבור: כלי SEO בחינם כלי SEO

בחינם כמו Answer the Public מאפשרים לך למצוא בקלות נושאים לכתוב עליהם עבורשלך הבלוג. השתמשתי בכלי זה בעבר ליצירת תוכן סביב מילות מפתח ספציפיות כדי לדרג טוב יותר באינטרנט. תגיד שאתה בנישת ‘כושר’. אתה יכול להשתמש בכלי SEO חינם זה כדי ליצור תוכן סביב מילות מפתח כמו כושר, יוגה, ריצה, קרוספיט, פעילות גופנית וכיסוי כל הספקטרום. זה נהדר למציאת הזדמנויות קטע מובלטות. נניח שאתה שוכר פרילנסר כדי ליצור עבורך תוכן, כל שעליך לעשות הוא להוריד את הרשימה ולשלוח אליהן. וזה ייקח לך רק חמש דקות, מה שהופך אותה לאחת הדרכים היעילות ביותר להמציא נושאי SEO לאתרים חדשים.

8. SpyFu: כלי SEO בחינם

בעוד של- SpyFu יש גרסת פרימיום מדהימה, רבים מהמומחים שלנו התלהבו מהתכונות החינמיות שלה. אם אתה רק מתחיל, אתה יכול לצמוח בקלות לתכונות בתשלום כאשר אתה מתחיל להצליח. אתה יכול בקלות לראות את מספר הפעמים שמילת מפתח נערכת לחיפוש בכל חודש תוך קביעת בקלות את קושי הדירוג של מילת המפתח הזו. תוכל גם לערוך מחקר על המתחרים שלך כדי לקבוע באילו מילות מפתח הם משתמשים. בנוסף, תוכל לחפש באתר של המתחרה שלך, או שלך, כדי לראות בקלות כמה מילות מפתח אורגניות יש להם, כמה קליקים חודשיים הם מקבלים, מי הם המתחרים המשולמים והאורגנים שלהם, הקמפיינים שהם מפעילים עם Google Adsועוד. . זהו אחד מכלי ניתוח ה- SEO המפורטים ביותר בשוק.

9. Woorank: כלי לדירוג

SEO ככלי ניתוח SEO, מובילWoorank מציעה אפשרויות בחינם בתשלום כדי לעקוב ולדווח על נתוני השיווק שלך. אתה יכול לחבר את המתחרים שלך כדי לגלות לאילו מילות מפתח הם מכוונים, כך שתוכל לחפוף עם שלהן. נסה להבין כיצד ביצועי מילות המפתח לאורך זמן על מנת לייעל את המשתמשים ומנועי החיפוש בצורה הטובה ביותר. והכי חשוב, להבין את הדברים שבהם האתר שלך חסר הן מבחינה טכנית והן מבחינת תוכן. Woorank יכול לעזור לך לזהות תוכן כפול, השבתה ובעיות אבטחה ולספק הנחיות כיצד לתקן אותן.

10. Majestic: כלי שיווק SEO שיווקמכלי

Majestic הוא אחדה- SEO השיווקיים הטובים ביותר על פי מומחים. יש לו אינספור תכונות שימושיות כמו The Majestic Million המאפשר לך לראות את הדירוג של מיליון האתרים המובילים. האם האתר שלך עשה את הקיצוץ? Explorer האתר תכונתמאפשרת לך לראות סקירה כללית בקלות של האתר שלך ואת מספר הקישורים הנכנסים יש לך. הוא פועל גם ככלי מילות מפתח לקידום אתרים כדי למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר למיקוד תוך תכונות המיועדות להשוואות אתרים ומעקב אחר הדירוג שלך.

11. Google Trends: כליSEO

Google Trends לבדיקתקיים כבר שנים אך לא היה מנוצל. היא לא רק נותנת לך מידע בנוגע למילת מפתח, אלא היא מציעה תובנה רבה לגבי מגמות סביב הנושא, שיכולות להיות לא יסולא בפז בכל שלב של צמיחת העסק. חפש מילות מפתח בכל מדינה וקבל מידע סביבו כמו שאילתות מובילות, שאילתות עולות, עניין לאורך זמן ומיקומים גיאוגרפיים בהתאם לעניין. אם אינך בטוח אילו טרנדים הם אלו עבורך, זהו כלי ה- SEO הטוב ביותר לשימוש.

12. SEOQuake: כלי SEO בחינם

SEOQuakeמכלי נחשב לאחדה- SEO החינמיים הטובים ביותר. הרחבה זו של Chrome משמשת ככלי לבדיקת SEO המבצעת ביקורות באתר בדף, מעריכה את הקישורים הפנימיים והחיצוניים שלך וגם מבצעת השוואות אתרים כדי לקבוע את הביצועים שלך מול המתחרים שלך. תכונות אחרות של כלי ניתוח SEO זה כוללות ניתוח מילות מפתח כגון צפיפות מילות מפתח, לוח מחוונים נוח לקריאה ותכונת ייצוא המאפשרת להוריד ולשלוח נתונים בקלות לאנשי מפתח בצוות שלך.

13. Siteliner: כלי ניתוח SEOכלי

Sitelinerלבדיקת הואSEO המסייע לך למצוא תוכן כפול באתר שלך. מהו תוכן כפול? תוכן זהה לאתרים אחרים. וגוגל מענישה באמצעותה אתרים. בעזרת כלי קידום אתרים מסוג זה תוכל לסרוק את כל האתר שלך כדי למצוא תוכן כפול, קישורים שבורים, גודל ומהירות ממוצע של דף, מספר הקישורים הפנימיים לדף ועוד. הוא גם משווה את האתר שלך לממוצע האתרים שנבדקו בכלי זה כדי לעזור לך להבין טוב יותר היכן אתה עומד.

14. דירוג שומן: כלי

SEO תוספי כרום SEO כמו דירוג שומן מאפשרים לך לנתח בקלות את ביצועי האתר שלך. כלי מילות מפתח SEO זה מאפשר לך לדעת את הדירוג של מילות המפתח שלך. אתה יכול להוסיף מילות מפתח לחיפוש שלך כדי לברר את הדירוג שלך לדף עבור כל מילת מפתח שעבורה אופטימיזציה. אם אתה לא מדורג בין 100 התוצאות המובילות, הוא יגיד לך שאתה לא מדורג עבור מילת המפתח הזו. מידע זה מאפשר לךטוב יותר לייעל את האתר שלך עבור מילת המפתח הזו כך שתוכל לבצע התאמות לפי הצורך.

15. מילות מפתח בכל מקום: כלימפתח SEO מילות

מילותמפתח בכל מקום הוא עוד תוסף Chrome נהדר SEO המאגד נתונים מכלי SEO שונים כמו Google Analytics, Search Console, Google Trends ועוד כדי לעזור לך למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר לדרג. כלי SEO בחינם כמו אלה מפשטים את תהליך קביעת מילות המפתח הטובות ביותר לאתר שלך. אז במקום לעבור על מספר אתרים מדי יום, אתה יכול להשתמש בכלי אחד זה כדי לחסוך לך כמות עצומה של זמן.

16. צפרדע צועקת: כלי SEOמקוון

ריבייט, ריביט. צפרדע צווחמכלי נחשב לאחדה- SEO הטובים ביותר ברשת על ידי מומחים. הם אוהבים כמה זמן הם חוסכים בכך שכלי זה ינתח את האתר שלך במהירות רבה לביצוע ביקורות באתר. למעשה, כל אדם שדיברנו איתו אמר שהמהירות שבה הצפרדע הצווחנית נותנת לך תובנות הייתה מהירה יותר מרוב כלי ה- SEO ברשת. כלי זה גם מודיע לך על תוכן כפול, שגיאות לתיקון, ניתובים לא טובים ואזורי שיפור לבניית קישורים.SEOשלהם Spider הכלינחשב לתכונה הטובה ביותר על ידי מומחי SEO מובילים.

17. Serpstat: פלטפורמת SEOב- Oneפלטפורמת

הכוללתSerpstatפריצת היאצמיחה למטרות SEO, PPC ושיווק תוכן. אם אתה מחפש כלי All-in-One במחירים נוחים לפתרון משימות SEO, ניתוח מתחרים וניהול הצוות שלך, Serpstat תהיה בחירה מצוינת. מומחים רבים עוברים כעת לכלי, מכיוון שהוא אסף נתוני ניתוח מילות מפתח ומתחרים לכל אזורי Google בעולם. יתר על כן, Serpstat ידועה בתכונות המדהימות שלה. הפופולרית ביותר היא תכונה חסרות מילות מפתח, שמזהה את מילות המפתח שהמתחרים שלך מדורגים בהן בתוצאות החיפוש המובילות, ואתה לא.

18. כלי בונוס:

מעבר למצב אנונימי וביצוע חיפושים בגוגל יעניק לך חיפושים “נקיים” ללא משוא פנים כדי להבין מה המשתמש שלך רואה והתוצאות שהוא מקבל בעת חיפוש מילות מפתח. השימוש באפשרויות המילוי האוטומטי ייתן לך הצעות למילות מפתח סמנטיות לשימוש. כאחד מכלי ה- SEO החינמיים והטובים ביותר, חיפוש בגלישה בסתר מועיל מכיוון שהוא מראה היכן אתה באמת מדורג בדף תוצאות לטווח מסוים.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס