כיצד להקים עסק דרופשיפינג2021

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  11 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

במדריך זה נסביר איך לפתוח עסק דרופשיפינג – איך למצוא מוצרים, למצוא ספקים ועוד.

אם אתם מנסים להבין כיצד להקים עסק עם dropshipping, אתם לא לבד – כיום, 33% מחנויות המסחר האלקטרוני משתמשות ב- dropshipping כשיטת הצלחה, ועם תעשיית המסחר האלקטרוני שצומחת ב- 17% בשנה, הפופולריות של דרופשיפינג צפויה רק ​​לגדול.

לכן, אם אתם מתעניינים בעסקי מסחר אלקטרוני מסוג זה, אנחנו כאן כדי לעזור.

במדריך זה אנחנו הולכים להסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לפתוח עסק עם דרופשיפינג – כולל מה זה דרופשיפינג, איך זה עובד, איך למצוא מוצרים, איך למצוא ספקים ועוד.

מהו דרופשיפינג?

לפני שתלמדו כיצד להקים עסק עם dropshipping, תרצו לוודא שזהו המודל העסקי הנכון עבורכם. על מנת לקבל החלטה זו, חשוב להבין מהו בדיוק dropshipping וכיצד הוא פועל.

בקיצור, dropshipping היא צורה של הזמנות מסחר אלקטרוני המאפשרת לכם למכור מוצרים באתר שלכם שאינכם אחראים ישירות לאחסון או משלוח. במקום זאת, אתם רוכשים מוצרים בסיטונאות מיצרנים או מספקי דרופשיפינג, שעושים זאת עבורכם.

כיצד פועל דרופשיפינג?

עם ההגדרה הבסיסית הזו, בואו נפרט את אופן הפעולה של דרופשיפינג ביתר פירוט.

בסך הכל, ישנם שלושה צדדים המעורבים במודל העסקי של dropshipping של מסחר אלקטרוני – אתם, הקמעונאי, הלקוח והספק או היצרן.

לכן ניתן לסכם את תהליך דרופשיפינג כך:

  • לקוח קונה מוצר באתר המסחר האלקטרוני שלכם.
  • אתם שולח את פרטי ההזמנה לספק הדרופשיפ שלכם.
  • הספק בוחר, אורז ושולח את המוצר ישירות ללקוח.

היתרונות של דרופשיפינג

אז למה שתבחרו להקים עסק דרופשיפינג על פני סוג אחר של עסק?

בסך הכל, dropshipping הפך למודל עסקי פופולרי מכיוון שהוא הופך את הקמת עסק למסחר אלקטרוני לפשוט. המשלוח מטופל מההתחלה, והוספת מוצרים חדשים לקטלוג שלכם היא פשוטה ונעשת בכמה קליקים. הסיכון שלכם ממוזער מכיוון שלא תצטרכו לשלם עבור מלאי או אחסון, ואם המוצרים שאתם מוכרים אי פעם יאבדו פופולריות אתם יכולים פשוט לשנות אותם.

בנוסף, עלויות ההפעלה הן מינימליות. אתם קונים רק את מה שאתם יודעים שאתם יכולים למכור, והרבה ספקים לא יחייבו אתכם בכסף כדי להתחיל לעבוד איתם. בנוסף, dropshippers מציעים משלוחים זולים ויעילים יותר לספקים שלהם ממה שהיו מקבלים אחרת. כל מה שאתם צריכים לשלם הוא על אתר המסחר האלקטרוני שלכם וחיבור לאינטרנט.

לבסוף, רוב שירותי דרופשיפינג יאפשרו לכם לספק תוויות משלכם, כך שהלקוחות שלכם אפילו לא צריכים לדעת שאתם דרופשיפרים.

חסרונות Dropshipping

בשלב זה, dropshipping כנראה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. לרוע המזל, הרבה אנשים אחרים חשבו אותו דבר, מה שהופך את תעשיית הדרופשיפינג לתחרותית ביותר. בגלל כל התחרות הזו, שולי הרווח נמוכים מכיוון שהסוחרים מתחרים להציע את המחירים הנמוכים ביותר על פריטים פופולריים.

זה יכול להיות מעגל קסמים, מכיוון שאתם צריכים לעשות הרבה עסקים כדי לפצות על הרווחים הנמוכים שלכם, ובכל זאת יש לכם תחרות רבה על כל מכירה. אתם גם נתונים לחסדיהם של היצרנים או הספקים שאיתם אתם עובדים, מכיוון שהם שולטים בסיפוק המוצרים ובהחזרם, ובכל זאת עליכם להתמודד עם הלקוחות.

זה גם יכול להיות קשה יותר לבנות מותג כדרופשיפר, בהתחשב בכך שאתם מוכרים מגוון מוצרים של עסקים אחרים.

כיצד להקים עסק עם דרופשיפינג בחמישה שלבים

בסופו של דבר, זה תלוי בכם אם לקבוע אם דרופשיפינג הוא סוג העסק הנכון עבורכם כדי להתחיל.

עם זאת, אם תחליטו להשקיע בלמידה כיצד להקים עסק עם dropshipping, תוכלו להקל על התהליך על ידי פירוקו לשלבים קטנים יותר וניתנים לניהול, כפי שעשינו כאן:

שלב 1: תבינו את עניין הלוגיסטיקה.

הצעד הראשון להקמת עסק של דרופשיפינג הוא למעשה לעבור על הניירת ושלבים נוספים הכרחיים להקמת עסק. בשלב זה, למידה כיצד להקים עסק עם דרופשיפינג היא בדרך כמו הקמת כל סוג של עסק.

עם זאת, בעת הקמת העסק שלכם, תרצו:

  • לבחור ולרשום את שם העסק שלכם ו- DBA (אם רלוונטי).
  • החליטו על מבנה עסקי המתאים ביותר לצרכיכם (הבעלות הבלעדית, LLC).
  • רכשו מספר זיהוי מעסיק (EIN) לצורכי מס.
  • תלוי היכן אתם עושים עסקים ומה שאתם מוכרים, ייתכן שיהיה עליכם לרכוש רישיונות עסק והיתרים מהממשל הפדרלי, המדינה, המחוז והמקומי.

רישיונות עסק דרופשיפינג

בנוסף לרישיון ההפעלה הכללי שעשוי להידרש כדי להקים עסק דרופשיפינג במדינה הספציפית שלכם, ישנם קומץ רישיונות עסק נוספים הדרושים למכירה מקוונת.

  • אישור מוכר: מדינות רבות מחייבות אתכם לקבל אישור מוכר אם אתם מוכרים מוצרים שניתן להטיל עליהם מס. כפי שקורה ברוב סוגי רישיונות העסק, בין אם אתם זקוקים להיתר מוכר ובין אם לא, וכיצד תקבלו אותו ישתנה בהתאם למדינה שלכם, לכן תרצו להתייעץ עם סוכנות העסקים המקומית שלכם או עם מחלקת המסחר למידע נוסף.
  • רישיון מס מכירה: בדומה לאישור מוכר, נדרש רישיון מס מכירה כדי שתגבה ותגבה מס מכירה. המדינה והעיר שבה אתם גרים יכתיבו את הסוג הספציפי של דרישות מס מכירות ורישיונות שאתם צריכים לעמוד בהם, אז שוב, תרצו להתייעץ עם רשויות ממשל מקומיות כדי לוודא שאתם עומדים בהנחיות המתאימות.
  • אישור: לבסוף, במקומות מסוימים, עליכם לקבל אישור על הבית לצורך ניהול עסק מחוץ לביתכם. לעתים קרובות חל על מוכרים מקוונים שמשלחים מוצרים מביתם, אולם הפרטים משתנים בהתאם למיקום. לכן תרצו להתייעץ עם סוכנות הממשל המקומית שלכם כדי לקבוע אם נדרש רישיון מסוג זה או לא לעסק שלכם ב- dropshipping.

שלב 2: זיהוי שוק ובחירת נישה.

לאחר השלמת כל המשימות הסטנדרטיות, השלב הבא בתהליך הלמידה להקמת עסק עם דרופשיפינג יהיה תמצות הרעיון העסקי שלכם ב- dropshipping.

אחרי הכל, ב- dropshipping, לכם ולמתחרים שלכם יש גישה לאותם מוצרים והם עובדים עם ספקים המציעים רמות שירות דומות. לכן, המבדיל הגדול בין העסק שלכם לבין המתחרים שלכם יהיה מאמצי השיווק שלכם. כדי לשווק בהצלחה, עליכם לזהות יעד דמוגרפי ולמכור מוצר שמדבר אליהם בדרך כלשהי.

לאורך קווים אלה, אם אתם מחפשים את נישת הדרופשיפינג המתאימה לעסק שלכם, תוכלו לעקוב אחר הטיפים הבאים.

איך למצוא נישה בדרופשיפינג

  • תחשבו על מה שמעניין אתכם: קל יותר למכור את מה שאתם יודעים. שקלו את האינטרסים שלכם כשאתם מחפשים מוצר למכירה. רוב הסיכויים שאם אתם אוהבים את זה, אנשים אחרים גם מעוניינים בכך.
  • זהו שוק ספציפי: כאשר אתם מתחילים בפעם הראשונה, אתם רוצים להתמקד בקבוצת אנשים קטנה יותר מכיוון שאתם יכולים להתאים את העסק שלכם לצרכים הספציפיים שלהם. דוגמה לשוק ספציפי תהיה אנשים שמתאמנים בטאקוונדו. באופן אידיאלי, תמצאו שוק ומוצר שכבר מעניינים אתכם.
  • מחקר מילות מפתח: כדי לעזור לכם לזהות נישה, עליכם לבצע מחקר מילות מפתח באמצעות Google AdWords ו- Trends כדי לראות אם יש נפח חיפוש כלשהו סביב המוצרים שאתם רוצים למכור. ככל שנפח החיפוש גבוה יותר, כך הביקוש למוצר גבוה יותר.
  • ראו מה נמכר באינטרנט: דרך נוספת למצוא מוצרים מבוקשים היא על ידי בדיקת רשימות “הנמכרות ביותר” בשוקי מסחר אלקטרוניים מרכזיים כמו אמזון ואיביי. תוכלו גם לבצע חיפוש פשוט בגוגל או להשתמש בכלי מילות מפתח כדי לראות כמה אנשים מחפשים את המוצר או הנישה שאתם שוקלים.
  • מעורבות במדיה חברתית: בדקו עם מה אנשים בנישה שלכם עוסקים בפלטפורמות גדולות של מדיה חברתית, כמו Reddit, Facebook ו- YouTube.
  • מחקר תחרות: ברגע שאתם חושבים שמצאתם שוק נישה, חקרו את התחרות במרחב זה. תרצו להתייעץ עם כמה מאותן פלטפורמות – גוגל, אמזון, איביי, מדיה חברתית, בין שאר הערוצים – כדי לראות כיצד מתחרים בתחום מוכרים את המוצר שלכם. באופן אידיאלי, תוכלו למצוא נישה שיש לה תחרות מסוימת – מה שמעיד על כך שיש ביקוש לקונים ורווחים להרוויח – אך לא תחרותי מדי, בו לא תוכלו להתבלט בין שאר המוכרים המציעים המוצר הזה.
  • העריכו רווחיות: לבסוף, לאחר שזיהיתם שוק ומוצר, תרצו להעריך את רווחיות הרעיון שלכם. עם שוליים של dropshipping כל כך נמוכים, אתם רוצים להבטיח שאתם באמת יכולים להרוויח כסף בנישה שלכם. מדריך הספקים dropship SaleHoo ממליצים למכור מוצר לא עונתי שאינו נשלט על ידי מותגים גדולים, זול למשלוח, וקמעונאי במחיר של לפחות 15 $.


לבסוף, כשזה מגיע ללמוד כיצד להקים עסק עם dropshipping, מציאת נישה יכולה להיות אחד השלבים הגוזלים יותר זמן. עם זאת, חשוב להקדיש את הזמן הדרוש כדי לזהות את הנישה
הנכונה כדי להעמיד את העסק שלכם במקום הטוב ביותר להצלחה.

שלב 3: מציאת הספק הנכון.

ברגע שבחרתם בנישה שאתם רוצה להתמקד בה עם מוצר ספציפי, הגיע הזמן למצוא ספק שמוכר את המוצר הזה. לשם כך, אם אתם תוהים מאיפה ניתן להשיג מוצרים לדרופשיפינג, התהליך לא אמור להיות קשה כמעט כמו זיהוי נישה – מכיוון שישנם מגוון ספקים המציעים מיליוני מוצרים.

עם זאת, ספק הדרופשיפ שלכם הוא שותף מרכזי בעסק שלכם. על מנת למצוא את הספק הנכון, אנחנו ממליצים לתת עדיפות לקריטריונים הבאים:

  • ניסיון: אתם רוצים לוודא שלספק שלכם יש רקורד מוכח בעסקי הדרופשיפינג וגם מספק שירות לקוחות טוב. לפני שתחליטו, תחפשו את ציון מקדם הרשת שלהם ותראו מה אומרים עליהם באתרי סקירה כמו TrustPilot ו- Better Business Bureau.
  • עמלות: כשהרווחים כל כך נמוכים, אתם רוצים dropshipper שלא יפגע בכם עם עמלות בלתי סבירות. שוב, SalesHoo אומר שאסור לכם לשלם יותר מ -5 $ לפריט עבור גרב, אריזה ומשלוח. כמה משלוחים גם יחייבו אתכם בתשלום חודשי קטן על העבודה איתם.
  • משלוח מהיר: עם דרופשיפינג, הציפייה היא שהמוצר יגיע תוך שבוע עד שבועיים (מרבית הדרופשיפרים נמצאים בסין). יותר מאוחר מזה וסביר להניח שתתמודדו עם תגובה חריפה מצד הלקוחות שלכם.
  • דוגמאות מוצרים: סכנה תעסוקתית גדולה עם דרופשיפינג היא ספקים שמוכרים מוצרים באיכות נמוכה. לפני התקשרות עם ספק כלשהו, ​​עליכם לבקש ולקבל דוגמאות של המוצרים שברצונכם למכור.
  • הפניות: ספק טוב יספק לכם הפניות לעסקים אחרים איתם הם עובדים על פי בקשה. אם הם מסרבים, ראו בכך דגל אדום.


אז, עכשיו שאתם יודעים מה לחפש כדי למצוא את הספק הנכון של dropshipping, בואו נפרט כיצד למצוא את אותו ספק.

כיצד למצוא ספקים לדרופשיפינג

כאשר אתם מנסים למצוא ספק לדרופשיפינג, יש לכם בעצם שתי אפשרויות: שוקי dropship ויצרנים.

שוקי דרופשיפינג

עבור אלה החדשים בדרופשיפינג, הדרך הקלה ביותר להתחיל היא עם שוקי דרופשיפ. אלה עסקים שקיימים לעבודה עם dropshippers של מסחר אלקטרוני. רובם מוכרים מיליוני מוצרים שונים שהם רוכשים בסיטונאות מיצרנים ויבואנים ומוכרים לספקים בתעריף.

השחקנים העיקריים בתעשייה מציעים תוספים מיוחדים המשתלבים עם אתר המסחר האלקטרוני שלכם. למרות שאנחנו מעודדים אתכם לבצע מחקר משלכם על dropshipping, כמה שמות שכדאי להכיר כוללים:

  • שוקי Oberlo: שירות חינם המשתלב עם Shopify
  • AliExpress: שירות חינם המציע את אחד משווקי המוצרים הגדולים של dropship
  • Wholesale2B: עולה 24.99 $ לחודש ומשתלב ישירות עם BigCommerce ו- Shopify
  • Dropship Direct: שירות חינם עם יותר מ -100,000 מוצרים זמינים
  • דובה: עולה 29 $ לחודש ומשתלב ישירות עם Shopify ו- Volusion


כשאתם מסתכלים על כל אחד מהספקים למעלה, או מבצעים חיפוש משלכם בגוגל אחר מקומות אחרים, אנחנו רוצים להבטיח שתזכרו את הקריטריונים שדנו בהם – הספק הנכון לא צריך להציע רק את המוצרים שאתם צריכים, אלא גם להיות זול ושותף אמין בעסקי הדרופשיפינג שלכם.

יצרנים ויבואנים

למרות שמשווקי dropship מציעים לסוחרים דרך קלה להשיק את העסק שלהם, עבודה עם יצרנים ויבואנים היא המקום שבו באמת תרוויחו את כספכם. זה בגלל שאתם יכולים לנתק את איש הביניים (שוקי הדרופשיפ) ולקנות סיטונאי ישירות מהמקור.

אולם עם זאת, ליצרנים יש בדרך כלל ספי נפח הזמנה ממוצעים שאולי לא תוכלו לעמוד בהם. הם בדרך כלל לא מציעים אינטגרציה חלקה עם פלטפורמת המסחר האלקטרוני שלכם, מה שאומר הרבה יותר עבודה עבורכם מבחינת הוספה וניהול מלאי. לכן, אנחנו ממליצים לחכות עד שתקבלו אחיזה בתעשייה לפני שתמכרו מוצרי מקור ישיר ותעבדו עם יצרנים.

שוב, למרות שעבודה עם יצרנים עשויה להיות יותר מדי כאשר אתם רק מתחילים את העסק שלכם ב- dropshipping, תוכלו להשתמש בספריות המקוונות הבאות כדי לראות מה יש להם להציע:

ליצרנים מקומיים:

  • ThomasNet
  • Maker’s Row
  • Genius

ליצרנים בינלאומיים:

  • Alibaba
  • IndiaMart
  • Sourcify למקורות

בדומה לזיהוי נישה, מציאת הספק הנכון מוצרי dropshipping שלכם יכולה לקחת זמן. אולם כפי שהזכרנו מכיוון שספק המוצרים שלכם יהיה מרכיב כה קריטי בעסק שלכם, חשוב לחפש בין האפשרויות כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לתמוך בעסק שלכם.

שלב 4: בניית אתר מסחר אלקטרוני.

בשלב זה זיהינו שוק ובחרנו ספק. כעת, השלב הבא בהקמת עסק דרופשיפינג הוא בניית האתר בפועל בו נמכור את המוצרים שלנו.

ישנן שתי דרכים להתמודד עם זה. אתם יכולים ליצור חנות בשוק מסחר אלקטרוני מרכזי כמו אמזון או eBay, או לבנות את האתר שלכם מאפס באמצעות ספק פלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Shopify או WooCommerce. בואו נחקור כל אפשרות:

שוקי מסחר אלקטרוני

היתרון במכירה בשווקים מבוססים כמו אמזון הוא שקל להגדיר אותם והמשתמשים מוצאים שהם אמינים.

עם זאת, שימוש בשוק מסחר אלקטרוני מגביל ברצינות את עצמאותכם כסוחרים, מכיוון שתהיה לכם שליטה מוגבלת על המיתוג, העיצוב והשיווק של החנות שלכם. בנוסף, פלטפורמות אלה יחייבו אתכם בתשלום על כל מכירה שתבצע, ועליכם לעמוד בתנאי השירות שלהן.

פלטפורמות מסחר אלקטרוני

אם אתם עומדים להיות dropshipper, אנחנו ממליצים לבנות אתר מסחר אלקטרוני משלכם. כפי שאמרנו קודם לכן, השיווק שלכם הוא זה שיבדיל אותך מהמתחרים שלכם, ואתרי מסחר אלקטרוני מציעים לכם הרבה יותר פונקציונליות בהקשר זה.

יש הרבה ספקי פלטפורמות מסחר אלקטרוני טובות בחוץ. הבחירה באיזו פלטפורמה להשתמש לעסק שלכם תהיה תלויה באופן חלקי במיהו ספק הדרופשיפינג שלכם, מכיוון שחלקם מציעים שילובים ישירים. אם אתם משתמשים באוברלו, למשל, הגיוני מאוד למכור ב- Shopify.

באופן כללי, תשקלו איזה סוג של חנות אתם רוצים כאשר אתם מחליטים על הפלטפורמה שלכם. חנויות ממוקדות מוצרים יותר ירוויחו מלהיות בפלטפורמות כמו Shopify או BigCommerce, מכיוון שהן מציעות הרבה פונקציונליות של מוצרים.

אם אתם רוצים שהחנות שלכם תהיה ממוקדת יותר בתוכן (מה שיכול להוות ברכה למאמצי השיווק והקידום אתרים), תשקלו להשתמש ב- WooCommerce, המשתלבת עם מערכת ניהול התוכן וורדפרס.

שלב 5: ביצוע אופטימיזציה ושיווק האתר שלכם.

לאחר שבאמת יצרתם והשקתם את אתר הדרופשיפינג שלכם, השלב האחרון יהיה לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להביא לקוחות.

לכן, ללא קשר לפלטפורמה שתבחרו, תצטרכו לשווק באגרסיביות ולייעל את האתר שלכם לחיפוש. הדבר נעשה בדרך כלל באמצעות שילוב של שיווק בדוא”ל, מודעות בתשלום ומדיה חברתית. לכל גישת שיווק מסחר אלקטרוני יש יתרונות משלה. אנחנו ממליצים להסתמך על כמה המתאימים לכם ביותר.

  • שיווק בדוא”ל: לרוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני יש תוסף לכלי שיווק בדוא”ל כמו MailChimp. אספו את הודעות האימייל של לקוחותיכם והפנו אליהם מדי שבוע תוך הדגשת מוצרים חדשים, מכירות ותכנים באתר שלכם.
  • מודעות פייסבוק וגוגל: תוכלו לפרסם מודעות לאתר שלכם שיופיעו עבור מונחים הקשורים לעסק שלכם בפייסבוק ובגוגל. שניהם נותנים לכם את היכולת להתחבר לקהל עצום ולמקד את הנישה הספציפית שלכם. תוכלו גם לשלם תוספת כדי להבטיח שהמודעות שלכם יגיעו לשוק היעד שלכם.
  • מדיה חברתית: פרסום תוכן הקשור לעסק שלכם בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ופלטפורמות גדולות של מדיה חברתית הוא דרך חסכונית לשווק את העסק שלכם באופן אורגני.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): קידום אתרים צריך להיות עמוד השדרה של כל מאמצי השיווק שלכם. זוהי קבוצת אסטרטגיות המשפרות את דירוג האתר שלכם במנועי חיפוש. הצעדים שאתם יכולים לנקוט כדי לשפר את SEO של מסחר אלקטרוני כוללים עבודה עם בונה אתרים המתעדף SEO (כמו WooCommerce), עיסוק בשיווק תוכן מבוסס מחקר מילות מפתח ובניית מספר הקישורים הקישורים לאתר שלכם.

כיצד לקבל מימון לעסק דרופשיפינג

למרות שעלות הקמת עסק דרופשיפינג היא מינימלית למדי, היא עדיין קיימת. לכל הפחות, אתם תשלמו עבור אתר המסחר האלקטרוני שלכם, מלאי וכמה עלויות משלוח ושיווק.

ישנם כמה דרכים שונות שאתם יכולים לנקוט בכדי לממן עסק של דרופשיפינג. הם כאלה:

  • קו אשראי עסקי: אתם יכולים לחשוב על  מסגרת אשראי עסקית כתערובת של הלוואה וכרטיס אשראי, המאפשרת לכם למשוך כנגד סכום מימון שאושר מראש, ולשלם רק ריבית על מה שאתם לווים. זה הגיוני עבור משלוחים שצריכים לשלם רק על ההוצאות כשהם צצים, כמו קמפיינים שיווקיים.
  • מימון מלאי: אם אינכם יכולים לעמוד במחירים הסיטונאיים המוצעים על ידי ספקי דרופשיפינג, מימון מלאי עשוי להיות הגיוני עבורכם. במימון מלאי, המלווה מספק את הכספים לחלק גדול מהמלאי, והמוצרים שנרכשים בכספים אלה משמשים כבטוחה למימון עצמו. כל עוד אתם מבצעים את התשלומים המתוזמנים בזמן ובמלא, המלאי הוא שלכם וכפי שאתם מוצאים לנכון. היזהרו עם זאת; אם לא תצליחו לשלם, המלווה שלכם עשוי להחזיר את המלאי שלכם כהחזר החוב.
  • כרטיס אשראי לעסק: אם אתם מתקשים להבטיח הלוואה, נסו להשתמש ב כרטיס אשראי לעסק. אם אתם יכולים להעפיל לכרטיס אשראי עסקי ל- APR 0%, תוכלו להוציא לתקופה שנקבעה מראש מבלי לשלם ריבית. לאחר שתסתיים תקופת ההיכרות, ה- APR שלכם יכנס לשיעור שישתנה בהתאם לשיעור הפריים בשוק, לכן הקפידו לעיין בתנאי ההנפקה למידע העדכני ביותר לגבי APR.


שימו לב שאם אתם מחפשים הלוואה, המלווים המקוונים יהיו ההימור הטוב ביותר שלכם. דרופשיפינג היא תעשייה תחרותית ביותר, והבנקים נוטים להימנע מסכנות. מלווים מקוונים מציעים גם מימון מהיר יותר וגמישות רבה יותר.

השורה התחתונה

כעת, לאחר שהגענו לסוף המדריך שלנו, אמורה להיות לכם תחושה טובה כיצד לפתוח עסק עם דרופשיפינג.

לכן חשוב לזכור, למרות שהתחרות עלולה להיות קשה, הדרך הטובה ביותר להבחין בין העסק שלכם למתחרים ליצירת קונספט ממוקד ביותר, לשתף פעולה עם הספק הנכון ופלטפורמת המסחר האלקטרוני ולהשקיע רבות במאמצי השיווק שלכם.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס