כיצדמכירת אותם מוצרים כמו כולם

13.10.21  | נכתב ע”י דנה כהן  |  9 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

להתמודד עםעם Oberlo, יש לך גישה למיליוני מוצרים. זה יכול להיות קצת מתסכל לגלות שהמתחרים שלך מוכרים ויש להם גישה לאותם מוצרים בדיוק כמוך. עם זאת, יש דרך ברורה להתבלט כאשר אתה מוכר את אותם מוצרים כמו כולם. הסוד להשמדת התחרות שלך הוא שליטה ביצירתיות.

ייתכן שתצטרך להשקיע קצת יותר עבודה בכדי להעניק לעצמך את היתרון התחרותי אך קל לביצוע ובהחלט כדאי. במאמר זה, אשתף כיצד להתבלט בעת מכירת אותם מוצרים כמו כולם.

1. תמונות המוצר

החלק החשוב ביותר בדף המוצר, מלבד כפתור הקנייה, הוא תמונת המוצר. אנשים תמיד רוצים לראות מה הם קונים. אתה יכול לכתוב את תיאור המוצר הטוב ביותר בעולם, אבל אם אין תמונה, הסיכויים שהמכירות יהיו קלושים.

בעת דרופשיפינג, כולם יכולים לייבא את אותן תמונות המוצר. עם זאת, טריק קטן שאני אוהב לעשות, וזה קצת יותר עבודה, הוא פוטושופ התמונה לעיצוב אחר. אתה יכול לרכושמאת דוגמאותThemeForest.net, CreativeMarket.com או אתרים דומים. לדוגמה, אם אתה מוכר טאבלטים, תוכל לרכוש מחשב שולחני ולצלם את הטאבלט על התמונה. אם אתה מוכר כלי אוכל, אתה יכול לקנות דוגמנית מסוגננת עם פרחים אלגנטיים. אם אתה מוכר אמנות, אתה יכול לקנות רקע קיר ופוטושופ התמונה על סגנונות קיר או צבעים שונים, כך שאנשים יוכלו לראות זאת טוב יותר עבור ביתם.

לפני:

אחרי:

אם מדגמים לא עובדים טוב לנישה שלך, אתה יכול להשתמש בתמונת מלאי כדי ליצור רקע ייחודי לתמונה שלך או לשחק עם צבעי רקע שונים כדי לתת לה את הפופ הנוסף הזה.

לאחר שהעלית את התמונות שלך לשלב הבא, תרצה לשים אתשלך המיתוג במקום כלשהו על התמונה כדי לסייע במניעת העתקה. אתה יכול לשמור אותו עדין על ידי סימון הלוגו שלך בפינה התחתונה. בנוסף, תוכל לחפש בתמונה שלך בגוגל כדי לראות מי עוד גנב את העיצוב שלך מכיוון שבאמת תהיה בבעלותך.

2. סרטוני מוצרים

רוב החנויות של אוברלו אינן מנצלות וידיאו בחנויות שלהן. בהתחלה, תוכל ליצור סרטוני מוצר על ידי הצגת מצגת של תמונות המוצר שיבאת בזמן שאתה מדבר על היתרונות של כל מוצר לצופה. יש אנשים שמעדיפים להאזין לאודיו מאשר לקרוא את תיאור המוצר.

ככל שהעסק שלך גדל, תוכל לשלוח מייל לשעבר ללקוחות לשעבר ולבקש מהם לבצע סקירת וידאו לצורך הוכחה חברתית. אתה יכול לספק להם קוד הנחה מיוחד עם שמם (כלומר AMANDAJONES) אשר גם תמריץ רכישות עתידיות.

על פי Kissmetricsהסיכוי שלמבקרי,האתר לרכוש את המוצר שלך הוא 64-85% לאחר צפייה בסרטון בדף המוצר. אתה תספק ללקוחות ערך רב יותר שיביא לשיעור המרות גבוה יותר. תרצה להוסיף סרטונים לדפי המוצר הפופולריים ביותר שלך, כיוון שיהיה עוד יותר קל להמיר אותם.

השתמש בפוסט זה של גארת ‘ברומל כדוגמה. במקום ‘יום הולדת שמח’ ייתכן שתרצה שהלוגו שלך יהיה באותו מקום. בעת יצירת הסרטון שלך, תרצה לקבל שיחת קול המתארת ​​את המוצר וייתכן שתרצה לשנות את מהירות התמונות אלא אם יש לך מספר גרסאות.

3. בלוג

דרך קלה נוספת להתבלט היא על ידי יצירת תוכן בלוג רגיל. אפשר לייצר מכירות לבלוגים קטנים מהיום הראשון. הפוסט השני בבלוג שכתבתי בחנות שלי הניב לנו שתי מכירות באמצעות מיקוד מחדש של הבלוג בלבד, וזו הייתה אחת המודעות הזולות ביותר שהפעלתי. שתי מכירות אולי לא נראות הרבה, אבל עדיין לא הוספנו אפילו לאינדקס ולא היה לנו קהל. דמיין את האפשרויות כאשר אתה מייצר תוכן במשך יותר משנה.

כשזה מגיע לתוכן, תרצה לכתוב 5-7 פוסטים בבלוג בשבוע אם אתה מנהל את האתר בעצמך. אם יש לך צוות, תוכל לעקוב אחר עצות הבלוג של ניל פאטל ולפרסם תוכן ייחודי 3 פעמים ביום, כל יום, כדי להשיג 1,000,000 מבקרים בחודש לאורך זמן. קבלת תוכן טרי מספר פעמים בשבוע גורמת לאנשים לחזור לאתר שלך יותר מפעם אחת. זה גם יוצר אפיקים נוספים שניתן למצוא. זה גם מאפשר לדפדפנים להרגיש שהם יכולים לסמוך עליך. זהו משחק לטווח ארוך. זה הרבה עבודה אבל זה משתלם – תרתי משמע.

חלק את התוכן שלך לשתי קטגוריות: חיפוש ו- clickbait. על ידי יצירת שני סוגי התוכן תגדל באופן אורגני. תוכן החיפוש יכלול את משחק ה- SEO שלך כך שתוכל לדרג ב- Google. התוכן של קליקבייט נועד לעזור לך להניע תנועה היום. כדאי להחליף בין שני סוגי התוכן.

אנשים לא יכולים פשוט להעתיק את התוכן הייחודי שלך? כמובן. אבל אז גוגל מענישה אותם על תוכן כפול. ומכיוון שהיית יוצר התוכן תראה סמכותי יותר. בנוסף, אפילו שונאים שחורים שמסובבים תוכן לא מגיעים רחוק מאוד לטווח הארוך.

לרוב האנשים אין את הסיבולת לכתוב תוכן לאורך זמן, כך שהוא לאט לאט יורד מהרדאר שלהם וגורם לאתר שלהם להיראות כאילו הוא אינו פעיל יותר, מה שנותן לך יתרון.

4. הציע משלוח לכל העולם בחינם

אף אחד לא רוצה לשלם עבור המשלוח. לדברי דיוויד בל, פרופסור לשיווק בוורטון, אנשים מעדיפים משלוח חינם (בשווי 6.99 $) מאשר הנחה גבוהה יותר על המוצר (בשווי 10 $).

עם משלוח ePacket, עלות המשלוח היא בממוצע רק כמה דולרים תוך אספקת מוצרים בדרך כלל תוך 30 יום תוך מתן מעקב מדלת לדלת. קליטת עלויות המשלוח תסייע בהורדת תעריפי העגלות הנטושות.

חלק מהחנויות בוחרות להציע משלוח חינם בתנאים מסוימים. לדוגמה, ‘משלוח חינם על כל ההזמנות מעל $ 25’. בסופו של דבר, משלוח חינם מגדיל את ההמרות טוב יותר מהוספת תנאים אלה. למרות שהתנאים עשויים לסייע בהעלאת ערך ההזמנה הממוצע זה עשוי למנוע מלקוחות מסוימים אפילו לקנות.

על פי TechCrunch, כמעט מחצית מכל הקמעונאים המקוונים מציעים משלוח חינם, מה שהופך את החנות שלך לאטרקטיבית יותר ללקוח פוטנציאלי אם אתה מציע אותה.

5. ספק תמיכת לקוחות אפית

הדרך המוערכת ביותר להבדיל את המותג שלך משני היא על ידי מתן תמיכת לקוחות טובה יותר. רוב העסקים מציעים תמיכה רבה לפני ביצוע המכירה. עם זאת, האופן שבו אתה מתייחס ללקוחות שלך כאשר הם אינם מרוצים מהמוצר שלהם, לאחר קבלתו, יכול לעשות עולם הבדל. גם אם אתה מוכר את אותם מוצרים כמו מישהו אחר, אם אתה מספק תמיכה טובה יותר, סביר להניח שהם יקנו ממך שוב בעתיד במקום המתחרה שלך.

כשמדובר במתן תמיכת לקוחות אפית שקול את הדברים הבאים: היו

  • ידידותיים: במהלך החגים תוכלו לשלוח ללקוחותיכם כרטיס חג המודה להם על רכישתם. אם העסק שלך תורם אחוזים לצדקה אתה יכול ליידע אותם שהרכישה שלהם עזרה לך לגייס סכום כסף מסוים עבור הצדקה. תוכל גם לתת להם קוד הנחה VIP משלהם לרכישות עתידיות. במידת האפשר, וודא שהפתק בכתב יד ומותאם אישית כך שידעו שזה לא היה רק ​​כרטיס גנרי ששלחת לכולם.
  • היו מכבדים: לפעמים כאשר לקוחות לא מרוצים, הם יכולים לכתוב כמה מיילים זועמים. עם זאת, בשום מקרה אסור לך להגיב אליהם באותו אופן. התפקיד שלך הוא להפוך את המצב. על ידי שמירה על קור רוח, כבוד וחיוביות, תוכל לעזור להאיר את יום הלקוח שלך תוך פתרון הבעיה.
  • תן להם את מבוקשו: אם הלקוח שלך מבקש החזר כספי על מוצר, ספק אותו ללא שאלות. יותר מדי חברות מנסות יותר מדי להחזיק מעמד בלקוחות שאינן אמורות להיות כאלה. כשזה מגיע לשימור, מדובר בלספק ללקוח סיבות להישאר לפני שהוא רוצה לעזוב. לא מדובר בכפייה עליהם להישאר ברגע שיחליטו. לפעמים לקוחות רוצים החזרים מסיבות שאין להם שום קשר למוצר או לחברה שלך, אז אל תיקח את זה באופן אישי כשהם מבקשים אחד כזה.

סע מעל ומעבר: יש להניח את הלקוחות שלך על כף רגל, הם נותנים לך את רכושם היקר ביותר: זמן וכסף. הם נותנים לך את זמנם כאשר הם עוקבים אחריך ברשתות החברתיות והם נותנים לך את כספם בעת רכישת המוצר שלך. התייחס אליהם כמו לחבר הכי טוב שלך. צור תוכן שהם יאהבו. הגיבו להערות ברשתות החברתיות, פוסטים בבלוג ומייל והכירו אותן. מדי פעם שלחו לכמה לקוחות מתנה חינם להגיד תודה.

6. יש מוצרים בלעדיים

הסוד להתבלט בעת מכירת אותם מוצרים כמו כולם הוא מתן מבחר גדול של מוצרים על ידי שילוב של מוצרים משופרים ומוצרים בלעדיים. אפילו לקמעונאים הגדולים ביותר כמו וולמארט יש שילוב של השניים. עלות יצירת חנות של מוצרים ייחודיים בלבד הינה גבוהה והשוליים נמוכים. הסיכון במכירת סחורות רק הוא שתפספס יתרון תחרותי.

המוצרים הבלעדיים שלך לא חייבים להיות מוצרים פיזיים הדורשים משלוח. אתה יכול ליצור פריטים להדפסה, ספרים אלקטרוניים או קורסים. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדי נשים תוכל ליצור ספר אלקטרוני על יצירת מראה אופנתי. אם אתה מוכר פריטי עיצוב לבית, תוכל למכור יצירות אמנות להדפסה לבית. אם אתה מוכר מוצרי כלבים אתה יכול ליצור קורס אילוף כלבים שאנשים יכולים להוריד.

7. הוסף אישיות

כדי להתבלט בעת מכירת אותם מוצרים כמו כולם, יהיה עליך להוסיף קצת אישיות למוצרים שאתה מוכר. העותק שאתה כותב יכול להביא את המוצרים שלך לחיים או לפחות להביא חיוך על פניו של הלקוח. אל תפחד להיות שובב עם העותק שלך. הלקוחות שלך יעריכו את זה. אוברלו מייבא את כל המידע על המוצר הדרוש ללקוחותיך, אך עליך לקחת אותו לשלב הבא ולהביא את המילים האלה לחיים. עם דוגמת טיפסי אלפים להלן, אתה רואה קופירייטינג משובב. ההעתק גם נותן המלצות כיצד להלביש את הפריט ליצירת מראה ‘חוץ מהרגיל’.

מחוץ לתיאור המוצר, העתקה עדיין ממלאת תפקיד חשוב. הגרפיקה שלך, דף אודותינו ופוסטים בבלוג יכולים להיות גם שנונים. באמצעות דף ‘אודותינו’ תוכל להוסיף אישיות על ידי הצגת תמונות שונות של עצמך הקשורות לנישה שלך. לדוגמה, אם אתה מנהל חנות מוצרי חתולים, בדף ‘אודותינו’ יכולה להיות תמונה שלך מוקפת בחתולים תהיה דרך מהנה להראות את האישיות שלך. אם החנות שלך מוכרת מזל”טים, תוכל לצפות בסרטונים שלך משחקים עם אחד מהמוצרים שלך. אם אתה מוכר מוצרי הריון או תינוקות, תוכל לקבל תמונה שלך עם התינוק שלך.

בעזרת הודעות הבלוג שלך, תוכל להוסיף אישיות על ידי הצבת קבצי GIF מצחיקים או גרפיקה. בעזרת תמונות הבאנר שלך, תוכל להוסיף את האישיות שלך בעזרת בחירות הצבעים, ההעתקה והתמונות שלך.

האופן שבו אתה מציג את האישיות שלך תלוי בדרך שבה אתה רוצה שהמותג שלך יראה. זכור שאנשים בדרך כלל לא מתאהבים במותגים, הם מתאהבים באנשים. אנשים אוהבים את אפל בגלל סטיב ג’ובס. אנשים אוהבים את פייסבוק, אינסטגרם ו- SnapChat מכיוון שהם מסוגלים להתחבר ולהישאר מעודכנים עם חברים ובני משפחה מכל רחבי העולם בקלות. בעת הצגת המותג שלך, חשוב להראות את הצד האנושי שלך.

8. קבל יותר ביקורות

דרך קלה להתבלט בעת מכירת אותם מוצרים כמו כולם היא לקבל יותר ביקורות מהמתחרים שלך. ככל שהחנות שלך גדולה יותר הסיכויים שהלקוחות שלך יקנו ממך מכיוון שתראה פופולרי יותר. זה גם יעזור להגדיל את שיעור ההמרות שלך בחנות שלך מכיוון שלקוחות יוכלו לראות לקוחות שקנו מהחנות שלך באמצעות המוצר שלך באמצעות תמונות או סרטונים.

כדי לקבל ביקורות נוספות תוכל ליצור קשר עם לקוחות בכדי להשאיר חוות דעת. שלח באופן אישי כל לקוח על מנת להשאיר סקירה בדף המוצר. תוכל לקבל כמה שאלות עליהן עליהן להשיב על מנת לקבל סקירה מעוגלת היטב.

שאלות שאתה יכול לשאול הן:

  • האם היית ממליץ על מוצר זה לחבר? אם כן, מדוע?
  • מה גרם לך לקנות את המוצר הזה?
  • אילו יתרונות מוצר אתה אוהב ברכישה שלך?
  • מה יהפוך את המוצר הזה לטוב יותר?
  • האם צילמת תמונות שלובשת או משתמשת במוצר שתרצה לשתף?
  • יש לך עוד משהו שתרצה להוסיף?

הציעו להם תמריץ לעזיבת הביקורת כגון הנחה או מתנה קטנה. שלח להם את הקישור הישיר להיכן להשאיר ביקורת על סמך המוצרים שנרכשו. אם הם בוחרים לא להשאיר ביקורת אל תוותרו על קבלת ביקורות לגמרי. עם הזמן, אם תמשיך לבקש ביקורות כ 2-4 שבועות לאחר שכל לקוח קיבל את המוצרים שלו, תגלה שתזכה לביקורות רבות יותר מהמתחרים שלך.

9. התמקדו בחוויה על

מנת להתבלט כאשר אתם מוכרים את אותם מוצרים כמו כולם, בכל יום אתם צריכים לשאול את עצמכם ‘מה אני יכול לעשות היום כדי לקחת את החנות שלי לשלב הבא כדי ליצור חוויה אפית עבור הלקוחות שלי? ‘ אם תעשה זאת כל יום, תגלה שהחנות שלך תשתפר כל הזמן. כשזה מגיע למציאת מודל לחיקוי הטוב ביותר לשאוף לדיסני תופס בקלות את אחד המקומות הראשונים.

באתר שלהם Disney Movie Rewards, הם מציעים פרסים כתודה על רכישת הסרטים שלהם. עם זאת, אתה יכול גם להרוויח נקודות ולקבל גישה לחנויות חינם גם ללא רכישות. ביום ההולדת שלך אתה מקבל נקודות. אם אתה ממלא סקר, אתה מקבל נקודות. עם הנקודות שלך, אתה יכול להוריד פריטים להדפסה, לקבל צלמיות, סרטים ואפילו סיור באולפני וולט דיסני. למרות שהחנות שלך לא תוכל לספק את כל אותם הפרסים, תוכל להציע מוצרים להורדה מיידית בחינם ומתנה קטנה בחינם ללקוחות הרוויחים נקודות מרכישת המוצרים שלך.

בכל הנוגע לחוויה המקוונת שלך, עליך ליצור חוויה בולטת. אם תסתכל באתר DisneyStore.com, תגלה שהעותק והתמונות שלהם מספרים סיפור. הם מאפשרים לך לדמיין את עצמך עם המוצר שעוזר לגרום לך, או במקרה זה לילדים שלך, לרצות את המוצרים שלהם.

גם כשמדובר בקטגוריות כותרות, דיסני ממש חשבה על כל קטגוריה אפשרית שהלקוחות שלה ירצו לקנות. יש להם מבחר מרשים של קטגוריות מוצרים. אתה יכול לעיין במוצרים המבוססים על סרטי דיסני האהובים עליך. אתה יכול למיין את קטגוריות המוצרים כגון בגדים, קישוטים, מזוודות. אתה יכול גם למיין לפי קבוצת הגיל שלך כמו בנות, בנים, תינוקות ומבוגרים. אם ראיתם משהו בפארק דיסני ושכחתם לקנות אותו תוכלו לקנות אותו באינטרנט בקטע פארקי דיסני שלהם. בעת יצירת קטגוריות לאתר שלך, עליך לחשוב על כל הדרכים השונות שהלקוחות שלך היו קונים. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדים, תוכל גם לאפשר ללקוחות למיין לפי צבע וגודל כך שאנשים יוכלו למצוא טוב יותר את מבוקשם.

10. עדכן את האתר שלך מדי יום

יזמים רבים מאבדים עניין בחנויות המסחר האלקטרוני שלהם לאחר מספר חודשים. רבים סובלים מתסמונת אובייקט מבריק ויעברו לנישה אחרת שתשאיר אותם מעוניינים. אם אתה באמת רוצה לבלוט כאשר אתה מוכר את אותם מוצרים כמו כולם, עליך להתחייב לחנות שלך לתקופה ארוכת טווח.

אם תוסיף מוצרים ותכנים חדשים מספר פעמים בשבוע במשך למעלה משנה, תדורג גבוה במנועי החיפוש. כדי להוסיף, תיתן גם ללקוחות סיבה להמשיך ולחזור לחנות שלך מכיוון שתמיד יהיה לך תוכן טרי לעיון בהם.

הוספת תוכן טרי בבלוג וברשתות החברתיות מאפשרת לאנשים לדעת שאתה עדיין מנהל את החנות שלך. אם נראה שזה לא פעיל אנשים יכולים לבחור לגלוש למקום אחר כיוון שהם עשויים לחשוב שהם לא יקבלו את המוצר שלהם אם הם מזמינים. זה נותן לך יתרון על פני המתחרים שאולי הם לא פעילים באינטרנט.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס