כיצד לתכנן קמפיין מודעות בפייסבוק לחגים

12.10.21  | נכתב ע”י לירון לבו |  5 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

האם אתה מתכנן להשתמש במודעות פייסבוק כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלך בתקופת החגים? מחפש תהליך אמין שיבטיח שהקמפיינים שלך יצליחו?

במאמר זה תגלו חמישה שלבים מרכזיים להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות ממסעות הפרסום שלכם בפייסבוק בתקופות שיא של מכירות חג.

מספר 1: בצע אופטימיזציה של האתר שלך לתנועת מודעות בפייסבוק

הפיקסל של פייסבוק הוא פיסת קוד קטנה המאפשרת לך לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתר שלך. הפיקסל הוא חלק מרכזי בפרסום בפייסבוק מכיוון שהוא מאפשר לך לעקוב אחר הקמפיינים שלך, למקד מחדש את הלידים החמים ביותר שלך ולמצוא אנשים הדומים לקונים שלך

כדי להפיק את המרב מהפיקסל של פייסבוק, התקן אותו בהקדם האפשרי כדי להתחיל לאסוף נתונים ממבקרי האתר שלך. כמו כן, עליך להוסיף את קודי האירוע כדי להקליט מתי מתרחשים אירועים ספציפיים, כגון כאשר מישהו מוסיף מוצר לעגלתו או מבצע רכישה.

צפה בסרטון זה כדי ללמוד כיצד להגדיר את הפיקסל של פייסבוק ואירועים סטנדרטיים באתר שלך. 

ייעל את האתר שלך לקונים בנייד

לדברי סטטיסטה , 98.5% ממשתמשי פייסבוק ניגשים לפייסבוק באמצעות מכשיר נייד, ולכן חשוב שהאתר שלך יהיה מותאם למשתמשים בנייד. האתר שלך צריך לתפקד בצורה מושלמת במכשיר נייד כמו במחשב שולחני. 

בהתחשב בכך שהמבקרים שלכם יהיו בניידים ויגיעו מהמדיה החברתית, קחו בחשבון שאולי אין להם הרבה זמן בידיים. הם לא היו ברשתות החברתיות בכוונה לקנות ולכן המודעה שלך מהווה הסחת דעת מכל מה שהם עשו בעבר. חשוב מאוד להבטיח שהאתר שלך נטען במהירות מכיוון שאנשים מהירים יותר יכולים לגשת למה שאתה מציג להם במודעה שלך בפייסבוק, כך הסיכוי שהם יעזבו לפני השלמת רכישה יפחת.

תובנות PageSpeed ​​Insights של Google הן כלי חינמי שימושי לבדיקת מהירות הטעינה והביצועים בנייד שלך. כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובת האתר שלך בתיבת החיפוש ולחץ על ניתוח כדי להפעיל בדיקה. 

טיפ למומחים : פייסבוק מתמקדת ביצירת חווית משתמש נהדרת וזה כולל את חווית המשתמש באתר שלכם אם הם נוחתים שם מהמודעה שלכם. מסיבה זו, מומלץ להסיר כל חלונות קופצים בדף הנחיתה שלך. פייסבוק מוצאת שחלונות קופצים משפיעים לרעה על חווית המשתמש, מה שיכול להפחית את טווח ההגעה ולהגדיל את העלויות.

חלונות קופצים יכולים גם להוות הסחת דעת מיותרת שעלולה לגרום לאנשים לחזור לעדכוני החדשות שלהם ולא לקנות ממך.

#2: צור או עדכן את קטלוג המוצרים שלך בפייסבוק

פלטפורמת חנויות פייסבוק מאפשרת לך למכור את המוצרים שלך דרך חנות מקוונת בדף הפייסבוק שלך. כדי להקים חנות, עליך ליצור חשבון מנהל מסחר בכתובת facebook.com/commerce_manager . עקוב אחר ההנחיות כדי להגדיר את סוג החנות שתתאים לעסק שלך. 

להסבר קל על התהליך, קרא מאמר זה על הקמת חנות פייסבוק למכירת המוצרים שלך

לאחר שתסיים להגדיר את חשבונך, השלב הבא הוא הוספת המוצרים שלך לקטלוג הפייסבוק שלך, כולל תמונות ומחירים עבור פריטים בודדים.

לאחר הקישור באמצעות מנהל העסק שלך, תוכל להשתמש בקטלוג שלך בדרכים שונות עם מודעות פייסבוק, כולל מודעות מוצר דינאמיות. מודעות מוצר דינמיות מאפשרות לך למקד מחדש אנשים שביקרו באתר שלך ולהציג להם מודעה בהתאמה אישית על סמך מה שהם הסתכלו באתר שלך. זו הסיבה שאותם נעליים שהתאהבת בהן אך לא הצלחת להצדיק קנייה, עוקבות אחריך בפייסבוק.   

היתרון העיקרי בשימוש במודעות מוצר דינמיות הוא להבטיח שהקהל שלכם יזכיר מוצרים שהם כבר הראו בהם עניין או פריטים קשורים שהם עשויים לרכוש.

מס '3: תכנן את מסעות הפרסום העונתיים שלך בפייסבוק

בעת הפעלת מודעות פייסבוק במהלך תקופת החגים, אתה יכול לפעמים להשיג תוצאות טובות יותר כאשר אתה משתף הצעות בשלבים שונים של המשפך במקום לשרת את כל הקהל שלך באותו הדבר.

לדוגמה, אם מישהו מבקר באתר שלך, מוסיף מוצר לעגלתו, אך אינו משלים את המכירה, תוכל להתחיל להציג לו מודעה עם הצעה למשלוח חינם. אם הם יחזרו ויפתחו את תהליך הקופה, אך שוב אל תקנו, תוכל עוד לפתות אותם בהנחה של 10%.

כשאתה מציע הצעות במודעות הפייסבוק שלך, ודא שההגדרות שלך מוגדרות כך שתציג הצעות רק בשלב הנכון של המשפך. ותמיד אל תכלול רוכשים כאשר אתה ממקד מחדש כדי למנוע מהם להיות מוטרדים מכך שהחמצת.  

זכור כי המבצעים שלך אינם חייבים לכלול הנחות. אתה יכול לפתות אנשים במהלך תקופת החגים עם אריזת מתנה בחינם או משלוח מובטח אם הם מזמינים לפני מועד מסוים. אולי אתה כבר יודע מה יעבוד הכי טוב לקהל שלך, אבל אם אינך בטוח, זה הזמן לשאול אותם. אתה יכול גם להתחיל לבדוק עכשיו כדי לראות מה מושך את תשומת ליבם. (שלב 4 דן בבדיקה בפירוט רב יותר).

תאריכים מרכזיים לתכנון קמפיינים פרסומיים עונתיים בפייסבוק

במהלך הרבעון הרביעי, ישנם חגים רבים ברחבי העולם, כולם יכולים להיות הזדמנויות נהדרות לקידום נוסף באמצעות מודעות פייסבוק. זכור, ככל שתתקרב לתאריך קידום מכירות מרכזי, כך עלויות המודעה צפויות להיות גבוהות יותר. אז אתה צריך להיות מוכן לצאת לדרך עם הידע שצברת במהלך הבדיקה הראשונית שלך.

תאריכי מפתח אלה לשנת 2021 עשויים לראות גידול בפרסום העונתי ולכן עלייה בעלויות.

אוֹקְטוֹבֶּר

31: ליל כל הקדושים

נוֹבֶמבֶּר

4: דיוואלי

25: חג ההודיה (ארה”ב)

26: יום שישי השחור

27: שבת לעסקים קטנים (ארה”ב)

28: חנוכה

29: יום שני בסייבר

דֵצֶמבֶּר

4: שבת לעסקים קטנים (בריטניה)

18: שבת סופר (שבת אחרונה לפני חג המולד)

24: ערב חג המולד

25: יום חג המולד

26: יום האיגרוף (בריטניה)

31: ערב ראש השנה

תאריכי מפתח עסקיים אחרים שכדאי לזכור

תאריכי העסק והמבצעים העיקריים שלך עשויים להשפיע גם על מודעות הפייסבוק שלך. מפה את אלה זמן רב מראש כך שתוכל לכלול אותם בעת תכנון מסעות הפרסום שלך בפייסבוק. תאריכי המפתח עשויים לכלול השקות של מוצרים חדשים, חידוש מלא ותאריכי הזמנה אחרונה למסירה או התאמה אישית מובטחת.

אל תשאירו את ההחלטות האלה עד הרגע האחרון. ייתכן שיהיה עליך לכלול חלק מהמידע הזה בעותק המודעה שלך או לבצע שינויים בקטלוג שלך אם המלאי אינו זמין או הופסק. אין דבר יותר מעצבן לצרכנים מאשר להציג בפניך מודעה על משהו שהם לא יכולים לקנות.

#4: בדוק את הקהלים שלך בפייסבוק ואת קריאייטיב המודעות שלך

אם תתחיל לבדוק כעת, תהיה לך הבנה טובה של מה שעובד טוב לעסק שלך ותהיה בעמדה טובה יותר להיקף בתקופות השיא. אתה יכול לנצל את הזמן הזה כדי לבדוק קהלים כדי להבין כיצד ניתן להגיע לקונה שלך בפייסבוק בצורה הטובה ביותר.  

בדיקת קריאייטיב של מודעות והעתקה בשלב זה עשויה להיראות מסובכת מכיוון שאתה רוצה להימנע משימוש במודעות עונתיות מוקדם מדי. עם זאת, תוכל להתחיל לבצע בדיקות רחבות יותר כדי לגלות על מה הקהל שלך מגיב, כך שתבין טוב יותר את סוגי המודעות העונתיות שעשויות לפעול היטב. לדוגמה, תוכל לבדוק צבעים, נושאים או סוג קריאייטיב מסוים. אתה עשוי לגלות שאתה משיג תוצאות טובות יותר עם וידאו מאשר תמונות סטילס.  

חקור גם לאיזה עותק הקהל שלך מגיב בצורה הטובה ביותר. עבור עסקים מסוימים, עותק קצר וזריז עובד היטב, בעוד שאחרים עשויים למצוא שהעתק ארוך יותר יעיל יותר, במיוחד כאשר מוכרים משהו עם תקופת תמורה ארוכה יותר.

ככל שתבדוק, תתחיל להבין כמה זמן וכמה עולה להפוך מישהו ללקוח, וכמה נקודות מגע הוא צריך לפני שזה יכול לקרות. הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שלעולם לא מוקדם מדי להתחיל בבדיקות.

אם אתה בטוח שביצעת אופטימיזציה של מודעות שיניבו את התוצאות שאתה מחפש, תזמן את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק.

#5: השלמת מאמצים בתשלום עם תוכן אורגני בפייסבוק

אל תסתמכו רק על מודעות פייסבוק בעונת החגים; התוכן האורגני שלך הוא סוד ההצלחה שלהם. לאחר שתמפת את תאריכי המפתח שלך ותכננת הצעות כלשהן, הקדישי קצת זמן לתכנן את התוכן האורגני שלך.

התוכן האורגני שלך אמור לעזור לעסק שלך להישאר מחובר לקהל הקיים שלך ולספק ביטחון לקהלים חדשים המבקרים בדפים שלך באמצעות מודעות הפייסבוק שלך. הצגת ביקורות או המלצות למבקרים חדשים או המוצר שלך בשימוש יכולה לעזור מאוד כאשר מישהו מחליט אם לבצע רכישה. תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול לעבוד היטב בשביל זה.    

תקופת החגים מלחיצה מספיק מבלי שתצטרך להבין מה לפרסם בפייסבוק מדי יום אז תזמן את התוכן האורגני שלך מראש. זה יבטיח שתמיד יהיה לך תוכן טוב לצאת, גם כשאתה צריך לתעדף תחומים אחרים של העסק שלך או לקחת פסק זמן לבלות עם המשפחה.

סיכום

ניהול עסק בתקופת החגים יכול להיות מאתגר, אך עם הכנה טובה, הפרסום שלך בפייסבוק יקל עליך להגיע ליעדים שלך, ולא יותר. 

התחל באופטימיזציה של האתר שלך, בצע בדיקות ותכנן את כל התאריכים וההצעות המרכזיים שלך. ברגע שהקמפיינים שלך בפייסבוק יתחילו לפעול ותראה מה עובד טוב, תהיה לך את המיקום הטוב ביותר לייעל ולהגדיל את מסעות הפרסום שלך.

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס