כיצד להגדיר אוסף ב- Shopify

10.10.21  | נכתב ע”י נעם אדירי  |  2 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

יצירת אוספים היא דרך מצוינת לארגן את המוצרים שלכם והם יכולים לשפר את היכולת של לקוחות למצוא פריטים במהירות וביעילות. זה גם די פשוט להגדיר- אז נתחיל!

היום נלמד:

כיצד להגדיר ולארגן אוסף אוטומטי בתוך Shopify.

מלוח המחוונים שלנו, אנו פונים שמאלה ולוחצים על ‘מוצרים’, נפתח תפריט של אפשרויות מוצר. לאחר מכן אנחנו בוחרים ‘אוספים’ בתפריט, המציג את כל האוספים הפעילים שלנו המוגדרים כעת בחנות.

מדף האוספים, אנחנו לוחצים על הלחצן ‘צור אוסף’ בפינה השמאלית העליונה.

לאחר מכן אנחנו נכנסים לכותרת ולתיאור האוסף החדש.

יש שתי אפשרויות ל’סוג אוסף’: ידני ואוטומטי. אנחנו ממליצים ליצור אוסף אוטומטי במידת האפשר כדי להימנע מהצורך לשחזר את האוסף לאחר עדכונים, ייבוא ​​או התחברות למערכת אחרת. Shopify תארגן אותם באופן אוטומטי ותחסוך לנו זמן רב בעתיד.

אנחנו יכולים גם להשתמש באפליקציה כדי להארגן את האוספים שלנו. מנהל האוספים היא אפליקציה פנטסטית המאפשרת לנו לארגן את האוספים שלנו באופן חזותי ולגרור ולשחרר מוצרים. עם זאת, בעת שימוש באפליקציה, צריך להגדיר את האוסף ידנית.

בדוגמא שלנו, אנחנו משתמשים בסוג אוסף אוטומטי.

אוספים אוטומטיים מחייבים אותנו להגדיר את התנאים שלנו.

הערה: ‘כל התנאים’ מתייחס להצהרה ‘ו’ הצהרה, ואילו כל תנאי מתייחס להצהרה ‘או’.

בדוגמא שלנו אנחנו הולכים לבחור ‘כל התנאים’ ולאחר מכן ‘ספק המוצר’ ו’שווה ל’. לאחר מכן נבחר ספק מסוים- סלין. לאחר שעשינו זאת, Shopify אוסף את הפריטים התואמים את האוסף שלנו ומכניס אותם לרשימת המוצרים שלנו.

לאחר מכן, אנחנו הולכים לעבוד על מיון המוצרים. בתפריט הנפתח ‘מוצרים’ תראו מבחר אפשרויות. 

בדוגמא שלנו, אנחנו נשים את המוצרים שלנו בסדר אלפביתי על ידי בחירת ‘שם המוצר AZ’.

אם יש מוצר לא פעיל ב- Shopify, הוא עדיין יופיע באוסף, אך לא יפורסם. כדי לבטל פריט, אנחנו לוחצים על המוצר, מסירים את כל הערוצים ב’ניהול זמינות המוצר’ ומרעננים את האתר. כדי להפעיל פריט מחדש, אנחנו עושים את ההפך.

כאן נוכל לראות את המוצר הלא פעיל שלנו באוסף.

בצד ימין של המסך תראו ‘ערוצי מכירה’. אזור זה מודיע לנו על הערוצים השונים שבהם מופיע האוסף, כגון החנות המקוונת שלנו, אתרי מדיה חברתית, אמזון וכו’.

עכשיו נוכל לבדוק איך נראית החנות שלנו כולל האוסף החדש שלה, ולראות אם נרצה לערוך אותה עוד יותר. לחיצה על סמל העין הקטנה פותחת תצוגה מקדימה של החנות שלנו בכרטיסייה חדשה. 

בניגוד לדף המוצר, אנחנו יכולים להוסיף תמונה לדף האוסף, אשר יהפוך לאחר מכן לתמונת הכותרת בחלק העליון.

הו, זו שקיעה נחמדה!

לשינויים עיצוביים נוספים, כגון הצבעים או הכותרת, לחצו על ‘חנות מקוונת’ ולאחר מכן על ‘ערכות נושא’ ו’התאמה אישית ‘.

אזור האוסף הוא המקום בו אנחנו יכולים לבחור או לשנות את המוצרים והתמונה שיוצגו בדף שלנו. 

על ידי בחירת סוג התבנית בחלק העליון, אנחנו פותחים אפשרויות בצד ימין שניתן לשנות.

הערה: אנחנו יכולים לשנות דברים כמו השקיפות של תמונת הכותרת, להסתיר או להציג ספקים או תגים. לכל נושא תהיה מערכת אפשרויות אחרת המבוססת על ההחלטות של המעצב.

תיהנו ממלאכת העיצוב!

הערה: במקרים מסוימים, לא תוכלו לראות את האוסף שלכם מופיע בתפריט הנפתח או לא תוכלו לנווט אליו דרך האתר שלכם מכיוון שטרם יצרתם את ניווט התפריט שיוביל אתכם לשם. אם זה המצב אנחנו יכולים לעשות טריק קטן באמצעות כתובת האתר: להגיע לשם.

עברו אל כתובת האתר שבה נוכל לראות כי ידית האיסוף של אוסף בחירת הצוות היא ‘/בחירות צוות’. אם נעתיק את החלק הזה, נוסיף אותו למתאם העיצוב ולאחר מכן רענן את הדף, הוא ימשוך את הדף המדויק אותו אנו מחפשים ומאפשר לנו לשנות את הדברים ולאחר מכן לראות כיצד הוא נראה.

הערה: כל ההתאמות האישיות האלו תלויות בנושא וניתן להעביר אותן מערכת נושא אחת לאחרת, כלומר, אנחנו לא תקועים עם ההתאמות האלה רק בנושא אחד. עם זאת, הוא צריך להיות מקודד בקוד liquid כדי לייצא את התכונות הטלו.

עד כאן לאוספים!

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס