כיצד להגדיל את ההחזר על הוצאה על מודעות למודעות פייסבוק

12.10.21  | נכתב ע”י לירון לבו |  5 דקות קריאה

לורם איפסום או בקיצור ליפסום, הוא מלל מקובל וחסר משמעות המשמש “ממלא מקום” בעת עריכה, בתחום הדפוס, ההדפסה והפרסום. למשל: לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף. 

לורם איפסום או בקיצור ליפסום

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

רוצה יותר רווח ממודעות הפייסבוק שלך? מתלבטים כיצד לשפר את ההחזר על הוצאות הפרסום (ROAS)?

במאמר זה תגלו ארבע דרכים לשפר את ההחזר שלכם מההוצאה על מודעות בפייסבוק.

מדוע חשוב להגדיל את ההחזר על ההוצאה על מודעות

 

לפני שנצלול דרכים להגדיל את החזר ה- ROAS שלך בפייסבוק, תחילה עלינו להגדיר מהו בדיוק הסיבה ומדוע זהו מדד הפרסום החשוב ביותר בפייסבוק.

ROAS הוא מדד להצלחת הפרסום שלך בפייסבוק ועד כמה רווחית הפרסום שלך. זהו המקבילה לפרסום מקוון של החזר השקעה (ROI) ומדד אבן הפינה המנחה את קבלת ההחלטות שלך בתוך חשבון המודעה שלך.

הוא מחושב באופן אוטומטי בחשבון המודעה שלך על ידי מדידת ערך ההמרה ברכישה (ערך הרכישות שנוצר מהפרסום שלך) וחלוקת אותו בהוצאות המודעה שלך. הערך המתקבל הוא כפולה.

נניח שערך ההמרה שלך ברכישה היה $ 10,000 והוצאה על המודעה שלך הייתה $ 2,000. כדי לקבל את ההחזר על הוצאות פרסום שלך, היית מחלק את 10,000 ב -2,000, שהם החזר פי 5. אז על כל $ 1 שהשקעת בפרסום שלך בפייסבוק, יצרת הכנסה של 5 $.

אתה יכול להגדיל את החזר ה- ROAS שלך באמצעות פעולות מחוץ לפייסבוק. נבחן את שני הדברים בתורם ונחקור כיצד תוכל לשפר את הפרסום שלך בפייסבוק משתי נקודות המבט. עליך להתמקד בשניהם כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהפרסום שלך ולייצר את החזר ה- ROAS הגבוה ביותר. 

הגדל את ההחזר על הוצאות פרסום באמצעות התאמות ב- Facebook

ראשית, הבה נבחן את הפעילויות שאתה יכול ליישם בפייסבוק כדי להגדיל את החזר ה- ROAS שלך.

הגדלת ההחזר על הון שלך על ידי הפחתת העלות לרכישה בחשבון המודעה שלך מתואמת עם שיפור מה שמכונה מדדי פייסבוק , כאשר השיעור העיקרי הוא שיעור הקליקים (CTR) .  

יש מתאם ישיר בין שיעור הקליקים של מודעה, המחיר לקליק (CPC) ומספר הקליקים. על ידי הגברת המעורבות במודעה שלך, תוכל להסיע יותר אנשים לאתר שלך עבור אותה הוצאה על מודעה, מה שמקטין את העלות שלך לכל קליק על קישור.

בתמונה למטה אתה יכול לראות שככל שהשיעור הקליקים על מודעה גבוה יותר, העלות שלך לקליק נמוכה יותר ויותר אנשים יכולים להוביל לאתר שלך להוצאה על המודעה שלך.

פייסבוק מתגמלת באופן פעיל מפרסמים על ידי הורדת מחיר לקליק עבור מודעות בעלות שיעור קליקים גבוה יותר. הסיבה היא שקהל היעד שלך מעורב יותר עם המודעה שלך, ויוצר חווית מודעות חיובית.

להלן כמה דרכים ליצור מודעות פייסבוק מרתקות יותר לשיפור שיעור הקליקים שלך.

מספר 1: טיפים לשיפור העתקת המודעה שלך בפייסבוק

 

תוכל ליצור עותק מודעה יותר של Facebook בפייסבוק על ידי שיפור מה שאני מכנה “הצמד”, שהוא משפט הפתיחה – 125 התווים הראשונים – של עותק המודעה שלך. הצמד צריך למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך כאשר הוא מתחיל לקרוא את המודעה. אתה רוצה לחבר אותם כך שהם יבינו מיד שהמודעה מיועדת להם וצורכת את כל השאר על ידי לחיצה על הטקסט קרא עוד.  

ישנם שלושה סוגים עיקריים של הצמדת העתקת מודעות שאתה יכול להשתמש בהם.

הראשון הוא להתמקד בנקודת כאב ולשאול שאלה פותחת כגון: “עדיין קונים מוצרי ניחוח ביתיים במחיר מופקע ואיכותי?” על ידי קריאה לבעיה שקהל היעד שלך מתייחס למוצר או לשירות שאתה מוכר, אתה גורם להם להתחיל לחשוב על הבעיה, להסכים עם עותק המודעה שלך ולהתחייב במיקרו.

הסוג השני של הצמד הוא עותק מודעה ממוקד הטבות. זה כרוך ביתרונות של המוצר או השירות שלך והתוצאה שהלקוח שלך ישיג.

בהמשך לדוגמא של ניחוח הבית, העותק של המודעה יכול לדבר על השינוי שחל כאשר אנשים משתמשים במוצרים אלה – הבית שלהם יריח מדהים.

הצמד הסופי של עותק המודעה בו תוכל להשתמש הוא עדות , שנועדה להגביר הוכחה חברתית ואמון מול לקוחות פוטנציאליים. זה פועל הן לקהלים קרים והן לקהלים חמים למטה במשפך כאשר משתמשים בהם לשיווק מחדש של אתרים.   

בעזרת טקטיקה זו, אתה כותב את המלצה ישירות לתוך עותק המודעה. אני ממליץ להוסיף אמוג’י כוכבים בתחילת ההמלצה, שיעזור למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ביעילות רבה יותר מאשר רק טקסט בלבד.

#2: טיפים לשיפור קריאייטיב המודעות שלך בפייסבוק

הדרך השנייה להגדיל את שיעור הקליקים היא לשפר את קריאייטיב המודעה שלך בפייסבוק

התמונות והסרטונים שבהם אתה משתמש במודעות שלך צריכים לעצור את הגלילה באמצעות הפרעה לתבנית. הקריאייטיב הנכון יגרום לאנשים ללחוץ על המודעה שלך, להיכנס לאתר שלך ולברר פרטים נוספים על מיקומך במודעה שלך. אם מסתכלים על שתי המודעות שלהלן, עם מי מהן סביר יותר שתעסוק?

שיפור העתק המודעה והקריאייטיב שלך יכולים לשפר את המדדים שלך בפייסבוק ולהגדיל את החזר ה- ROAS שלך על ידי הורדת המחיר לרכישה. כל העניין הוא הגדלת שיעור הקליקים הטוב יותר, הכנסת יותר אנשים לאתר שלך עבור הוצאות הפרסום שלך, ובסופו של דבר הפחתת העלות לרכישה.

הגדל את ההחזר על הוצאות פרסום באמצעות התאמות מחוץ לפייסבוק

עכשיו בואו נסתכל על הפעילויות מחוץ לפייסבוק שבהן תוכלו להשתמש כדי לשפר את החזר ה- ROAS שלכם. אלה פעולות שמתרחשות באתר שלך במטרה לשפר את שיעור ההמרות ולהעלות את ערך ההזמנה הממוצע שלך.

מס '3: טיפים לשיפור שיעור ההמרות שלך

נתחיל באיך לשפר את שיעור ההמרות באתר שלך. לעסקי מסחר אלקטרוני, שיעור ההמרות האופייני הוא סביב 2%. עם זאת, עם הטקטיקה הנכונה, אתה עשוי לקבל 4% -8% מהפרסום שלך בפייסבוק.

דפי מכירות בעלי המרה גבוהה יכולים להעביר את הסיכוי בהצלחה מלהיות מודעים לבעיות ולהבין שיש לך את הפתרון-הצעה מצוינת שאסור לפספס. לאחר מכן הוא יכול להוביל אותם בצורה חלקה דרך משפך הרכישה (מלראות את המוצר, להוסיף אותו לעגלה ולבסוף לבדוק ולהשלים את הרכישה).

אחת הדרכים המהירות ביותר לשפר את שיעורי ההמרות היא ליצור הצעה שאין לעמוד בפניה כיוון שלהצעה שלך יש את ההשפעה הגדולה ביותר על השאלה אם מישהו רוכש.

כמו כן, תרצה לשקול התקנת תוכנת חום כמו Hotjar כדי להבין כיצד אנשים מתקשרים עם האתר שלך. זה יראה לך עד כמה אנשים מטה למטה ועם אילו אלמנטים בדף האינטרנט שלך הם מתקשרים. לאחר מכן תוכל להתאים את חווית דף הנחיתה שלך על סמך נתונים אלה כדי לשפר את החוויה ולהגדיל את שיעור ההמרות.

#4: טיפים להגדלת ערך ההזמנה הממוצע שלך

אתה גם רוצה להגדיל את ערך ההזמנה הממוצע שלך (AOV). אני לא יכול להדגיש מספיק עד כמה המדד הזה חשוב. זהו המרכיב הנשכח של משוואת הפרסום שיכול להוביל אותך מ- 3X ל- 4X ROAS או 4X ל- 6X ROAS רק על ידי כך שיגרום לאנשים להוציא יותר על העסקה הראשונה שלהם עם העסק שלך.

הדרך הטובה ביותר להגדיל את ה- AOV שלך היא להשתמש במכירות עלייה בלחיצה אחת לפני רכישה מוקדמת (לפני שאנשים מגיעים לשלב התשלום היזום) ולאחר הרכישה (מיד לאחר שהם רוכשים אך לפני שהם מגיעים לדף האישור).  

דוגמה למכירת על לפני רכישה היא צירוף מוצרים בכדי לקבל הנחה גדולה יותר או משלוח חינם. לקוח פוטנציאלי יוסיף מוצרים נוספים להזמנה שלו כדי לקבל את ההצעה שלך, מה שמגדיל את ערך העגלה שלו. כתוצאה מכך, ערך ההמרה של הרכישה גבוה יותר, כלומר גם החזר ה- ROAS שנרשם בחשבון המודעה שלך יהיה גבוה יותר.

השיטה הנוספת להגדלת AOV היא שימוש במכירות עלות לאחר הרכישה. כאן תוכל להציג בפני הקונה הצעה לזמן מוגבל להוסיף משהו ממש לפני דף אישור הרכישה כדי להגדיל את ה- AOV שלו.

בואו נסתכל על דוגמה להדגשת ההשפעה של הגדלת AOV.

נניח שיש לך עלות ממוצעת של $ 10 לרכישה בפייסבוק. אם לקוח מוציא 30 $ על העסקה הראשונה שלו בקניית אחד מהמוצרים שלך, החזר ה- ROAS שלך הוא $ 30/$ 10, ונותן לך החזר 3X. על כל $ 1 שאתה מכניס אתה מקבל 3 $ בחזרה.

אם רצית לעבור מ- 3X ל- ROX ROAS, אחת הדרכים הטובות ביותר היא לגרום לאנשים להוציא 40 $ או יותר על העסקה הראשונית שלהם.

אז כשאנשים מסתכלים על המוצר שלך בסך 30 $, הראה להם מוצר משלים או הציע הנחה בקניית מספר מוצרים בכדי לקחת את ה- AOV הזה מ -30 $ ל -40 $. מכיוון שעלות הרכישה שלך נשארת זהה, בדיוק עברת מלעשות 3X ל- 4X ROAS ומודעות הפייסבוק שלך הפכו להרווחיות הרבה יותר.

הגדלת ה- AOV שלך יכולה להיות ההבדל בין מודעות פייסבוק רווחיות למודעות שמפסידות כסף. קח את הזמן להעריך את מה שאתה יכול למקם כמכירות-על לפני הרכישה ולאחר הרכישה.

סיכום

אתה יכול להגדיל את החזר ה- ROAS שלך בשתי דרכים, מסווג כפעולות בפייסבוק ובחוץ לפייסבוק. פעולות ב- Facebook שואפות לשפר את הפרסום שלך על ידי הפחתת המחיר לרכישה, ופעולות מחוץ לפייסבוק המתרחשות באתר שלך במטרה לשפר את שיעור ההמרות שלך ולהגדיל את ה- AOV שלך.

על ידי ביצוע ההתאמות הנכונות לפעילויות מחוץ לפייסבוק וגם מחוץ לפייסבוק, תוכל להגדיל משמעותית את ההחזר על הוצאות פרסום שלך.

 

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס

ורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס